Aloitin muutama viikko sitten Estrogel- geelin käytön ja ohjeena on 1-2 pumppausta päivässä. Kokeilin aluksi 2 pumppausta, mutta nyt laitan yhden pumppauksen. En vielä tarkemmin osaa sanoa vaikutuksista, mutta nyt huolen aiheeksi nousi mahdollinen painon nousu. Sain tämän vuoden aikana vaivalla ja työllä pudotettua 7 kg painoa ja en kyllä mielellään ottaisi niitä takaisin.
Nyt vaikuttaisi siltä, että paino on lähtenyt nousemaan. Vaikka tämä geeli osoittautuisi muuten hyväksi vaihdevuosioireisiin, en haluaisi ottaa kiloja takaisin tämän myötä. Minun pitää käyttää myös keltarauhashormoneja.
Minkälaisia kokemuksia teillä on Estrogel-geelistä ja eritoten painon noususta käytön yhteydessä. Muutkin kokemukset ovat tervetulleita! Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Estrogel- geeli ja painon nousu kokemuksia
Anonyymi
0
647
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810