Voiko virtsa tulehdus vaikuttaa peniksen kasvuun

Anonyymi

Olen tällä hetkellä murroiessä ja minulla on jo alapäähän karvat kasvanut mutta penikseni ei ole kasvanut. Ja minusta tuntuu myös että minulla on virtsa tulehdus joten voiko se vaikuttaa penikseni kasvuun ?

2

195

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyppä siinä tapauksessa uroloogilla, se antaa lääkkeet ja kattoo että kikkelisi on normaali ja sanoo alkaako se kohta kasvaa.
      Mitä oireita sulla on?

• Anonyymi

Toki urologi on meidän miestentautien lääkäri, mutta erikoislääkärinä aika kallis. Riittää kun käyt ilmaisessa terveyslääkäritutkinnassa. Miksi ihmeessä ajattelet virtsatulehdusta Sinun sässäsi?. Et kerro mitään oireista. Silloin voi olla jopa pientä lämpöäkin. Kirvelyä pissatessa. Alavatsakipiulua. Käytävä usein pissalla jne. Onko sulla ollut joitakin näitä oireita. Toki aina saa terveyskeskuksen vastaanotosta pienen pakkauksen, johon otetaan ohjeiden mukaan aamupissa ja viedään terveyskeskukseen pikaisesti. Saat paremmat ohjeet tk:stä. Ei tulehdus vaikuta peniksen kasvuun mitenkään, vaan johtuu geeneistäsi jotka olet saanut etupäässä isäsi kautta. Virstatietulehdus n vakava sairaus joka pitää hoitaa viipymättä, koska se tuhoaa munuaiset herkästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1437
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1262
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      756
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      697
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      690
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      545
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      45
      530
    9. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      32
      515
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      509
    Aihe