Murrosikä ja Seksuaalisuus

Moi. Oon 12-vuotias poika jolla on murrosikä osittain alkanut. Karvoja on alapäässä jonkin verran, olen 146-149cm pitkä, painan 38.1kg, spermaa ei tule ja hiki haisee jotenkin. Mun ääni on aika kimeä eli oon helari. Mulla on ollut jotain pieniä "parisuhteita", mutta vain yksi on ollut vakava. Mun seksuaalisuus on varmaankin biseksuaali koska tunnen pientä vetoavaisuutta miehiin, enimmäkseen siittimeen. Haluaisin tulevaisuudessa vaimon ja lapsia. En haluaisi olla homo ja tunnen paljon isompaa vetoa naisiin. Penikseni on lepotilassa 5.5cm ja erektiossa 9-10cm. Onko minun kasvaminen ja murrosikä normaalissa vaiheessa ja onko minun seksuaalisuus "outo" vai normaali tässä iässä? Kiitos. :)

9

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla n. 50-60 vuotias "poika".

      • Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol


      • Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

        Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol

        Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.

        Ok mut ei mul muuta ku sana oo todisteena et en viitti laittaa kuvia itestäni tai mitää.


    • Anonyymi

      En usko että kyseessä on jammusetä kuitenkaan.
      Kyrvän kasvu on ihan normaalissa vaiheessa, pituutta tulee kohta varmasti lisää, samoin karvoja sekä alkaa tulla mälliä.
      Vetoavaisuus miehiin on aika usein vaan halua verrata omaa mulkkua muihin, se on sillasta kilpailua eikä se tee homoksi jos siitä kiihottuu ajatuksen tasolla. Nykyään vaan kaikki homopropaganda koittaa saada uskomaan: "naapurin Pekalla on iso kyrpä, olen siis homo koska mietin sitä".
      Kehon pituus ja paino on ok.

      • Kiitti avusta :))


      • Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

        Kiitti avusta :))

        Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!

        Kiittti viel 👍


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe