Tarviis c/o osoitteen, ei asumista vaan postia varten
Tarviis osoitteen
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
No eikös niitä poste restante osoitteite saa , ennen ainakin sellainen palvelu oli olemassa postilla, toinen vaihtoehto sitten postilokero- Sehän noissa tosin on että pitää ajoittain käydä tyhjentämässä, mitä enemmän postia sitä useammin.
- Anonyymi
Aattelitko nostaa tukia perusteettomasti, väittäen asuvan muualla, kuin todellisuudessa , vai oletko eduskunnan ihmeidentekijöitä, jotka asuvat muualla, kuin todellisuudessa, ja nostat ylisuuria matkakorvauksia säännölllisesti ja pävärahoja, ilman perustetta.
Eiköhän sovita, että elät sääntöjen mukaan ja unohdat tuon keplottelun, jolla aiheutat vain haittaa.
Posterestante on tuota varten. Vuokraa postilta postilaatikko ja hae postisi sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201