Pohjois-Karjalassa maksetaan käytännössä kaikista maksuista kiskurihintaa. Esimerkkinä jätteet. Kun muutin synnyinseudulle niin hämmästyin että jätemaksuun ei voi vaikuttaa lajittelemalla jätteet. Nyt on opas olemassa jätteiden oikeaoppiseen lajitteluun mutta lajittelun tulos ei näy jätehinnoissa. Onko niin tärkeitä suojatyöpaikat virkamiesten ja politikkojen sukulaisille että aikansa elänyttä järjestelmää ei muuteta. Nyt olevalla hinnoittelutavalla kenenkään ei kannata lajitella jätteitä vaan laittaa kaikki sikin sokin.
Ollaanko tyhmiä Pohjois-Karjalassa ja maksetaan tyhjästä
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
nissanilla ohitteleminen ylpyröissä sumutusvalot päällä on halpaa. ei tule laskuloita siitä. jos yrittäät laskuja tuuva niin ajaa vain rinnakkain ylpyrään piiloon ja sammuttaa sumutusvalot. ei löyvä laskuttajat nissanii
- Anonyymi
Juttusi ovat kuin keskisalon kuolinkouristuksissaan hokemia juttuja. Taso on niinkuin muutkin politiikan jutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttusi ovat kuin keskisalon kuolinkouristuksissaan hokemia juttuja. Taso on niinkuin muutkin politiikan jutut.
juttusi ovat kuin nissansalon nissankouristuksissaan hokemia nissaneita. taso on niinkuin muutkin nissan jutut mutta ylpyrässä on hyvä nissanilla ohitella ja sumutusvaloloita poltella. etenkin jos on vakonopeusnipistin päällä nissanissa
- Anonyymi
Sen vuoksi Pohjois-Karjala on jäänyt muuta maata kehityksestä jälkeen kun täkäläisiltä puuttuu hintatietoisuus. Sama se on näissä jätemaksuissa, ei ymmärretä että ohjeet on jo vuosikymmenen edellä hintapolitiikkaa.
- Anonyymi
Käyn muutaman viikon lomalla kesämökillä mutta paikallisten älykääpiöiden mukaan tuotan jätteitä koko kesäajan.
Kaverini kävi mökillään Tohmajärvellä vain yhtenä päivänä. Lasku sähkönkulutuksesta noin yksi euro, siirtomaksu parisataa euroa. Näin kannustetaan säästämään sähköä! Ällöttävät sähköyhtiön lehden imelät ohjeet sähkön säästämisestä.
- Anonyymi
PekkaPeitsi kirjoitti:
Kaverini kävi mökillään Tohmajärvellä vain yhtenä päivänä. Lasku sähkönkulutuksesta noin yksi euro, siirtomaksu parisataa euroa. Näin kannustetaan säästämään sähköä! Ällöttävät sähköyhtiön lehden imelät ohjeet sähkön säästämisestä.
Sähköyhtiön lehden jutut ylittävät typeryydessään jopa näitä ketjuja terrorisoivan luonnevikaisen nissankakkavuodatukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköyhtiön lehden jutut ylittävät typeryydessään jopa näitä ketjuja terrorisoivan luonnevikaisen nissankakkavuodatukset.
oisin ostanu sähkölaitos ukkoloilta sähköt nissaniin. ei myöneet kun ei ollu niillä niin pitkee johtoo. jos ois sähköt tullu nissaniin ei ois siirto maksuloita tarvinnu maksella kun nissani siirtyy ite. ois pitäny nissanin nimi muuttaa telsaks jos ois siihen sähkö tullu. mitenkä sitä ylpyröissä ohittelee jos on nissanissa roikkajohto perässä. tosin sumutusvalot ja vakonopeuspiristin ois voinu toimii paremmin jos olis sähköt ollu nissanissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483