Kielitaitoiset joilla ei ole valikoiva ymmärrys, ymmärtänee uutisoinnin.
https://thethaiger.com/hot-news/tourism/pattayas-walking-street-is-heaving-with-tourists-but
Hieman totuutta Pattayan turismista.
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä typerä artikkeli kuin aloittaja sensukkakin. Ei ole mitään ihmeteltävää tuossa asiassa.
Aasiassa asuu 4,5 miljardia ihmistä. Thaimaa on osa Aasiaa. 4,5 miljardilla aasialaisella on lyhyt ja halpa matka Pattayalle.
Kiinasta tullaan busseilla, Etelä-Korea on vauras maa ja sieltä lentomatka on vain puolet verrattuna Eurooppaan samaten kuin Japanistakin, joita myös on runsaasti Pattayalla. Venäjä on vaurastunut ja sieltäkin on kätevämpää ja halvempaa tulla Pattayalle.
Euron kurssi on kuralla kuten dollarinkin. Jenkeillä on (riippuen lähtöpaikasta) 20 tuhannen kilometrin ja vuorokauden mittainen pomppulento Bangkokiin. Jenkeillä on myös varsin vähän lomia vuositasolla.
Eurooppalaisia ja Jenkkejä on vain viidesosa siitä mitä aasialaisia ja molemmista on pidempi matka ja heikompi valuutta. Vastaus tuohon artikkeliin ja sensukalle on siis itsestäänselvyys ja yhtä yksinkertainen kuin on sensukkakin.- Anonyymi
Jututin vähän enämmän matkaillutta kinkkiä (oli muuten menossa joulun alle Kiilopäälle), hänkin sanoi, että valtaosa pelkää taikkubaareja. Vaikka rahananpaskoa olisikin, eivät uskalla tulla, etenkään yksinään.
Siksi nimenomaan haluavat suhnat takas, omat veljensä ja siskonsa (joille vielä mielellään pyllistävät). - Anonyymi
Kovin on jotain tämä senssu näemmä ravistellut.
Voisiko kommentoija myös arvostella herraa joka ostanut veneen vain tyttöystävää miellyttääkseen linkittäen iltasanomien aiheen pikkujouluista ollen seksuaalihäiritty.
Yksi myös kirjoitti lähijunaliikenteestä. - Anonyymi
Lerssonilla on laitosruokailu aina klo 12 ja hän ei nyt ehdi kertomaan lisää "totuuksia Pattayasta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jututin vähän enämmän matkaillutta kinkkiä (oli muuten menossa joulun alle Kiilopäälle), hänkin sanoi, että valtaosa pelkää taikkubaareja. Vaikka rahananpaskoa olisikin, eivät uskalla tulla, etenkään yksinään.
Siksi nimenomaan haluavat suhnat takas, omat veljensä ja siskonsa (joille vielä mielellään pyllistävät).Asia on juuri noin. Asiakkaiden laatu on tärkeämpää kuin määrä. Yksi suomipoika tuo baariin enemmän rahaa kuin kymmenen aasialaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on juuri noin. Asiakkaiden laatu on tärkeämpää kuin määrä. Yksi suomipoika tuo baariin enemmän rahaa kuin kymmenen aasialaista.
Kerran nähnyt harvinaisen tilanteen oisko ollut 2016. Korealainen rokkistara megatähti Jay Park (tunnistin hänet sittemmin Asia's Got Talent ohjelmasta) tuli iloisella tuulella turvamiehien näköisten kavereidensa kanssa erääseen Pattayan suosituimmista gogo-baareista mukanaan iso vyölaukku joka oli täynnä setelinippuja. Parhaalta sohvapaikalta ohjattiin asiakkaat pois tieltään. Jay sanoi hostesseille että maksaa kaikkien baarissa olevien laskut että pöydät koreaksi kaikille. Kymmenet tanssitytöt kirkui ympärillään ja tämä repi uusien setelinippujen päältä nauhat pois ja nakkeli niitä lumisateena ilmaan arviolta sadantuhannen patin edestä. No mehän revittiin sellainen 50 tequilaa tyttöjen kanssa Jayn piikkiin. Stara itse joi seurueineen hienoista laseista vähän parempaa shampanjaa.
Kimi on laittanut kuulema yli 20 tuhatta euroa yhteen baari-iltaan Pattayalla. En tiedä pistikö Jay paremmaksi.
Kyllähän jokainen joka kävelykadulla on aikaansa viettänyt enemmänkin, tietää että alue on taysin vallattu kiinalaisten ja korealaisten toimesta, he liikkuvat ryhmissä matkanjohtajalla on selfiekeppi jonka päässä on jonkin värinen kangas, tätä porukka seuraa kuin hai laivaa, yhden kepin perässä kulkee 30-100 aasialaista eikä ensimmäinenkään näistä ryhmistä poikkea yhteenkään gogo tai tyttöbaariin, ja miksi poikkeasikin, kiinassa on paljon omiakin vosuja samoin koreassa, ei heidän ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaa, kun tarjontaakin on omasta takaa riittävästä, lisäksi halvempaan hintaa, lisäksi jonkin verran thai vosut käyvät keikalla koreassa...
Russakat on kolmas suuri ryhmä heitä on kanssa enenevässä määrin liikkeellä, sitten taitaa tulla britit ja arabit... suomalaiset ovat sijalla 30 huonomalla puolella, hekin juttuneet suomibaareihin josta palstalla on ollut useasti puhetta, yleensä täysin tolkuttomassa kunnossa, heippa vaan ja mukavaa päivän jatkoa, kuopioon.- Anonyymi
Tällaista tekstiä syntyy kun jää luokalle apukoulussa.
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista tekstiä syntyy kun jää luokalle apukoulussa.
No sinne ne terveiset kuopioon meni perille, hyvää päivän jatkoa, jos omat ei riitä.
- Anonyymi
Numball kirjoitti:
No sinne ne terveiset kuopioon meni perille, hyvää päivän jatkoa, jos omat ei riitä.
Täällähän se kaiken ja kaikkien vihamies lerpsei on molemmilla nimimerkeillään taas Pattayaa ja savolaisia mollaamassa ajankuluksi ja ainoana harrastuksenaan. Unohdit mollata maalaisia ja maanviljelijöitä tällä kertaa. Muista kertoa miten väärin maataloustuet ovat.
Kummallinen otus olet kun esität olevasi suvaitsevainen Suomeen Lähi-idästä ja Somaliasta tulevia kohtaan, mutta mielestäsi Pattaya on pilalla koska sen on kiinalaiset, korealaiset ja venäläiset vallanneet.
Kuten olen useasti sanonut, niin mistään tietystä kansalaisuudesta ei ole ollut harmia Pattayalla ja minä olen siellä viettänyt vuosikymmenen verran aikaa.
Minua ei ole mikään kansa kiusannut koskaan. Joidenkin tavoista en tykkää mutta en minä ala heitä työkseni stalkkaamaan. Korealaiset kalapäät esimerkiksi ei anna tippiä thainyrkkeily matseissa ottelijoille, mutta minkäs minä sille voin muuta kuin annan sitten heidänkin edestä.
Venäläisistä ei myöskään ole ollut mitään harmia. Päinvastoin. Jos heillä on juhlat jossakin yleisellä paikalla tai synttärit baarissa niin ovat kutsuneet mukaan. Pari hyvää kaveriakin on tullut uusista tuttavuuksista Pattayalla.
Kertomuksesi suomalaisista ja suomibaareista on taas tuota samaa höpinää. Miksi ihmeessä sinä menisit suomibaariin jos kerta siellä on mielestäsi porukka tolkuttomassa kunnossa?
Minä olen käynyt takuulla vähintään 1000 kertaa Pattayan suomibaareissa. Kerran tai kaksi olen nähnyt jonkun tolkuttomassa kunnossa ja ollut joskus itsekin. Se on kuitenkin harvinaista.
Thaimaahan ei köyhät suomalaiset matkusta ja harva pilaa lomaansa jatkuvalla juomisella. Nuorison lomahumu on erikseen ja sitä ne nuoret tekee kaikissa matkakohteissa. Ei heistäkään ole harmia Pattayalla.
Sinä naureskelet "bingokansalle" ja lihapullien syöjille, karaoken laulajille ja tietokilpailuille. Mitä pahaa ne on sinulle tehneet ja miksi menisit heitä katsomaan jos heitä inhoat?
Pattayalla olevista suomalaisista (sekä turistit että asukkaa) ei suomibaareissa istu kuin muutama prosentti ja hekin vain silloin tällöin. Et sinä suomalaisista Pattayalla saa käsitystä menemällä haukkumaan Ilen baarin vessaa.
Walkkarilla en ole ikinä nähnyt mainisemiasi matkaoppaan kepin perässä kulkevia ryhmiä. Puhut nyt ihan omiasi. Omatoimisesti ne kiinalaiset ja korealaiset siellä liikkuvat.
Kiinalaiset ei niinkään ole gogo- baarien asiakkaina mutta korealaiset, taiwanilaiset ja japanilaiset ovat. He kaikenlisäksi ovat varsin tehokkaita ja reippaita ottamaan tyttöjä mukaansa.
Suomalaiset on hyviä juomaan mutta korealaiset on kovempia tekemään sitä toista asiaa, mitä tulee gogo- baareihin. Korean poika hoitaa homman nopeasti tuntihotellissa kävelykadulla. Japanilaisilla taas on nuoret lomaheilat koko loman ajan.
Kiinalaiset asioivat Sukhumvitin ja kakkos ja kolmoskadun varrella isoissa hieromalaitoksissa ja monenlaisissa näytöksissä, teattereissa, kylpylöissä jne.
Puhuit jälleen kerran ihan eri Pattayasta kuin siitä, missä minä olen kymmenen vuotta ollut ja asunut. Minä kun olen käynyt asuntoni ulkopuolellakin enkä jöröttänyt neljän seinän sisällä peläten kaikenlaista.
"Tietosi" on jälleen kerran urbaanin legendan, googlauksen ja häiriintyneen ilkeän mielesi sekoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän se kaiken ja kaikkien vihamies lerpsei on molemmilla nimimerkeillään taas Pattayaa ja savolaisia mollaamassa ajankuluksi ja ainoana harrastuksenaan. Unohdit mollata maalaisia ja maanviljelijöitä tällä kertaa. Muista kertoa miten väärin maataloustuet ovat.
Kummallinen otus olet kun esität olevasi suvaitsevainen Suomeen Lähi-idästä ja Somaliasta tulevia kohtaan, mutta mielestäsi Pattaya on pilalla koska sen on kiinalaiset, korealaiset ja venäläiset vallanneet.
Kuten olen useasti sanonut, niin mistään tietystä kansalaisuudesta ei ole ollut harmia Pattayalla ja minä olen siellä viettänyt vuosikymmenen verran aikaa.
Minua ei ole mikään kansa kiusannut koskaan. Joidenkin tavoista en tykkää mutta en minä ala heitä työkseni stalkkaamaan. Korealaiset kalapäät esimerkiksi ei anna tippiä thainyrkkeily matseissa ottelijoille, mutta minkäs minä sille voin muuta kuin annan sitten heidänkin edestä.
Venäläisistä ei myöskään ole ollut mitään harmia. Päinvastoin. Jos heillä on juhlat jossakin yleisellä paikalla tai synttärit baarissa niin ovat kutsuneet mukaan. Pari hyvää kaveriakin on tullut uusista tuttavuuksista Pattayalla.
Kertomuksesi suomalaisista ja suomibaareista on taas tuota samaa höpinää. Miksi ihmeessä sinä menisit suomibaariin jos kerta siellä on mielestäsi porukka tolkuttomassa kunnossa?
Minä olen käynyt takuulla vähintään 1000 kertaa Pattayan suomibaareissa. Kerran tai kaksi olen nähnyt jonkun tolkuttomassa kunnossa ja ollut joskus itsekin. Se on kuitenkin harvinaista.
Thaimaahan ei köyhät suomalaiset matkusta ja harva pilaa lomaansa jatkuvalla juomisella. Nuorison lomahumu on erikseen ja sitä ne nuoret tekee kaikissa matkakohteissa. Ei heistäkään ole harmia Pattayalla.
Sinä naureskelet "bingokansalle" ja lihapullien syöjille, karaoken laulajille ja tietokilpailuille. Mitä pahaa ne on sinulle tehneet ja miksi menisit heitä katsomaan jos heitä inhoat?
Pattayalla olevista suomalaisista (sekä turistit että asukkaa) ei suomibaareissa istu kuin muutama prosentti ja hekin vain silloin tällöin. Et sinä suomalaisista Pattayalla saa käsitystä menemällä haukkumaan Ilen baarin vessaa.
Walkkarilla en ole ikinä nähnyt mainisemiasi matkaoppaan kepin perässä kulkevia ryhmiä. Puhut nyt ihan omiasi. Omatoimisesti ne kiinalaiset ja korealaiset siellä liikkuvat.
Kiinalaiset ei niinkään ole gogo- baarien asiakkaina mutta korealaiset, taiwanilaiset ja japanilaiset ovat. He kaikenlisäksi ovat varsin tehokkaita ja reippaita ottamaan tyttöjä mukaansa.
Suomalaiset on hyviä juomaan mutta korealaiset on kovempia tekemään sitä toista asiaa, mitä tulee gogo- baareihin. Korean poika hoitaa homman nopeasti tuntihotellissa kävelykadulla. Japanilaisilla taas on nuoret lomaheilat koko loman ajan.
Kiinalaiset asioivat Sukhumvitin ja kakkos ja kolmoskadun varrella isoissa hieromalaitoksissa ja monenlaisissa näytöksissä, teattereissa, kylpylöissä jne.
Puhuit jälleen kerran ihan eri Pattayasta kuin siitä, missä minä olen kymmenen vuotta ollut ja asunut. Minä kun olen käynyt asuntoni ulkopuolellakin enkä jöröttänyt neljän seinän sisällä peläten kaikenlaista.
"Tietosi" on jälleen kerran urbaanin legendan, googlauksen ja häiriintyneen ilkeän mielesi sekoitus.tekisi hyvää joskus metsämökintontullekin astua ulos jaloittelemaan, jos ei ovet muuten aukea niin pyydä hoitsu mukaan niin näet vähän ulkomaailmaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tekisi hyvää joskus metsämökintontullekin astua ulos jaloittelemaan, jos ei ovet muuten aukea niin pyydä hoitsu mukaan niin näet vähän ulkomaailmaakin.
Tsuhnat eivät ole koskaan olleet Walkkarin valtakansaa. Mutta Viidakossa heidät tunnetaan, me valitsemme seuramme emmekä edes näe rusakoita tahi kinksuja. Meil on oma Pattijokemme, osin jopa Sukhumwitin toispualjokke.
Niin, ja kyllä, me veneilemme myös valtamerillä.
Välillä tuntuu, että palstaa päivystää täysin Pattiksel käymätön. Anonyymi kirjoitti:
"Tietosi" on jälleen kerran urbaanin legendan, googlauksen ja häiriintyneen ilkeän mielesi sekoitus.Katsos Neitsykkä se täällä aloittaa kirjoituksensa vihamiesnäkemyksillään, voisit hieman omia ja persekärpäsesi kirjoituksia tulkita.
10 vuotta asunut siis, joten ainakin tyttäresi jätit 8 vuotiaana, tosin 6 vuoden suhteesta kakkosexän kanssa laskien aloitit etäkasvatuksesi tyttäresi ollen vain 5 vuotta.
Kovasti olet aktiivinen ravintola / baari / tyttö asioissa, ootko vähän jämähtäny Pattayan mainosmieheksi.
Tinderiä säälin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tietosi" on jälleen kerran urbaanin legendan, googlauksen ja häiriintyneen ilkeän mielesi sekoitus.Aika huono elinympäristö valinta jos on tarvetta viettää aikka 1000 kertaa suomibaarissa, kannataa harkita parikin kertaa suhdetta alkoholiin, ja muihin suomalaisten harrastuksiin, olen asunut 10 vuotta thaimaassa, useita vuosia ranskassa ja yhdysvalloissa, enkä ole juurikaan aikaani baareissa viettänyt, vaikka se kuuluu läheisesti ranskalaiseen elämän tapaan.,
En ota kantaa haittamaahan muutoon, tällä palstalla...
Kiinalaiset ja korealaiset liikkuvat pääosin ryhmissä kuten kerron, ihan joka paikassa, jos et ole näitä jengejä nähnyt walking streetilla et ole siellä käynnyt lainkaan...
En viitsi muihin kommentteisi ottaa kantaa, terveisiä sinne kuopioon, joka olet päivällisen syönyt, muista pestä hampaat tai laita ne lasiin kun käyt tuutimaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika huono elinympäristö valinta jos on tarvetta viettää aikka 1000 kertaa suomibaarissa, kannataa harkita parikin kertaa suhdetta alkoholiin, ja muihin suomalaisten harrastuksiin, olen asunut 10 vuotta thaimaassa, useita vuosia ranskassa ja yhdysvalloissa, enkä ole juurikaan aikaani baareissa viettänyt, vaikka se kuuluu läheisesti ranskalaiseen elämän tapaan.,
En ota kantaa haittamaahan muutoon, tällä palstalla...
Kiinalaiset ja korealaiset liikkuvat pääosin ryhmissä kuten kerron, ihan joka paikassa, jos et ole näitä jengejä nähnyt walking streetilla et ole siellä käynnyt lainkaan...
En viitsi muihin kommentteisi ottaa kantaa, terveisiä sinne kuopioon, joka olet päivällisen syönyt, muista pestä hampaat tai laita ne lasiin kun käyt tuutimaan...Suomibaarissa voi käydä monella tyylillä. Olen Pattayan suomibaareissa käynyt varmaan 2000 kertaa. Syömässä, kahvilla, seurustelemassa, virvokkeella ja juhlissa. Joskus monta kertaa päivässä taukopaikkoina. Viinaa en ole juonut kahteenkymmeneen vuoteen kotona enkä baarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomibaarissa voi käydä monella tyylillä. Olen Pattayan suomibaareissa käynyt varmaan 2000 kertaa. Syömässä, kahvilla, seurustelemassa, virvokkeella ja juhlissa. Joskus monta kertaa päivässä taukopaikkoina. Viinaa en ole juonut kahteenkymmeneen vuoteen kotona enkä baarissa.
niinpä saman voi myös tehdä kuopiossa, joskin saattajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä saman voi myös tehdä kuopiossa, joskin saattajan kanssa.
Lerpan katkera lauantai alkoi eilen aamulla kello 03:45 Kuopiosta puhuen ja päättyi seuraavana yönä Kuopiosta puhuen kello 00:30. Perheellinen miljonääri bing-mies käytti siis tällä palstalla aikaansa mittavat 20 tuntia ja 45 minuuttia. Joulu lähestyy ja ennätykset on tehty rikottaviksi, tuumaa jahtimakkara ja tankkaa kuksaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpan katkera lauantai alkoi eilen aamulla kello 03:45 Kuopiosta puhuen ja päättyi seuraavana yönä Kuopiosta puhuen kello 00:30. Perheellinen miljonääri bing-mies käytti siis tällä palstalla aikaansa mittavat 20 tuntia ja 45 minuuttia. Joulu lähestyy ja ennätykset on tehty rikottaviksi, tuumaa jahtimakkara ja tankkaa kuksaansa.
täytyy muuttaa thaikkuihin viettääkeen aikaa suomi24 pattaya palstalla tuon yli 20 tuntia vuorokaudessa..? eikö saman voisi hoitaa kuopiosta käsin.?
uskottavaa asumista thaikuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri terveisiä kuopioon, oletko menossa lounalle jonka me veronmaksajat kustannamme sinulle ettet kuole nälkään, tänään taas savon pattayalla, lähden Market Villageen syömään päivälliseni, terkkuja reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri terveisiä kuopioon, oletko menossa lounalle jonka me veronmaksajat kustannamme sinulle ettet kuole nälkään, tänään taas savon pattayalla, lähden Market Villageen syömään päivälliseni, terkkuja reppana.
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Jep, suurin osa Thaimaan turismin kasvusta v 2019 koostuu Aasialaisista matkaajista lähialueilta. Eurooppalaiset ja Aussit reippaalla miinuksella, jenkit huolimatta vähemmällä valuutan heikennyksellä vähemmyksenä.
Olin Jomtienillä lokakuu-marraskuussa, enkä ole ole ihan noin hiljaisena nähnyt ko paikkaa. Useat baarit menivät kiinni jo puolenyön aikaan, koska ei ollut asiakkaita.
Toki liikkeellä oli paljon esim Intialaisia turisteja, mutta baarit ei niistä paljoa kostu, ne hakee naisensa beachiltä tms, baareissa niitä ei näy.
Ei minulla ole mitään vastaan ketään, hauskaa olen viettänyt Venäläisten, Brittien, Hollantilaisten, Intialaisten, Ruotsalaisten ja etenkin Norjalaisten kanssa, mutta tosiasia on, että eurooppalaiset, aussit ja jenkit kuluttavat rahaa enemmän, kuin kaikki loput.
Veikkaan, että high seasonin jälkeen Bahtin kurssi tulee laskemaan reipaasti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958