Ollaanko tyhmiä Pohjois-Karjalassa ja maksetaan tyhjästä

Anonyymi

Pohjois-Karjalassa maksetaan käytännössä kaikista maksuista kiskurihintaa. Esimerkkinä jätteet. Kun muutin synnyinseudulle niin hämmästyin että jätemaksuun ei voi vaikuttaa lajittelemalla jätteet. Nyt on opas olemassa jätteiden oikeaoppiseen lajitteluun mutta lajittelun tulos ei näy jätehinnoissa. Onko niin tärkeitä suojatyöpaikat virkamiesten ja politikkojen sukulaisille että aikansa elänyttä järjestelmää ei muuteta. Nyt olevalla hinnoittelutavalla kenenkään ei kannata lajitella jätteitä vaan laittaa kaikki sikin sokin.

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nissanilla ohitteleminen ylpyröissä sumutusvalot päällä on halpaa. ei tule laskuloita siitä. jos yrittäät laskuja tuuva niin ajaa vain rinnakkain ylpyrään piiloon ja sammuttaa sumutusvalot. ei löyvä laskuttajat nissanii

      • Anonyymi

        Juttusi ovat kuin keskisalon kuolinkouristuksissaan hokemia juttuja. Taso on niinkuin muutkin politiikan jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi ovat kuin keskisalon kuolinkouristuksissaan hokemia juttuja. Taso on niinkuin muutkin politiikan jutut.

        juttusi ovat kuin nissansalon nissankouristuksissaan hokemia nissaneita. taso on niinkuin muutkin nissan jutut mutta ylpyrässä on hyvä nissanilla ohitella ja sumutusvaloloita poltella. etenkin jos on vakonopeusnipistin päällä nissanissa


    • Anonyymi

      Sen vuoksi Pohjois-Karjala on jäänyt muuta maata kehityksestä jälkeen kun täkäläisiltä puuttuu hintatietoisuus. Sama se on näissä jätemaksuissa, ei ymmärretä että ohjeet on jo vuosikymmenen edellä hintapolitiikkaa.

    • Anonyymi

      Käyn muutaman viikon lomalla kesämökillä mutta paikallisten älykääpiöiden mukaan tuotan jätteitä koko kesäajan.

      • Kaverini kävi mökillään Tohmajärvellä vain yhtenä päivänä. Lasku sähkönkulutuksesta noin yksi euro, siirtomaksu parisataa euroa. Näin kannustetaan säästämään sähköä! Ällöttävät sähköyhtiön lehden imelät ohjeet sähkön säästämisestä.


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Kaverini kävi mökillään Tohmajärvellä vain yhtenä päivänä. Lasku sähkönkulutuksesta noin yksi euro, siirtomaksu parisataa euroa. Näin kannustetaan säästämään sähköä! Ällöttävät sähköyhtiön lehden imelät ohjeet sähkön säästämisestä.

        Sähköyhtiön lehden jutut ylittävät typeryydessään jopa näitä ketjuja terrorisoivan luonnevikaisen nissankakkavuodatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköyhtiön lehden jutut ylittävät typeryydessään jopa näitä ketjuja terrorisoivan luonnevikaisen nissankakkavuodatukset.

        oisin ostanu sähkölaitos ukkoloilta sähköt nissaniin. ei myöneet kun ei ollu niillä niin pitkee johtoo. jos ois sähköt tullu nissaniin ei ois siirto maksuloita tarvinnu maksella kun nissani siirtyy ite. ois pitäny nissanin nimi muuttaa telsaks jos ois siihen sähkö tullu. mitenkä sitä ylpyröissä ohittelee jos on nissanissa roikkajohto perässä. tosin sumutusvalot ja vakonopeuspiristin ois voinu toimii paremmin jos olis sähköt ollu nissanissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe