Olen tällä hetkellä murroiessä ja minulla on jo alapäähän karvat kasvanut mutta penikseni ei ole kasvanut. Ja minusta tuntuu myös että minulla on virtsa tulehdus joten voiko se vaikuttaa penikseni kasvuun ?
Voiko virtsa tulehdus vaikuttaa peniksen kasvuun
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Käyppä siinä tapauksessa uroloogilla, se antaa lääkkeet ja kattoo että kikkelisi on normaali ja sanoo alkaako se kohta kasvaa.
Mitä oireita sulla on? - Anonyymi
Toki urologi on meidän miestentautien lääkäri, mutta erikoislääkärinä aika kallis. Riittää kun käyt ilmaisessa terveyslääkäritutkinnassa. Miksi ihmeessä ajattelet virtsatulehdusta Sinun sässäsi?. Et kerro mitään oireista. Silloin voi olla jopa pientä lämpöäkin. Kirvelyä pissatessa. Alavatsakipiulua. Käytävä usein pissalla jne. Onko sulla ollut joitakin näitä oireita. Toki aina saa terveyskeskuksen vastaanotosta pienen pakkauksen, johon otetaan ohjeiden mukaan aamupissa ja viedään terveyskeskukseen pikaisesti. Saat paremmat ohjeet tk:stä. Ei tulehdus vaikuta peniksen kasvuun mitenkään, vaan johtuu geeneistäsi jotka olet saanut etupäässä isäsi kautta. Virstatietulehdus n vakava sairaus joka pitää hoitaa viipymättä, koska se tuhoaa munuaiset herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222450- 1432075
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121507Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651141
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1001111- 61990
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi49988- 68972
- 2831