Olen tällä hetkellä murroiessä ja minulla on jo alapäähän karvat kasvanut mutta penikseni ei ole kasvanut. Ja minusta tuntuu myös että minulla on virtsa tulehdus joten voiko se vaikuttaa penikseni kasvuun ?
Voiko virtsa tulehdus vaikuttaa peniksen kasvuun
2
165
Vastaukset
- Anonyymi
Käyppä siinä tapauksessa uroloogilla, se antaa lääkkeet ja kattoo että kikkelisi on normaali ja sanoo alkaako se kohta kasvaa.
Mitä oireita sulla on? - Anonyymi
Toki urologi on meidän miestentautien lääkäri, mutta erikoislääkärinä aika kallis. Riittää kun käyt ilmaisessa terveyslääkäritutkinnassa. Miksi ihmeessä ajattelet virtsatulehdusta Sinun sässäsi?. Et kerro mitään oireista. Silloin voi olla jopa pientä lämpöäkin. Kirvelyä pissatessa. Alavatsakipiulua. Käytävä usein pissalla jne. Onko sulla ollut joitakin näitä oireita. Toki aina saa terveyskeskuksen vastaanotosta pienen pakkauksen, johon otetaan ohjeiden mukaan aamupissa ja viedään terveyskeskukseen pikaisesti. Saat paremmat ohjeet tk:stä. Ei tulehdus vaikuta peniksen kasvuun mitenkään, vaan johtuu geeneistäsi jotka olet saanut etupäässä isäsi kautta. Virstatietulehdus n vakava sairaus joka pitää hoitaa viipymättä, koska se tuhoaa munuaiset herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14711332- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565850Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594522Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834164- 843448
- 803216
- 471689
- 91684