Viimeisin asia joka hänen käytöksessä

Anonyymi

oli sinusta hellyyttävää?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No.. Juha on huvittava kun ärsyyntyy ja viimeksi ärsytin tahallaan häntä ihan hänen omin metodein.
      Sulosen huvittavaa miten pinna kärähti. En usein tykkää riitelystä mutta jos alan osaan olla hyvin hyvin ärsyttävä koska tiedän mitä nappia painaa!

      Hänkin oli hauska kun häneltä loppui sanat sillä sanoi niin tai näin, hän kutoi vain kuoppaansa syvemmäksi ja se ärsytti häntä enemmän.

      Mut on se sulonen kun piuhat palaa. Pantava

      • Anonyymi

        Et tuu mun miestä saamaan. Turha kuolata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tuu mun miestä saamaan. Turha kuolata.

        Yks Juha ainakin on jo saatu, pantu ja huonoksi todettu. Saat pitää, ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tuu mun miestä saamaan. Turha kuolata.

        Hyvä vitsi! 😀 Nyt ei ole se sun vanha erektio ongelmainen kahden lapsen isukki kysees joka etsii niitä 1975 ja 1968 syntyneitä vaihdevuosissa kulkevia vanhoja naisia

        Pidä se vanhus oikeesti koska muut ei sitä huoli vaikka viidenkympin villityksessä sitä luulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tuu mun miestä saamaan. Turha kuolata.

        Vinkin voin vielä vanhuksille antaa!

        Jos asioista ollaan riitelyn tasolla niin yhteys irl on ja varmaan myös jonkilainen suhde 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi! 😀 Nyt ei ole se sun vanha erektio ongelmainen kahden lapsen isukki kysees joka etsii niitä 1975 ja 1968 syntyneitä vaihdevuosissa kulkevia vanhoja naisia

        Pidä se vanhus oikeesti koska muut ei sitä huoli vaikka viidenkympin villityksessä sitä luulee

        Mikä pointti tehdä näitä aloituksia, sekö, että pääsee trollaamaan ja sekoilemaan? ketään trilogiassa mainittua tuntematta, kysyn retorisesti silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pointti tehdä näitä aloituksia, sekö, että pääsee trollaamaan ja sekoilemaan? ketään trilogiassa mainittua tuntematta, kysyn retorisesti silti

        Mikä pointi sinun on luulla kaiken liittyvän sinuun?


        Luuletko että olet niin rakastettu, haluttu?

        Piiri pieni pyörii ja koko suomi huorii sinun ympärillä?


        Siinä narsisti taas suurentelee omaa merkitystään muille ihmisille!

        Kuitenkin takaa löytyy ruma haiseva kotona yksin kaiket päivät viettävä narkomaani jolla ei kontaktia muuhun maailmaan ole saati että joku näkisi sinua niin että voisi edes ihastua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pointi sinun on luulla kaiken liittyvän sinuun?


        Luuletko että olet niin rakastettu, haluttu?

        Piiri pieni pyörii ja koko suomi huorii sinun ympärillä?


        Siinä narsisti taas suurentelee omaa merkitystään muille ihmisille!

        Kuitenkin takaa löytyy ruma haiseva kotona yksin kaiket päivät viettävä narkomaani jolla ei kontaktia muuhun maailmaan ole saati että joku näkisi sinua niin että voisi edes ihastua

        Varmaan käyt ulkona niin harvoin ettei sinun olemassa oloa edes kukaan muista ja silti luulet olevasi palstojen puhutuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pointi sinun on luulla kaiken liittyvän sinuun?


        Luuletko että olet niin rakastettu, haluttu?

        Piiri pieni pyörii ja koko suomi huorii sinun ympärillä?


        Siinä narsisti taas suurentelee omaa merkitystään muille ihmisille!

        Kuitenkin takaa löytyy ruma haiseva kotona yksin kaiket päivät viettävä narkomaani jolla ei kontaktia muuhun maailmaan ole saati että joku näkisi sinua niin että voisi edes ihastua

        Eikö trolli osaa tulta syöstessään lukra, buurihan kirjoitin, etten edes tunne tsrinaasi liittyviä henkilöitä, enkä koe olevani sekoiluun millään tavalla osallinen? Maailmankuvasi on aika sairas, jos ajattelet että elämän elinehto on tulla jossain semidarkwebissä noteeratuksi


      • Anonyymi

        Toi toisen suututtaminen huvikseen on perimmältään valtapeliä. Osin narsistista...
        Tuo olisi pitänyt harjoitella kotona vanhempien kanssa, miten riidellään rakentavasti toisen kanssa.

        Luuletko että aikuinen mies on onnessaan käytöksestäsi?

        No- jos se on teidän tehtävä tässä elämässä. Tehkää kuten haluatte.

        Minulla oli nuorena tuollainen työkaveri, kettuili huvikseen ja sanoi, että se on hauskaa, kun en suutu. Pidin sitä ääliönä. Se oli sen lapsi- aikuinen - paini, työkaverille.

        Miten se voi olla suloista - kiusata ja katsoa toisen kiukkua? Mitä sä opetat sillä hänelle? Että hän on sulle arvoton väline?

        Jos kohtelet toista kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan, niin ... miten haluat vastaanottaa oman osasi?


      • Anonyymi

        Ei hyvä helvetti, nyt lähti hihna liukumaan aivan huolella


      • Anonyymi

        Ookeeij... XD huomenna taas hutun keittoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi toisen suututtaminen huvikseen on perimmältään valtapeliä. Osin narsistista...
        Tuo olisi pitänyt harjoitella kotona vanhempien kanssa, miten riidellään rakentavasti toisen kanssa.

        Luuletko että aikuinen mies on onnessaan käytöksestäsi?

        No- jos se on teidän tehtävä tässä elämässä. Tehkää kuten haluatte.

        Minulla oli nuorena tuollainen työkaveri, kettuili huvikseen ja sanoi, että se on hauskaa, kun en suutu. Pidin sitä ääliönä. Se oli sen lapsi- aikuinen - paini, työkaverille.

        Miten se voi olla suloista - kiusata ja katsoa toisen kiukkua? Mitä sä opetat sillä hänelle? Että hän on sulle arvoton väline?

        Jos kohtelet toista kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan, niin ... miten haluat vastaanottaa oman osasi?

        Ei kiinnosta koska ei ollut sulle!

        Et ole kartalla meidän suhteen tapahtumista. Joten et tajua ideaa

        Se on normaalia kun kolmannet osapuolet yrittää päästä suhteeseen mukaan.

        Et kuulu tähän suhteeseen enkä usko että Juha haluaa jakaa minua toisen miehen kanssa. Eli hus siitä yrittämästä kolmanneksi. Tähän draamaan on jo osallistunut liikaa muutenkin ulkopuolisia sotkemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta koska ei ollut sulle!

        Et ole kartalla meidän suhteen tapahtumista. Joten et tajua ideaa

        Se on normaalia kun kolmannet osapuolet yrittää päästä suhteeseen mukaan.

        Et kuulu tähän suhteeseen enkä usko että Juha haluaa jakaa minua toisen miehen kanssa. Eli hus siitä yrittämästä kolmanneksi. Tähän draamaan on jo osallistunut liikaa muutenkin ulkopuolisia sotkemaan

        Kai sä nyt ymmärrät ettet Juhan ainoa ole...? Mä ainakin tiedän missä mennään. Voi sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä nyt ymmärrät ettet Juhan ainoa ole...? Mä ainakin tiedän missä mennään. Voi sua.

        Surullista lukea kuinka tyhmänä pidät muita!

        Se sun Juhas voi olla aika huora mutta mun tuntema leikkii vaan huoraa. Siinä on vissi ero

        Ja tää onkin niin että nuoret suurentelee näyttääkseen kovilta jätkiltä ja vanhat vähättelee näyttääkseen hyviksiltä !

        Miehet muuttuu panokoneiksi tossa viidenkympin tienoilla kun vanhuus alkaa kolahtaan tietoisuuteen!

        Nuoret taas luulee et kun kehuskelee olevansa 30 cm munalla varustettu 200 muijaa pannut jätkä niin naiset on et vautsivau! Ja siks ne kertoo valetta iskurepliikkinään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista lukea kuinka tyhmänä pidät muita!

        Se sun Juhas voi olla aika huora mutta mun tuntema leikkii vaan huoraa. Siinä on vissi ero

        Ja tää onkin niin että nuoret suurentelee näyttääkseen kovilta jätkiltä ja vanhat vähättelee näyttääkseen hyviksiltä !

        Miehet muuttuu panokoneiksi tossa viidenkympin tienoilla kun vanhuus alkaa kolahtaan tietoisuuteen!

        Nuoret taas luulee et kun kehuskelee olevansa 30 cm munalla varustettu 200 muijaa pannut jätkä niin naiset on et vautsivau! Ja siks ne kertoo valetta iskurepliikkinään

        Ai leikkii vaan...? Just. Leikkii sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai leikkii vaan...? Just. Leikkii sulla.

        Tai mä sillä 🤔

        Toinen fakta on että siinä missä miehet nostaa todellista seksikumppanien lukumäärää niin naiset laskee sitä 😀

        Mikä siis on mun funktio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mä sillä 🤔

        Toinen fakta on että siinä missä miehet nostaa todellista seksikumppanien lukumäärää niin naiset laskee sitä 😀

        Mikä siis on mun funktio?

        Olenko niin viaton ja niin kokematon kuin annan ymmärtää ja miten paljon mulla onkaan kokemusta ja kuinka vakavasti olen suhtautunut seksiin ? 🤔

        Ehkäpä mä olenkin se kokeneempi peluri mut annan kuvaa viattomasta ?

        Tai sitten olen viaton ja kunnollinen mut kuka tietää!

        Naiset on usein aika kettuja ja miehet kulkee jäljessä paljon 😉


    • Anonyymi

      Hymy. Se on ihana ja suloinen. 🙊Miehelle.

      • Anonyymi

        Kuin olisi sepeliä syönyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin olisi sepeliä syönyt?

        Mitähän tuo tarkoittaa?


    • Hän järjesti asiani hakemalla puuttuvat kortit. Hän on arjen sankarini. Yhä vain ja aina uudestaan. Hän tukee minua kulisseissa ja välillä kulissien ulkopuolellakin. Tosin sen jälkeen hän vetäytyy mörökölliksi. Ei aina mutta usein.
      Hänen seksikäs äänensä pehmenee minulle puhuessaan. Eikä hän jätä pyyntöjäni enää huomioimatta, joskus pomppasee kuin vieterilelu niitä toteuttamaan. Se on hellyyttävää, mutta tajutessaan että muutkin näkevät hänen käytöksensä, tulee mörökölli esiin. Sekin on hellyyttävää.

      • Anonyymi

        Etkö ole mies? Eli puhut naisesta

        Fasun satu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole mies? Eli puhut naisesta

        Fasun satu?

        Olen nainen ja puhun miehestä.


      • Anonyymi
        Pirpanainen kirjoitti:

        Olen nainen ja puhun miehestä.

        Nääh, sama trollimies


      • Anonyymi

        Jaaha, jatkokertomus ja palstan sarjakuvahahmotarinat jatkuu, huh hui jaa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3441
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      242
      1891
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      95
      1392
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe