Eilisessä Hesarissa oli iso ilmoitus uudesta HASO kohteesta, joka valmistuu kesällä 2022 Pasilaan. Upeat asunnot ja upea paikka, jossa palvelutkin ovat tänään ihan kohdallaan ja mikä parasta vastike kympin tuntumassa, ei huono! Sitä vaan jäin miettimään, että mikä ihme täasä asokuviossa oikein mättää, kun HASO voi tarjota aivan uusia asoja tällä vastiketasolla ja muut toimijat ovat monta euroa kalliimpia, vaikka kämpät on vanhoja romuja ja kuulemma mikään siellä ei toimi? Vastike ero esim HASO:n ja Asokotien tai Avaimeen verrattuna keskustassa on jopa yli 50%. Aika hurjaa. Osaisiko joku selittää miksi näin on?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jaa-a pitkä juttu. Vähän niinkuin miksi työssäkäyvä keski-ikäinen mies ei saa halpaa kaupungin asuntoa . Älä kyseenalaista systeemiä.
- Anonyymi
Millä numeroilla aiotte hakea näitä? Ja minkä kokoisia? Itse 149xxx ja 3h. Jännittää.
- Anonyymi
Eiköhän kannata lukea tuosta alempaa, välissä on yksi ketju. Ei siis ihan tämän uuden ketjun alapuolella. Ehkä voi olla vähän vaikea löytää. Ketjun nimi on Haso postimies. Sinne on kirjoitettu 34 viestiä.
- Anonyymi
Korjaan HASO Postiljooni, ei HASO Posteljooni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan HASO Postiljooni, ei HASO Posteljooni.
HASO Postiljooni on siis eri talo kuin HASO Postimies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1472144Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37858- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49794Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51746- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö287715Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670