mitäs mieltä porukat on?
hybridit tulee sataako kohta akkukoteloita taivaalta?
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään väliä millä se vehe kulkee. Pääasia että ajetaan
- Anonyymi
Kyllä sillä on väliä millä ajetaan. Kyllä autoista pitää kuulua auton ääni eikä pelkkää suhinaa. Vertaa esim v1400 vastaan esim ihan perus F r auto jossa on vaikka Hsteckki. En laita siksi merkkiä kun heti joku pahoittaa mielensä.
- Anonyymi
Ei sillä auton äänellä ajotaitoja erotella
- Anonyymi
Ei hybridit tarkoita että polttomoottori poistuu. Voi tulla lisää tehoa käytettäväksi ja ek ajat paranee entisestään.
Se mikä voi olla haastavaa on järjestää palontorjuntakalusto reitin varrelle kun litium-akkuja on haastava sammuttaa. - Anonyymi
Tarkoitus on ajaa siirtymiä sähköllä, kyllä ne pätkillä pitää ääntä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348