Onko 99:ssä todellakin pistemäiset valot kojelaudassa?

Anonyymi

Olen nähnyt täällä netissä videon vuoden 1981 ysiysistä, ja siinä näytti olevan kojelaudan keskellä siinä takalasin lämmittimen katkaisimen ja turvavyön varoitusvalon yläpuolella kolme pistemäistä vihreää valoa, jotka ilmeisesti valaisevat sitä keskilistaa. Ja en siis tarkoita lämmityslaitteen säätönuppien valoja, vaan ne valot kajastivat kojelaudan muoviosan alapuolelta kolmesta reiästä keskilistaa kohti. Oliko siis ysiyseissä todellakin siinä kohti sellaiset valot ihan vakiona, vai olikohan kyse jälkeenpäin asennetuista "tuningi" -valoista?

3

1070

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä oli ja tietenkin on vieläkin kellä tuollainen ylhäinen autoluomus vielä on. Kaiholla muistelen aikaa kun omistin ensimmäisen 99 saabin, kyllä oli hyvä auto ajaa ja talvella lämmin myös.

• Anonyymi

On vakiona, valaisee katkaisimet.

• ironista että 99sin valmistus loppui 3v myöhemmin. itse diggaan 1967-1973 vuosien saabeja. 1968-1972 mallien saabeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 163
      2138
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      400
      1572
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1112
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      764
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      273
      660
    6. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      33
      651
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      641
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      593
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      43
      541
    Aihe