Murrosikä ja Seksuaalisuus

Moi. Oon 12-vuotias poika jolla on murrosikä osittain alkanut. Karvoja on alapäässä jonkin verran, olen 146-149cm pitkä, painan 38.1kg, spermaa ei tule ja hiki haisee jotenkin. Mun ääni on aika kimeä eli oon helari. Mulla on ollut jotain pieniä "parisuhteita", mutta vain yksi on ollut vakava. Mun seksuaalisuus on varmaankin biseksuaali koska tunnen pientä vetoavaisuutta miehiin, enimmäkseen siittimeen. Haluaisin tulevaisuudessa vaimon ja lapsia. En haluaisi olla homo ja tunnen paljon isompaa vetoa naisiin. Penikseni on lepotilassa 5.5cm ja erektiossa 9-10cm. Onko minun kasvaminen ja murrosikä normaalissa vaiheessa ja onko minun seksuaalisuus "outo" vai normaali tässä iässä? Kiitos. :)

9

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla n. 50-60 vuotias "poika".

• Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol

• Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol

Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.

Ok mut ei mul muuta ku sana oo todisteena et en viitti laittaa kuvia itestäni tai mitää.

• Anonyymi

En usko että kyseessä on jammusetä kuitenkaan.
      Kyrvän kasvu on ihan normaalissa vaiheessa, pituutta tulee kohta varmasti lisää, samoin karvoja sekä alkaa tulla mälliä.
      Vetoavaisuus miehiin on aika usein vaan halua verrata omaa mulkkua muihin, se on sillasta kilpailua eikä se tee homoksi jos siitä kiihottuu ajatuksen tasolla. Nykyään vaan kaikki homopropaganda koittaa saada uskomaan: "naapurin Pekalla on iso kyrpä, olen siis homo koska mietin sitä".
      Kehon pituus ja paino on ok.

• Kiitti avusta :))

• Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

Kiitti avusta :))

Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!

Kiittti viel 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe