Minkälainen paikka perho on asua

Kertokaa rehellinen mielipide

21

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki järkevät ihimiset muuttaa pois, näkeehän sen jo......

• Anonyymi

Pekka on ollut vuosia hukassa ja Reijokin mutta fyysisesti viimeksi mainittu on Kokkolassa,

• Pervo on nasta mesta.

• Anonyymi

Hyvä paikka, jos olet täällä syntynyt ja asunut koko elämäsi - eikä sinulla ole vertailukohtia muista asuinpaikoista...

Muualta muuttaneet eivät viihdy, ymmärrettävästi täällä...

• Anonyymi

Mene kysymään perhossa asuvilta.
      Kokkolaan perhosta muuttaneet ovat tuleet kokkolaan hakemaan parempaa elämää, kysy heiltä miten menee tai haluavatko muuttaa takaisin perhoon.
      Kaikkea sitä epärehelliset kyselevätkin.

• Anonyymi

Hyvä paikka, jos olet lestadiolainen ja keskustalainen...

• Anonyymi

Antti toimii kuulemma Perhossa myös lääkärinä. Kylällä kiertää huhu, jonka mukaan tietää lääketieteestä enemmän kuin sairaalan lääkärit. Oppinsa kuulemma saanut liitohallituksen puheenjohtajana.

• Anonyymi

Tai jehovan todistaja..

• Anonyymi

Perho on pieni paikkakunta keskipohjanmaalla, jossa asuu varsin yksinkertaista porukkaa.

• Anonyymi

Erittäin yksinkertaisia. Ymmärtävät vain sen, mitä sontaluukunsa ikkunasta näkevät. Erittäin yksinkertaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin yksinkertaisia. Ymmärtävät vain sen, mitä sontaluukunsa ikkunasta näkevät. Erittäin yksinkertaisia!

Kävivät aikanaan Vimpelissä hakemassa olkia, koska eivät osanneet viljellä maata. Vimpelin - Perehon välinen talvitie oli olkien peitossa. Söivät lehmien kanssa olki - jauho pöppöä.

• Anonyymi

sanoo kuka?

• Anonyymi

Keskustelun sotkemisen ja Antti Hietaniemeä koskevan jutun siirtämisen näkymättömiin on tehnyt Antin palkkaama perholainen. EIKÖ KORVAT KESTÄ KUULLA?

• Anonyymi

Perho on Perhon raharikkaiden kuristama köyhä kunta.

• Anonyymi

Minusta asuminen ollut ahdistavaa sisäsiittoisuuden ja sisäänläpiävyyden takia Perhossa. Pedofilia ominaista.

• Anonyymi

Perho on hirveä paikka asua. Jos menet varo lapsiasi, sillä siellä on vallalla PEDOFILIA!!!

• Anonyymi

Perhoon ollaan suunnittelemassa patsasta Antti Hietaniemelle Rauhanyhdistyksen pihalle. Tekstiksi tullee kiitollisena Keskipohjanmaan kansa.

• Anonyymi

Olen etsinyt kahdella selaimella älyä perholaisten omalta sivustolta, mutta ei ole löytynyt!!!
        Se on laesdatiolaisten siten sulkema, että Perehoaisia ei saa arvostella: 20 KPL PERÄTTÄISIÄ KIRJOITUSTEN SENSUROINTEJA!!

• Anonyymi

Lähes kaikki asukkaat ovat jonkin verran sukua toisilleen ja se on kauhia asia.

• Anonyymi

Kuka vähänkään tervejärkinen kaupungissa asuva tahtoisi muuttaa perhoon? Miettikääpä ihan ite, ihte kukin. Tuskimpa juuri kukaan.

• Anonyymi

Perho on "Anttilandia", jossa taloudellinen, maallinen ja hengellinen valta on Antti Hietaniemellä. Todellinen diktatuuri!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe