heikossa hapessa sätti

Anonyymi

ihmisillä on monta nikkiä ja ovat niillä vuoron perään ja jopa yhtä aikaa. Sitten aina joku lipsahdus paljastaa. Varsinkin kun ovat humalassa. Luuleeks ylläpitäjä että sätti on oikeesti suosittu? tai mainostajatkin.

10

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan ylläpito luule, mutta pakko esittää että olis suosittu, muutoinhan se loppuu, kun viimmeisetkin katoaa.

    • Anonyymi

      Ne joilla on monta nikkiä, istuvat päivät pitkät chatissa ,se on yks syy moneen nikkiin :))))

    • Anonyymi

      ei ennenkään ollu rekkauspakkoa . kun rekkauspakko tuli alkoi kauhee rutina, että nytloppuu sättärit ja kukaa ei enää tuu...
      Nykyään ei tarvii rekata eli on palattu aikaan entiseen, jolloin oli kaikki paremmin

    • Anonyymi

      Joillakin on vain aikaa istua päivät chatissa,kaikilla ei siihen ole aikaa,moninikkisyys on hyvin yleistä näiden keskuudessa. Aikoinaan ehdotin ylläpidolle maksullista rekisteröintiä näin päästäisiin eroon joutavaista häiriköistä ja muista samankaltaisista "sättäilijöistä",mutta tämä ei tuottanut tulosta no samapa tuo,siellä on näitä,jotka arvuuttelevat kuka kukin on jne. ei siellä viihdy kauaa.

      • Anonyymi

        Äkkiä poistuu kyllä kommentit, joissa yrittää ihmetellä s.24 valvonnan puutetta chateissa. Erikoista!


      • Anonyymi

        mistä ne päivät chatissa istujat tietää, jos itekin ei siellä istu arvaamassa kuka kukin on
        . harmittaa vissiin ettei millään keksi että kuka tuo oli ennen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä ne päivät chatissa istujat tietää, jos itekin ei siellä istu arvaamassa kuka kukin on
        . harmittaa vissiin ettei millään keksi että kuka tuo oli ennen

        Tiesitkö, että paikalla olevat nimimerkit näkee, myös listaa vilkaisemalla? Siis kirjautumatta itse paikalle chathuoneeseen.


    • Anonyymi

      Tuo alottajan viesti on todellakin totta eikä chatin ongelmia paranna maksullisuus josta huhuttu monta vuotta, samoin pankkitunnuksilla tunnistautuminen ajaa pois monta *kunnollista chattaria* ja se kato muutenkin ollut valtava.
      Jos pankkitunnistautuminen tulisi niin saisin lähipiirini avulla oitis 6 nikkiä lisää mutta aion pärjätä noilla kahdellakin, ei ole tarvetta useampiin. Toinen nikki on käytössä vain jos tarvin apua nikin irrottamiseen tai hyvä keskustelu katkeaa niin pääsen jatkamaan ennenkuin juttelija häviää paikalta.
      Chatin arkea on että ollaan monella nikillä yhtä aikaa ja otetaan joku hampaisiin siinä kun muka sitä ruksia ei osata käyttää. Seuraava päivä alkaa chatissa sillä että kerrotaan monta sivua mitä *se* ja *se* sanoi eilen eli ei tarvitse paikalla olla, saat uusinnan seuraavana päivänä.
      Toinen syy multinikkisyyteen on yksinäisyys mikäli pitää paikkansa että eräät ovat siellä 24/7 vrk. Heille ainoa avain ulkopuoliseen elämään on chat ja se on ikävä tilanne jos elämän täyttää toisten virtuaalitekstit kun omassa elämässä on vain seinät joita katsella. Mikä ajaa ihmisen moiseen syrjäytymiseen niin siihen en osaa ottaa kantaa, syitä on monia.
      Hyvää Itsenäisyyspäivää kuitenkin kaikille ikään, sukupuoleen ja säätyyn katsomatta ja joulun odotusta myös. Joulu on kaikille yhtä hyvä kuin itse haluaa sen olevan, ei se ole muista kiinni ja varsinkaan chatista.

      • Anonyymi

        Tunnistan tämän kirjoittajan,jouluja tulee,jouluja menee,siksi toivotan hyvää jatkoa,terveyttä ja voimia jatkoon. Sama "käläkätys" jatkuu täällä mikä jatkaa "sättiä" keskustelupalstalla näitten chattareiden kesken,eipä niillä muuta kuin tv ja seinät seuranaan,niin ja tietysti virtuaalikaverit joiden kohtalona sama elämä jolle ei tehdä itse mitään. Tehkää oma huone näille yksinäisille ja masentuneille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan tämän kirjoittajan,jouluja tulee,jouluja menee,siksi toivotan hyvää jatkoa,terveyttä ja voimia jatkoon. Sama "käläkätys" jatkuu täällä mikä jatkaa "sättiä" keskustelupalstalla näitten chattareiden kesken,eipä niillä muuta kuin tv ja seinät seuranaan,niin ja tietysti virtuaalikaverit joiden kohtalona sama elämä jolle ei tehdä itse mitään. Tehkää oma huone näille yksinäisille ja masentuneille.

        Onhan sellainen huone jo olemassa, löytyy *Yhteisöt* nimen alta ja nimeltään Tukikeskustelu,
        siellä on vertaistukea.
        Mikä estää tapaamasta näitä virtuaalikavereita vaikka kahvikupposen ääressä?
        Tai pitämästä muuten yhteyttä?
        Chatissa on syntynyt ystävyys- ja parisuhteita, ei se mitenkään outoa ole.
        Minullakin ystäviä jo Jippiin ajoilta, tapaamiset tosin harventuneet kun muutimme
        maaseudun rauhaan vuosia sitten mutta muuten yhteydet pelaa.
        Aiempi kommenttini joulusta * Joulu on kaikille yhtä hyvä kuin itse haluaa sen olevan,
        ei se ole muista kiinni ja varsinkaan chatista.*
        Se oli tarkoitettu kaikille koska joillekin joulu on stressaavaa aikaa kaikkine
        hömpötyksineen, jotkut tekevät sen oman maun mukaisesti ja nauttivat siitä mikä
        onkin ihannetilanne, vietti
        sen sitten kotona tai ulkomailla, yksin tai yhdessä muiden kanssa.
        Tai sitten vaan chatissa mutta toivottavasti joulumielellä.
        Leppoisaa joulunodotusta:)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe