aurinkomatkojen sivulla ei näy enää valmismatkoja Sisiliaan ensi kesälle, miksi? ei ole ensi vuonna valikoimissa enää? muilla toimistoilla matkat yli tuhat euroa ja suoria lentoja ei juurikaan ole.
Valmismatkat?
Anonyymi
4
982
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelin, kun yritin katsella ensi vuodeksi sinne matkaa... todella ikävä, sinne olisin ehdottomasti matkustanut
- Anonyymi
Tonnilla 2 henkeä tekee viikon matkan Sisiliaan omatoimisesti. Lennot PMO/CTA kustantaa noin 200 euroa (TK, KL, LH) ja majoitus noin satasen yöltä 3-4 tähden hotellissa.
- Anonyymi
Suomesta ei näytä olevan suoria lentoja Sisiliaan talvella, ellei sitten mene esim junilla/lautoilla Napolin tai Rooman kautta.
- Anonyymi
Voi kun Aurinkomatkat ottaisi Silian jälleen lomakohteeksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006