Tietääkö joku missä sijaitsee Irwin Goodmannin hauta?
Irwin Goodmanin hauta
13
3474
Vastaukset
- on...
Hämeenkyrön ja Viljakkalan rajamailla sijaitsevalla hautausmaalla. en muista kumman kunnan puolella se on. Kyroskosken Suur-lavan vieressä. noin 40 km tampereelta
- Goodman.
On haudattu Hämeenkyrön mäntyrinteen hautausmaahan. Hautakivi näkyy jo parkkipaikalta, se kivi on korkein ehkä koko hautausmaan. Kävin siellä ekakerran -02 joku oli jättänyt paikalle Irwinin suosiman lilliputin,ja oli haudalla myös ruusujakin.
- Veikka Salmi
Nekrofiili ?
- luulen ma
..pyhiinvaeltaja.
- Irwin-kaveri
Metsärinteen metsähautausmaa, jossa iso kunnon kivi.
- murkg
irwin rules...kuninkas
- Viimeinen laulu
Kyllä Irwinin viimeinen leposija olisi pitänyt hämeenlinnassa olla.
Hämeenlinnalaisena kun häntä on aina tituleerattu.
Mutta, ehkä kyröskoskellahänen perheensä on helpompi käydä haudalla ja hoitaa sitä.
Jos perheenjäseniä(vaimo ja aikuiset lapset) siellä vielä asuu. - Jean S
Mieluummin sitten vaikka Sibeliuksen hauta kuin ton kännisen juoppo"laulajan"! Enemmän mä sitä Hämeenlinnalaisena pidän kuin Irwiniä.
- Anonyymi
Sibeliuskin oli juoppo, eli tuplat irvinin verrattuna!
Gognac on terveysviina
- Hörppsssss
Sibbe oli vissiin sitte raitis? Kävi muuten täällä vaan syntymässä. Muuten asusteli Helsingin salakapakoissa.
- lurpsssss
Kuten Irwinkin kävi vain syntymässä, jonka jälkeen asusteli muualla...
- Suntio-eno
Maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197