Viimeinen tuomio

Eikö teitä tämän palstan pilkkaajia yhtään ajatteluta viimeinen tuomio? Hoorebin vuoren ilmoituksen mukaan maailman loppuun on aikaa noin 12 vuotta. Nyt pitää kaikkien uskovaisten valvoa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyä meit kauhiast peljoittaa se viimoinen tuomioistuin,
      Siäl tuomionluvuss pannaan epäuskikset siivoomaan taivaallisten suviseurojen kenttävessoi. Sieäl ne lapioi sontaa iän kaiken. Jos ne jottai halluu juuva, ni se on sitä seuraväen pissii sit vaan.
      Uskikset taas päässee katsomaan Kärppien jääkiekkoilui. Kovii mailoi ja pehmei persei.

    • Anonyymi

      Faktaa kerrankin.
      Laita faktaa, vaikka Raamatusta.
      Osoita myös se, että se ei ole Professorintiellä Oulussa.

    • Anonyymi

      No ei nää asiat muuksi muutu vaikka kaikki rukoilee kaikkien puolesta,Jumala ei mieltä muuta,Vaan toteuttaa raamatun viimeistä piirtoa myöten.

      • Anonyymi

        Älä nyt viitsii enempää höpöttää mailman lopusta. Jos vähänkin tunnet asiaa niin se ainakin sen tuhannen vuoden päässä se mailman loppu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsii enempää höpöttää mailman lopusta. Jos vähänkin tunnet asiaa niin se ainakin sen tuhannen vuoden päässä se mailman loppu !

        Muuten jaksoivatko ne veeällät olla tupakoimatta ihan koko nöäyn ajan !?

        hohoijaa tätä sotkun sotkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsii enempää höpöttää mailman lopusta. Jos vähänkin tunnet asiaa niin se ainakin sen tuhannen vuoden päässä se mailman loppu !

        Maailma ei lopu koskaan, vaikka muu, kun Jerusalem tuhotaan, polttamalla saasteet pois.
        VL ei tiedä Ilmestyskirjastamuuta kun nimen, ja toiseksi viimeisessä luvussa kuitenkin avataan koko peli;
        1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Lisää;1. Aik. 23:25 Sillä Daavid sanoi: "Herra, Israelin Jumala, on suonut kansansa päästä lepoon ja on asuva Jerusalemissa ikuisesti.

        Joh. 14:16 Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

        Uusi Jerusalem on ikuinen.


    • Anonyymi

      Eikö tähtikanava tiedä sen vertaa Raamatusta että tuollaiset ennustukset ovat hölynpölyä? No eihän vellut ole ennenkään raamatusta tarvinneet.

      R 1933/-38
      Matt. 24:36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Ap.t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

      1Tess. 5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

      1Tess. 5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä

    • Anonyymi

      Saarn.1:4 Biblia (1776) Yksi suku menee pois, ja toinen tulee jälleen; vaan maa pysyy ijankaikkisesti. Ps.104:5 Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

    • Anonyymi

      Katumattomuuden kymmenet vuodet ovat todistaneet sen, että hoitokokousten väärintekijöissä on luopioita, joilla ei enää ole edes mahdollisuutta palata.

    • Anonyymi

      Kyllä meitä peljättää. Ja kovasti paljon peljättääkin.
      Kaksin käsin vejetään tupakkia tässä peljon ja murheen alla.
      Onneksi Jumalan lapset saa polttaa kessua ihan luvan perästä.
      Muuten jouduttas imemään vain tissiä.

      Tulisipa se viimeinen tuomio pian. Keuhkot alkaa olemaan finaalissa tuo kessun polton takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe