Olla suuresta kaupungista kotoisin tarkoittaa että jaksaa myötäelää noiden toisten juhlia ja energioita.
Mennä töihin samaan aikaan ja tulla töistä.
Juhlia samaan aikaan ja istua hiljaa.
Suuri määrä vaihtelua kaupunkiin kyllä kuuluu.
Mutta ongelma, että tehdään kaikki samaan aikaan.
Ei voi olla oma itsensä.
Kuka ei ole jaksanut tuota sosiaalisuutta niin voi pahoin kaupungissa.
Ja miten ihana on luonnon rauha!!!
Olen huono kaupunkilainen
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuun kokoisessa kaupungissa (75 000) on hyvänä puolena, ettei ole tilan ahtautta. Kaikki ovat jollain tapaa tärkeitä. Heitä on mukavaa katsella kun tulevat vastaan kadulla ja kuunnella ihmisten juttelua. Kuka puhuu mitäkin, kuka kelpaa mihinkin ja miksikäs ei. Miksikäs ei oltaisi täältä kotoisin ja ylpeitä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672