Olen tällä hetkellä murroiessä ja minulla on jo alapäähän karvat kasvanut mutta penikseni ei ole kasvanut. Ja minusta tuntuu myös että minulla on virtsa tulehdus joten voiko se vaikuttaa penikseni kasvuun ?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Käyppä siinä tapauksessa uroloogilla, se antaa lääkkeet ja kattoo että kikkelisi on normaali ja sanoo alkaako se kohta kasvaa.
Mitä oireita sulla on? - Anonyymi
Toki urologi on meidän miestentautien lääkäri, mutta erikoislääkärinä aika kallis. Riittää kun käyt ilmaisessa terveyslääkäritutkinnassa. Miksi ihmeessä ajattelet virtsatulehdusta Sinun sässäsi?. Et kerro mitään oireista. Silloin voi olla jopa pientä lämpöäkin. Kirvelyä pissatessa. Alavatsakipiulua. Käytävä usein pissalla jne. Onko sulla ollut joitakin näitä oireita. Toki aina saa terveyskeskuksen vastaanotosta pienen pakkauksen, johon otetaan ohjeiden mukaan aamupissa ja viedään terveyskeskukseen pikaisesti. Saat paremmat ohjeet tk:stä. Ei tulehdus vaikuta peniksen kasvuun mitenkään, vaan johtuu geeneistäsi jotka olet saanut etupäässä isäsi kautta. Virstatietulehdus n vakava sairaus joka pitää hoitaa viipymättä, koska se tuhoaa munuaiset herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405