Olin viime keväänä 2 viikkoa puertossa ja oli kaksi aurinkoista päivää. Muutoin satoi tai oli pilvistä ja kylmää.
Sateinen puerto de la gruts...
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin siellä lomailit, missä hotellissa majoituit ja mitkä olivat päivälämpötilat?
- Anonyymi
Sateinen Puerto de la Cruz ja sateinen Madeira ❤️ Luonnon, kasvien ja ennen kaikkea kukkien ystävien mekat 🌺
- Anonyymi
Crutsissa ei tuule, hiekka ei lennä, ei kuule suomimusaa, ei törmää känniääliöihin, ei tarvitse tuijottaa hotelleja ja kuivaa erämaata kuten inklesissä aina.
Crutsi niille jotka haluavat kanariaa, inklesi niille jotka haluavat suomea.
Minä syön makkaraperunat kotona, kanarialla syön mereneläviä ja sisäfilettä.- Anonyymi
Grutsissa muuten tuulee ja sataa liikaa. Känniääliöitä riittää ihan vaivaksi saakka. Siksi Ingles on lomailuun turvallisempi vaihtoehto. Aurinkoa ja hiekkarantoja Kanarialla mennään hakemaan ei sateista eläkeläisen saattohoitoa täynnä olevaa likaista kaupunkia. Kyllä jämpti on näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grutsissa muuten tuulee ja sataa liikaa. Känniääliöitä riittää ihan vaivaksi saakka. Siksi Ingles on lomailuun turvallisempi vaihtoehto. Aurinkoa ja hiekkarantoja Kanarialla mennään hakemaan ei sateista eläkeläisen saattohoitoa täynnä olevaa likaista kaupunkia. Kyllä jämpti on näin.
Juurikin näin. Pariin otteeseen olen sateiseen grutsiin eksynyt enkä enää koskaan sinne mene. Hukkaan heitettyä rahaa mennä tuohon eläkeläisen kansoittamaan sateiseen ja kylmään paikkaan. Jos lomailla haluatte niin valitkaa Ingles.
- Anonyymi
Lämmintähän siellä oli. Minä olen ollut kerran puerto del strutsissa ja oli 8° ja pilvistä. En päässyt ulos hotellista kun ei ollut talvitakkia mukana. Hotelli oli kyllä hyvin lämmitetty mutta en mene toiste kuin korkeintaan kesällä. Muuten kaunis paikka ja hyvä maisema Teidelle. Uimaan ei päässyt mutta en kyllä nuissa lämpötiloissa uisi muutenkaan.
- Anonyymi
Olimme vme maaliskuussa kolme viikkoa. Parina päivänä tihutti muutaman tunnin. Koko loma oli lämmin ja aurinkoinen. Tosin olimme kohteen parhaassa hotellissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924