Olen tällä hetkellä murroiessä ja minulla on jo alapäähän karvat kasvanut mutta penikseni ei ole kasvanut. Ja minusta tuntuu myös että minulla on virtsa tulehdus joten voiko se vaikuttaa penikseni kasvuun ?
Voiko virtsa tulehdus vaikuttaa peniksen kasvuun
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Käyppä siinä tapauksessa uroloogilla, se antaa lääkkeet ja kattoo että kikkelisi on normaali ja sanoo alkaako se kohta kasvaa.
Mitä oireita sulla on? - Anonyymi
Toki urologi on meidän miestentautien lääkäri, mutta erikoislääkärinä aika kallis. Riittää kun käyt ilmaisessa terveyslääkäritutkinnassa. Miksi ihmeessä ajattelet virtsatulehdusta Sinun sässäsi?. Et kerro mitään oireista. Silloin voi olla jopa pientä lämpöäkin. Kirvelyä pissatessa. Alavatsakipiulua. Käytävä usein pissalla jne. Onko sulla ollut joitakin näitä oireita. Toki aina saa terveyskeskuksen vastaanotosta pienen pakkauksen, johon otetaan ohjeiden mukaan aamupissa ja viedään terveyskeskukseen pikaisesti. Saat paremmat ohjeet tk:stä. Ei tulehdus vaikuta peniksen kasvuun mitenkään, vaan johtuu geeneistäsi jotka olet saanut etupäässä isäsi kautta. Virstatietulehdus n vakava sairaus joka pitää hoitaa viipymättä, koska se tuhoaa munuaiset herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980