Juuri 40v täyttänyt nainen Turusta etsii vauva siemeniä :)
Ehtona sukupuolitautitestit käytynä hiljakkoin, ja ns muumimukimenetelmä ensisijaisesti.
Nämä aloitukset poistetaan joten vaikea kysellä olisiko luovuttajaehdokasta/ehdokkaita olemassa..
Vauvan siemeniä?
10
109
Vastaukset
Moi.
Olen 35 vuotias 2 lapsen isä Turun seudulta. Olen terve molemmista päistä ja voin lisäksi käydä testeissä. Laita viestiä osoitteeseen profiilissa.- Anonyymi
Alkuperäinen anonyymi :
Olen kiinnostunut itsellisenä äitinä olemisesta.
Teillä ilmeisesti tilanne on toisenlainen?
- Anonyymi
Unohditko lapsen edun- ja oikeudet?
Tuu Lapualle nussimme sinusta mehut pois ja laitamme betoni kengät ja tiput lapuanjokeen
- Anonyymi
Kävisikö aloittajalle vakkari tyyppinen ratkaisu siihen saakka, että tärppää?
t. Ikäisesi mies. - Anonyymi
Miten sinuun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Aloittajanainen turusta miten sinuun saisi yhteyden?
- Anonyymi
Haluaisin saada sinuun yhteyttä miten haluat siemenet toimitettaviksi?
- Anonyymi
Laita postissa pakettiautomaattiin.
- Anonyymi
Hämeestä löytyy vauvan siemeniä. Mukia en osaa käyttää mutta suvunjatkovälinettäni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542507puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292158Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2531559Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571541- 621400
- 751252
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075- 691074
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021