Murrosikä ja Seksuaalisuus

Moi. Oon 12-vuotias poika jolla on murrosikä osittain alkanut. Karvoja on alapäässä jonkin verran, olen 146-149cm pitkä, painan 38.1kg, spermaa ei tule ja hiki haisee jotenkin. Mun ääni on aika kimeä eli oon helari. Mulla on ollut jotain pieniä "parisuhteita", mutta vain yksi on ollut vakava. Mun seksuaalisuus on varmaankin biseksuaali koska tunnen pientä vetoavaisuutta miehiin, enimmäkseen siittimeen. Haluaisin tulevaisuudessa vaimon ja lapsia. En haluaisi olla homo ja tunnen paljon isompaa vetoa naisiin. Penikseni on lepotilassa 5.5cm ja erektiossa 9-10cm. Onko minun kasvaminen ja murrosikä normaalissa vaiheessa ja onko minun seksuaalisuus "outo" vai normaali tässä iässä? Kiitos. :)

9

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla n. 50-60 vuotias "poika".

• Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol

• Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

Ihan 12v oon, ihmettelen et miks kukaa ees veikkaa tota lol

Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi veikkaa koska tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.

Ok mut ei mul muuta ku sana oo todisteena et en viitti laittaa kuvia itestäni tai mitää.

• Anonyymi

En usko että kyseessä on jammusetä kuitenkaan.
      Kyrvän kasvu on ihan normaalissa vaiheessa, pituutta tulee kohta varmasti lisää, samoin karvoja sekä alkaa tulla mälliä.
      Vetoavaisuus miehiin on aika usein vaan halua verrata omaa mulkkua muihin, se on sillasta kilpailua eikä se tee homoksi jos siitä kiihottuu ajatuksen tasolla. Nykyään vaan kaikki homopropaganda koittaa saada uskomaan: "naapurin Pekalla on iso kyrpä, olen siis homo koska mietin sitä".
      Kehon pituus ja paino on ok.

• Kiitti avusta :))

• Anonyymi
        12vmurrosikä kirjoitti:

Kiitti avusta :))

Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kinseyn_asteikko
        Unohdin sanoa että jo Alfred Kinsey tutki ajat sitten eri seksuaalisia mieltymyksiä ja teki tuloksista ton skaalan.
        Toi on vähän karkee esitys, mutta se kuvaa sitä että 100% heteron ja biseksuaalin väliinkin mahtuu porukkaa. Loppukädessä se on aivan oma valinta kuten sulla kun sanot että haluat vaimon ja lapsia :)
        Mukavaa Joulun odotusta ja muista miettiä muutakin kuin seksijuttuja!
        Oot hyvää vauhtia kasvamassa mieheksi!

Kiittti viel 👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      6701
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      20
      3314
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1440
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1362
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1326
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      179
      1300
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      140
      1171
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      46
      1100
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      956
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145