nonih... eli ootteko saanu jerkeillä kalaa, ja millä tekniikalla? mun pitäis saada niitä jostai mut en tiiä mitää paikkaa josta sais tilattua.... jos netis on joku sivu mistä jerkejä saa tilata niin antakaas tänne.. kiitos...
Jerkki
julpeti
3
1181
Vastaukset
- haluat
Mihin tommosia jerkkejä tarvitaan ei kalojen hankintaan ainakaan.
Ota vähän rahaa mukaan mene kalakauppaan osta kalaa ja tee siitä hyvää ruokaa.
Eikö olekin yksinkertaista ja helppoa eikä tarvita mitään jerkkejä eikä tunkkeja. - jedu
vaihtelevasti kelaten hitaasti/nopeasti. välillä pysäyttää kelaus kokonaan, vavan kärjellä nyppien...ja jne. wobblerista saa tilata
- kalastaja
jerkkiä tulee uittaa vavalla koska se on ns. käsiala
viehe johon luodaan uinti omalla vavalla.
jerkkejä löytyy suunnilleen kaikista alan liikkeistä
joten niitä ei välttämättä tarvitse tilata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662179
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152166- 1091652
- 1321593
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 911156
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832