Torstaina 5. joulukuuta julkistetaan uusi Nokia-älypuhelin, Nokia Mobile vahvistaa Twitterissä. Sitä, mikä malli tuloillaan on, ei kuitenkaan vielä tiedetä.
https://mobiili.fi/2019/11/22/uusi-nokia-puhelin-tulossa-5-joulukuuta/?fbclid=IwAR0tfh75YeSmOam3dkyF8-0HR9zl61fWqjshIMNWZ0ZmNwQXb35G4RldUpM
Uusi Nokia-puhelin tulossa
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Nokian pakko nostaa pian hintoja varsinkin jos aikovat käyttää uusimpia ja kalleimpia prosessoreja, tekevät vieläkin tappiota. Onhan noissa varaa nostaa kun myyvät paljon halvemmalla mitä kilpailijat vastaavalla tekniikalla, mutta huonompilaatuisia.
- Anonyymi
Jep, Nokian osake nousussa tänään, kertovat pian mittavasta yhteistyösopimuksesta 5G-verkkoihin liittyen. Ja nyt jännitetään myös Italiaa, ei ehkä sittenkään putoa pois Italian 5G-verkkojen rakentamisesta!! Ostin nokiaa kun oli hieman yli 3 euroa, analyytikoiden mukaan osake tulee nousemaan hyvin ensi kesään mennessä!!
- Anonyymi
Ei taida kuitenkaan HMD:n ja Nokian kurssit ja sopimukset vaikuttaa paljon toisiinsa. Nokia myy nimeään nyt jo TV:lle Intiassa ja muillekin tuotteille. Varmistavatkohan itse että kaikki laitteen brändin tasoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kuitenkaan HMD:n ja Nokian kurssit ja sopimukset vaikuttaa paljon toisiinsa. Nokia myy nimeään nyt jo TV:lle Intiassa ja muillekin tuotteille. Varmistavatkohan itse että kaikki laitteen brändin tasoisia.
eipä ne varmistaneet aikanaan omiakaan tuotteitaan, esim n97 ja muut romut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307