Jes! Tulipahan taas testattua tuo murphyn laki. Eli mitä uudempi ja kalliinpi matto, sitä todennäköisemmin koirasi oksentaa sen päälle!!!
Taidan laittaa ne ikivanhat ja kuluneet räsymatot takas lattialle. :)
...ja juuri kun olet siivonnut edellisen, tulee kissa ja oksentaa siihen vierelle! AARRG!!!!
murphyn laki....
3
330
Vastaukset
- mahtavaa
tää elämä!
Mut niin ihania on koirat ja kissat, että oksennus tai kaksi ei oo mitään!
Mitä varten ne muuten just maton päälle oksentaakin.. Meillä oksennetaan sohvalta tai sängyltä, niin tipahtaa mukavasti, eikä jää leukaperiin sotkua.. Siihen sohvatyynyyn on sit hyvä pyyhkästä suupielet!- bubu
tuota minä olenkin aina miettinyt...kun tuo meijän karvaturri ei ikinä oksenna lattialle...ja sit kun sen maton siirtää siit alta niin eikös herra itsekkin siirry maton mukana! :D luulin jo että se on ainut kuka tekee niin!! :)
Meillä koira osaa oksentaa nätisti matolle, ei iso homma siivota, mutta nää kissat...
Kun tulee oksennus lähdetään juoksemaan, niin että oksennusta on monen metrin mittainen vana matolla ja lopuksi ravistellaan päätä niin että roiskuu seinille ja kattoon asti. :)
Joten tulipahan tehtyä kevät siivous!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201331
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855