Onko hyvä firma pienen yksityistalouden muuttoon? Kokemuksia?
Pirkanmaan Pikakuljetus Oy?
10
2519
Vastaukset
- Anonyymi
Tupla.
- Anonyymi
Huippufirma. Käyttänyt firmaa useita kertoja, todella luotettava ja nopea toimissaan.
- Anonyymi
Minäkin pidän kyseisestä muuttofurmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin pidän kyseisestä muuttofurmasta.
Kiva kuulla myönteistä palautetta asiakkailta. Kiitos teille.
- Anonyymi
Olette ansainneet kiitokset. Työn hyvä laatumaine leviää kyllä, ja tyytyväiset asiakkaat vain lisääntyvät. Jatkakaa samaan malliin.
- Anonyymi
Niin kuka se sanoikaan että huippufirma?
Oli aivan kauheaa palvelua. Kaksi erittäin tympeää nuorta miestä tuli tänään muuttamaan pienen kuormani takakireän hiljaisuuden vallitessa. Kumpikin vältteli katsekontaktia. Asiakkaana joutui oikein tekemään töitä sen eteen että sai kontaktia. En kuullut heidän puhuvan edes toisilleen koko muuton aikana. Noin kolme kertaa jotain mumisivat toisilleen. Minä asiakkaana olin ainoa joka puhui. Yritin posket kipeänä hymyillä ja ottaa kontaktia, ja muuttomiehet olivat kuin perseeseen ammuttu karhu. Aivan uskomattoman törkeää käytöstä. Tuollainen käytös olisi normaalissakin tilanteessa erittäin epäkohteliasta. Mutta nämä sankarit ovat asiakaspalveluammatissa. Minulle asiakkaana melkein tuli välillä mieleen pitääkö näitä hyypiöitä pelätä? Toinen miehistä ei vastannut edes kysyttäessä kysymyksiini. Kuin seinälle olisi puhunut. Sukulaisellani on skitsofrenia ja hän käyttäytyy psykoosissa ollessaan samoin kuin tämä toinen jannu. Ei katsekontaktia, ei vastaa kysymyksiin, on omissa maailmoissaan.
Kun kysyin haluavatko he että tulen kantamaan tavaroita heidän kanssaan en saanut kunnollista vastausta. Pyörin vaivaantuneena koko muuton ajan, tunsin olevani tiellä. Nämä jannut saivat minut asiakkaana tuntemaan itseni lähinnä häiriötekijäksi, ja he vaikuttivat vihaavan toisiaankin.
Pirkanmaan Pikakuljetus mainostaa itseään asiakkaille näin:
"Henkilökuntamme on rehellistä ja ahkeraa väkeä! Emme käytä vuokratyövoimaa, joten menemme takuuseen heistä!"
Pirkanmaan Pikakuljetuksella on kyllä todella kummallinen käsitys hyvästä asiakaspalvelusta. Vaikka muutto sujui nopeasti ja sujuvasti, en IKINÄ ENÄÄ valitse Pirkanmaan Pikakuljetusta.
En suosittele kenellekään. HUH HUH!- Anonyymi
Taitaa se sinullakin olla joku skitsofrenia.Jos otat muuttopalvelun niin ne työntekijät ei ole tulleet jutteleen vaan tekemään työnsä.Oot tainnut kysellä niin mottipäisiä kysymyksiä ettei halunnut/osannut vastata
- Anonyymi
Huippufirma keskittyy työhön, ei ihmisten kanssa jonninjoutaviin lätinöihin. Lässytyksestä muuttomiehille ei makseta.
- Anonyymi
Ei tarvi lässyttää. Ihan normaali kommunikointi riittää. Esimerkiksi se että osaa
- puhua
- vastata kysyttäessä asiallisesti
Tiedän jatkossa mitä firmaa en ainakaan valitse kun taas tarvitsen muuttoapua. :)
- Anonyymi
Erittäin hyvä palvelu ja aikataulut pitivät sovitusti, 2 muuttoa sujui ongelmitta, suosittelen lämpimästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569