Varokaa Tarjoukset.fi palvelua!!!

Anonyymi

Varokaa käyttämästä tätä palvelua. Joudutte vielä huijatuksi omistajan toimesta ketä on aikaisemmin eri yrityksen nimellä huijannut yrityksiä laskuttamalla turhaan joista on kirjoitettu myös lehdissä ympäri suomea (katsokaa itse). Aikaisemmin sivustolla oli yrityksille "kysy palvelusta" ja melkein tulimme huijatuksi tämmöiseen yritystekisteriin!! Soittivat työntekijälle "tarkistamme tietojanne" ja mihin työntekijä sanoi, että pitää paikkansa mutta onneksi olin vieressä ja kuulin keskustelun. Ovat soittaneet 8 kertaa perään kun huomasimme huijauksen. Nyt sivustolla on "Liity heti" lomake eikä mitään ilmoitusta hinnoista yms. Ei kannata täyttää ellei halua tulla hujatuksi!

57

18402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaavat ja puhuvat paskaa!!

    • Anonyymi

      Soittivat minulle myös, ja tarjosivat rakennusalan yritykselleni palvelujaan. Kun kyselin palvelusta tarkemmin, sain todella epämääräisiä vastauksia. Puhelun lopussa myyjä hoki vain kokoajan samaa, ”minun mielestä sun kannattaa ottaa nyt tämä puolen vuoden kokeilu hintaa 90€” Vaikka olin jo sanonut hänelle monta kertaa että ei vakuuta.

      Mielestä tämmöset palvelut pilaavat rakennusalan.

    • Anonyymi

      Jaahas, ko. palvelun tarjoaja on soittanut minulle 10x ja viimeksi varmaankin n. 2viikkoa sitten. Hallille oli asennettu postilaatikko vuodenalusta, niin kävin katsomassa eilen (yritys postit eivät tule siis käyntiosoitteeseen, kun ns. varastosta kyse) niin huomasin, että tarjoukset.fi on tullut paperilasku, joka on tammikuussa tullut ja 7pv. netolla. En olisi uskonut, että näin ala-arvoista toimintaa, kun meidän yritys ei käsittele paperilaskuja edes :(
      Kai pitää käyttää taas aikaa reklamaation tekemiseen.
      Mutta ihan oikeasti, joku roti tähän näitten kusettamiseen pitäisi saada!!! :( :( :(

      • Anonyymi

        Tänään kävin hallilla ja perintätoimistosta oli tippunut kirje, jonka mukaan pitää maksaa 309e..
        Hienoa toimintaa!
        Soitin Intrumille niin he kertoivat että asiakkaalta ovat saaneet osoitteen 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kävin hallilla ja perintätoimistosta oli tippunut kirje, jonka mukaan pitää maksaa 309e..
        Hienoa toimintaa!
        Soitin Intrumille niin he kertoivat että asiakkaalta ovat saaneet osoitteen 🤬

        Hah tyhmä on jättänyt alkuperäisen laskun maksamatta tai edes reagoinut siihen. Kyllä kai sitä tietää että perintäänhän laskut menee jos ne vaan jättää avaamatta tai heittää roskiin. Konkurssiin tuommoiset asioitaan yrittäjät jotka ei hoida asioitaan.


    • Anonyymi

      Eikö tänne pitäisi laittaa alakohdaksi Rakennusliikkeet-PETOSMIEHET/HUIJARIT/PIKKUKONNAT

    • Anonyymi

      Tämmöset spämmääjät pitää kyllä saada pois Suomen markkinoilta. Itellekin soittaneet sen 10 kertaa ja joka kerta tulee niin järkyttävän isona yllätyksenä, että on soitettu jo useaan otteeseen. Todella ala-arvoista ja luokatonta...

    • Anonyymi

      Joo, pistin mailia, että irtisanon palvelun tarpeettomana. Ja vastaus oli että irtisanomme 6kk päästä. Ainoa, että unohtivat sen, että suomessa on sentään 7 pv aikaa irtisanoa puhelimessa myyty paska, (varsinkin, kun laskun takana tulevat sopimusehdot, jotka näet ensimmäistä kertaa. eli kusetuspulju.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset sotkeutuko tähän

    • Anonyymi

      Maksoin tyhmänä vuodeksi eteenpäin palvelun, seuraavan laskun saapuessa irtisanoin tilauksen. Sanoivat että irtisanomisaika on 1kk, eli tilaus tarvitsee maksaa vuodeksi eteenpäin. Laitan asian eteenpäin, tälläistä kusetusta en katso sormien läpi.

      • Anonyymi

        joo minulla sama... en ole mielestäni edes tilannut koko palvelua maksoin epähuomiossa ekan vuoden vuosi sitten..... nyt tuli lasku toisesta vuodesta , ilmoitin että en ole tilannut koko palvelua... ilmoittivat että olen maksanut ekan vuoden ja mut irsanomis ilmoitus liian myöhään eli joudun maksaa toisen vuoden.... kertaakaa en ole käyttänyt palvelua eikä siitä ollut mitään hyötyä..... kusipäistä kusetusta.... voiko näille kusipäille mitään vai onko pakko maksaa tää kusetus ??


    • Anonyymi

      Itse mietin myös olenko tilannut jotakin, kun mitään tilausvahvistusta en sähköpostista löytänyt. En kuitenkaan jaksanut kiireiltäni alkaa tappelemaan 160€:n vuoksi vaikka periaatteesta olisi tehnyt mieli.

      Kertokaa joku fiksu tänne onko noiden pakko esittää pyynnöstä tilauksen tiedot ja antaa mahdollisen puhelintilauksen nauha kuultavaksi?

      HARMITTAA, ETTÄ TUOMMOISIA KUSIPÄITÄ TOIMII LIIKE-ELÄMÄSSÄ, JOILLA EI OLE MITÄÄN MORAALIA!

    • Anonyymi

      Ihan rosvopalvelu ainakin yrittäjiä kohtaan. Itse yritin lopettaa palvelua yritykseltä joka ei ole enään olemassakaan. Kun kysyin että mitä saan vastinetta rahalle mikä minun pitäisi maksaa niin vastausta ei ole kuulunut. YRITTÄJÄT ÄLKÄÄ VAIN LIITTYKÖ PALVELUUN!!!

      • Anonyymi

        Mullakin meni firma konkkaan. Soitin tuonne asiakaspalveluun. Ymmärtävä ja ystävällinen nainen siellä vastasi, ja hoidettiin asia pois. Ei tullut mitään sanktioita tai lisäkuluja.


      • Anonyymi

        TÄMÄ YRITTÄJÄ AINASKIN LIITTYY MIHIN HALUAA!!! Näkyyhän tuo Tarjoukset.fi vielä porskuttavan. Ei voi olla huijarifirma, jos on taustafirmakin ollu pitkään toiminnassa. Kyllä Suomessa viranomaiset puuttuu vilunkipeliin. Kyllä pitää tietenkin tutustua mihin lähtee mukaan, ja tämä ainakin on 100% suomalainen toimija. Minä ainakin ostan suomalaiselta yrittäjältä enkä laita mainosrahojani suoraan jonkin ruotsiin tai suurkansallisille firmoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄ YRITTÄJÄ AINASKIN LIITTYY MIHIN HALUAA!!! Näkyyhän tuo Tarjoukset.fi vielä porskuttavan. Ei voi olla huijarifirma, jos on taustafirmakin ollu pitkään toiminnassa. Kyllä Suomessa viranomaiset puuttuu vilunkipeliin. Kyllä pitää tietenkin tutustua mihin lähtee mukaan, ja tämä ainakin on 100% suomalainen toimija. Minä ainakin ostan suomalaiselta yrittäjältä enkä laita mainosrahojani suoraan jonkin ruotsiin tai suurkansallisille firmoille.

        Ei viranomaiset juurikaan puutu vilunkipeliin, kun on yritysten välistä kauppaa. Siksi nämä firmat juuri vuodesta toiseen yrittävät toisia yrittäjiä vedättää.

        Yksi esimerkki on Printmix. Jos laitat yhteen heidän markkinoimaan lehteensä ilmoituksen 50-100 eur, niin sen jälkeen ollaan uusimassa ilmoitusta kaikkiin heidän lehtiinsä.

        Useaan vuoteen en ole puhelimessa sopinut enää mistään ilmoituksesta, vähitellen pääsee eroon näistä kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viranomaiset juurikaan puutu vilunkipeliin, kun on yritysten välistä kauppaa. Siksi nämä firmat juuri vuodesta toiseen yrittävät toisia yrittäjiä vedättää.

        Yksi esimerkki on Printmix. Jos laitat yhteen heidän markkinoimaan lehteensä ilmoituksen 50-100 eur, niin sen jälkeen ollaan uusimassa ilmoitusta kaikkiin heidän lehtiinsä.

        Useaan vuoteen en ole puhelimessa sopinut enää mistään ilmoituksesta, vähitellen pääsee eroon näistä kaikista.

        Petoslaskutus eli aiheeton laskutus on yleisen syytteen alaista rikollisuutta. Tässä siihen johdanto


        "Paraislaismies lähetti huijauslaskuja usean vuoden ajan yrittäjille ja yhtiöille ympäri Suomea"

        "Miehen katsottiin lähettäneen aiheettomia laskuja yrittäjille ja yhtiöille ympäri Suomea. "

        https://yle.fi/a/3-10457407


    • Anonyymi

      Täysi huijausfirma. Älkää vain sekaantuko. Sama homma täällä. Tuli sähköpostiin lasku ja soitin että mitä tämä koskee niin olen hyväksynyt viime vuonna sopimuksen maksamalla laskun. Täysin epähuomiossa meni siis maksuun ja nyt voi kuulemma irtisanoa palvelun mutta joutuu maksamaan vuodeksi eteenpäin. Vaadin äänitettä missä kävisi ilmi että olen palvelun tilannut. En ole saanut

    • Anonyymi

      Mulle soitettiin tässä aika pian kun olin perustanut firmani. Päätin kokeilla, kun ei ollut kokemuksia vielä mistään. Hinta kuulosti asialliselta. Muutaman viikon päätä tuli palvelun kautta sähköposti, jossa taloyhtiö etsi aitarempan tekijää. Vastasin ja diili tuli. Eli mulla ainakin maksoi jo heti hintansa pois. Eipä se tietty kaikilla aina nappaa, mut ainakin minä aion vielä katsoa josko tärppäis uudelleen.

      • Anonyymi

        Tarjoukset.fi on tosi hyvä palvelu. Oon saanu hoidettua sitä kautta muutamankin kilpailutuksen tosi helposti ja kätevästi. Oon remppaamassa isoa omakotitaloa, ja siinä riittää laittamista. Hirmu homma ois soitella ja kysellä usemmalta sähkömieheltä tai muulta raksayritykseltä millon kerkeis ja mitä maksais. Nyt oon napannu tän palvelun kautta sopivat yritykset ja pistäny kyssärii menee. Asialliset yritykset on vastannu ja niistä sit oon valinnu urakoitsijat. Ihme urputusta yrittäjiltä täällä. Kyllä kai sitä tässä maailmassa kaikki maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoukset.fi on tosi hyvä palvelu. Oon saanu hoidettua sitä kautta muutamankin kilpailutuksen tosi helposti ja kätevästi. Oon remppaamassa isoa omakotitaloa, ja siinä riittää laittamista. Hirmu homma ois soitella ja kysellä usemmalta sähkömieheltä tai muulta raksayritykseltä millon kerkeis ja mitä maksais. Nyt oon napannu tän palvelun kautta sopivat yritykset ja pistäny kyssärii menee. Asialliset yritykset on vastannu ja niistä sit oon valinnu urakoitsijat. Ihme urputusta yrittäjiltä täällä. Kyllä kai sitä tässä maailmassa kaikki maksaa.

        Älkää uskoko mitään lupauksia tai kehuja tästä palvelusta. Kerran kun hyväksyt tai tilaat palvelun olet ikuisesti naimissa tämän kanssa. Lukuisista irtisanomisista huolimatta joka vuosi tulee uusia laskuja ja menevät perintään jos et niitä maksa. Yhtään tarjousta en ole saanut palvelun kautta. Toivottavasti MOT kiinnostuisi asiasta. Telehaku.fi kuuluu samaan huijaustoimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoukset.fi on tosi hyvä palvelu. Oon saanu hoidettua sitä kautta muutamankin kilpailutuksen tosi helposti ja kätevästi. Oon remppaamassa isoa omakotitaloa, ja siinä riittää laittamista. Hirmu homma ois soitella ja kysellä usemmalta sähkömieheltä tai muulta raksayritykseltä millon kerkeis ja mitä maksais. Nyt oon napannu tän palvelun kautta sopivat yritykset ja pistäny kyssärii menee. Asialliset yritykset on vastannu ja niistä sit oon valinnu urakoitsijat. Ihme urputusta yrittäjiltä täällä. Kyllä kai sitä tässä maailmassa kaikki maksaa.

        Taidat olla heidän pakkalistoilla

        Kase


    • Anonyymi

      Kävin sivustolla ja likkasin sinne lisää tietosi. Seuraavana päivänä soitteli sieltä poika ja käytiin tiedot läpi. Siinä käytiin puhelimessa hinnat ja kestot läpi. Ite testasin sivustoa ja fiksulta toiminta vaikuttaa. Lasku tuli sovitusti verkkolaskuna.

      En kyllä ymmärrä miten koette tulleenne huijatuksi. Kai sitä osaa yrittäjä ite päättää missä mainostaa. Sanoo sitten vaan EI jos ei kiinnosta. Eikä anna kaikkien apujannujen vastailla puhelimeen.

      • Anonyymi

        Koska laskutus jatkuu vaikka yrität irtisanoa sopimukset. Tulet kyllä huomaamaan.


    • Anonyymi

      Älkää haksahtako tähän!. Samat omistajat pyörittää kuin Scanriaa ja Suomen Numero keskusta, joista löytyy tietoa netistä pilvin pimein ja kammottavia kokemuksia. Reklamaatio heti jos lasku tulee ja riitautus perintään jos sieltä ottavat yhteyttä. Ja aina pitää kieltäytyä puhelimessa tehdyistä kaupoista! Yrityksillä ei ole samaa peruutusoikeutta kuin kuluttajilla, joten ei ikinä suullisia sopimuksia! Kokemusta on!

    • Anonyymi

      Yrittivät meiltä vedättää myös. Annoin mahdollisuuden lähettää hyvityslaskun, jolloin olisivat säilyneet ilman kuluja. Nyt menivät laittamaan sen intrumille ja kun toistamiseen vaadin sopimusta luettavaksi, niin vetivät perinnän takaisin. Siinähän maksavat intrumille.
      Eli epäselvissä tilanteissa vaatikaa aina sopimuspaperi tai puhelutiedot nähtäväksi tai kuultaviksi. Toimittajan vastuulle jää aina selvittää, kuka oli tilaaja, ja oliko tällä oikeus tehdä sopimus. Hyvin yksinkertaisia juttuja.
      Meidänkin tapauksessa lähettivät paperilaskun, joita me emme käsittele.

    • Anonyymi

      Laskun lähettäjällä on näyttövelvollisuus sopimuksen syntymisestä. Tämä yritys lähettää suoraan huomautuslaskun ja vieläpä palvelusta, jota ei ole edes tilattu. Eli selvä huijaus.

    • Anonyymi

      Nuo erilaiset tarjouspalvelut ovat aikalailla samanlaisia. Niistä ei ole muuta kuin kuluja. Vievät liikevaihdosta ison siivun, mikä on sitten leivottava tarjouksiin.

      Kodinplaza on ainoa, missä hinnan tietää etukäteen. Se on myös halvin.

      Yleensä ongelma syntyy lisätöistä. Meille tarjouspyynnöt ovat oikeastaan vasta liidejä. Koskaa ei etukäteen tiedä kuin suuresta projektista on kyse. Verkkopalvelussa pyydentää tarjousta satasen työstä ja kun asiaa selvitellään, niin lisätöineen voikin olla kyse sadantuhannen projetista. Siitä kun maksat 6.000 "välityspalkkiota", niin tiedät maksaneesi. No tosiasiassa maksaja on kuitenkin asiakas.

      Monesti olen sanonut asiakkaalle, että hinta olisi ollut halvempi, jos olisit soittanut suoraan.

    • Anonyymi

      Kuluttajana arvostan tätä palvelua. Olen käyttänyt jos vaikka mihin. Toki osa teistä yrittäjistä jää nuolemaan näppejään, kun valitsen parhaat päältä. Yritän välttää juurikin niitä jotka ei edes paperiasioitaan hoida.
      Ensi talveksi hoidin tätä kautta mökkitalkkarin.

    • Anonyymi

      Tässä on pari viikkoa pommitettu omaa yritystä kyseisen tarjoajan toimesta.
      Puhelu oli ihan asiallinen, tosin en ole ollut missään tekemissä heidän kanssa aikaisemmin. Aiheutti vähän hämminkiä, kun ei saanut selvää mistä ovat.

      En luvannut mitään, mutta pyysin tarjousta s-postiin. Siinä vaiheessa muuttui keskustelu kärkkääksi.

      Meinasin jo, että liityn 0.5 vuodeksi, mutta nyt kun näitä juttuja lukee, niin taidan jättää väliin.

    • Anonyymi

      Mitään ei kannata puhelimessa sopia. Sähköpostiin dokumentit, josta selviää sopimusten irtisanomiset, ehdot yms.

      Näitäkin kommentteja kun lukee, niin ihme nillitystä. Jos yrittäjä ei osaa lukea tekemiään sopimuksia, niin soronoo ja kilometritehtaalle.
      En ole kyseisen paikan asiakas(yrittäjänä/tilaajana), mutta minuakin ovat pommittaneet. Pyysin kaikki mahdolliset dokumentit s.postiin, sieltä löytyy myös tämmöinen kohta, mistä suurinosa täälläkin itkee:

      "Palvelun sopimusmalli on jatkuva kestosopimus, jonka yrittäjä voi
      katkaista sähköpostitse tai puhelimitse viimeistään kuukausi ennen
      sopimuskauden päättymistä. 12 kuukauden sopimuksen voimme tehdä myös
      määräaikaisena".

    • Anonyymi

      Näiltä saa parhaan hinnan

    • Anonyymi

      Oli yhden kauden kokeilussa, yhden yhtä tarjouspyyntöä ei tullut. Onneksi ei maksanut kuin reilun satasen koko vuodelle.

      • Anonyymi

        Käyttää mielummin Google mainontaan nekin roposet.


    • Anonyymi

      varokaa todellakin! kusetusta kokohomma ekapuhelusta viimeseen asti!


      perkele

      • Anonyymi

        Yrittäjille aika paska palvelu. Maksat, etkä edes tiedä onko urakoita ylipäätään tarjolla. Asiakkaalle tuo on paljon helpompaa, et maksa mitään. Laitat vain toimeksiannon.

        On voinut ehkä joskus vuonna nakki ja vasara toimia, ei enää nykypäivänä. Tuolta löytyy urakkamaailma ja kodinplaza, mistä jokainen urakoitsija näkee työtilaukset. Maksaa provision, mikäli saa urakan.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • Anonyymi

      Niinpä , soittivat minullekin , mutta kun täältä lukee kommentteja niin jätän väliin.
      Ei edes kukaan positiivista palautetta antanut kertonut nimeään saatikka yritystään mitä edusti kommentissaan, ettei vaan ollut oma lehmä ojassa

    • Anonyymi

      Palvelu on luotettava ja yksinkertainen, itse ainakin olen saanut jo useita kodin remontoimiseen liittyviä työpyyntöjä ja muutamat olen kerennyt toteuttamaankin jo! Huom! Nopeat syövät hitaat!;)

      • Anonyymi

        Yhtään en ole sieltä saanut ja irtisanominen ei onnistu. Olet varmasti henkilökuntaa :)


    • Anonyymi

      tarjoukset.fi ja Lexperintä, molemmat kimpassa samassa huijauksessa!!!

      • Anonyymi

        Hei
        Onko kukaan vienyt näitä huijausasioita eteen päin ja saanut viranomaisilta jotain tietoa

        Make


    • Anonyymi

      Juuri minullekin soittivat niin hyvä että törmäsin tähän keskusteluketjuun. Huh huh!

    • Anonyymi

      Lupasivat puhelimessa vuoden kokeilun ja vannoivat ettei tilaus jatku määräaikaisuuden vuoksi. Nyt oli kuitenkin tullut lasku 7pv maksuehdolla, enkä ollut ehtinyt nähdä sitä työkiireiden takia. Jankuttavat vain, että tilaus jatkuu, eikä sitä voi enää perua… yhtään tarjouspyyntöä ei ole vuoden aikana tullut, joten palvelu perustuu täysin kusettamiseen. Aivan helvetin ala-arvoista toimintaa ja tämmöiset yritykset pitäisi asettaa toimintakieltoon! Älkää hyvät ihmiset hairahtuko tähän ”palveluin”

    • Anonyymi

      Kyseenalaistan koko puljua

    • Anonyymi

      Lailla pitäs kieltää tämmöne paska

    • Anonyymi

      Minulla kävi sama,
      Onko kukkaan teistä haastanut heidät oikeuteen koska tämä on ryöstö.

    • Anonyymi

      Sain juuri äsken 200€ lasku. Mitä voi tehdä vaikka en pyydänyt apua heille mihin voin soittaa? Ennen menee peritille?

    • Anonyymi

      Itselle tuli puhelu missä kyseltiin tietoja sitten tuli lasku jonka reklamoin heti sitten saapui perintä kirje. Tarjoukset.fi on selkeästi huijaus missä ei ole muuta toimintaa kuin puhelinhuijaus.

      • Anonyymi

        mihin reklamoit?
        Minä olen heille ilmoittanut jo eilisestä neljä kertaa sähöpostilla, että lasku on aiheeton ja että minä en ole tilannut mitään palveluja heiltä. ainoastaan tuli yksi vastaus sähkpostilla, jossa mainitaan sopimusnumero, joka olisi perustunut puhelinkeskusteluun.
        Ja oikeastaan puhelimessa minä en puhuneet heille muuta kuin, että en tee minkäälaista kauppa puhelimessa.


    • Anonyymi

      Hyvin vaarallinen sivusto itse parhaillaan odottelen vastausta kuluttajariitalautakunnasta sillä tarjoukset.fi sivustolta soitettiin ja kyseltiin tietoja antoivat olettaa olevansa urakkamailmasta jossa minulla on tunnukset pian tuli postissa lasku mikä oli jo valmiiksi maksumuistutus. Riitauttaessani laskua asiakaspalvelussa henkilö oli niin vittumainen että jos joudun tuon laskun maksamaan niin menen hakemaan tuon rahan omistajan kotoa!

    • Anonyymi

      Kyseisen liikkeen omistaja sekä työntekijät ansaitsevat väkivaltaa.

    • Anonyymi

      Tarjoukset.fi huijarit vapaalla jalalla.
      Yksi lisä uhri muiden joukkoon.
      Perusteettomasti minulle ovat lähettäneet 144.00 e, laskun. Ei sopimusta, ei sovittelua mistään!
      Olkaa hyvää ja välttäkää kaiken tavoin. Minun tapauksessani laskussa vedotaan puhelin keskustelun, joka ei ole käyty.

    • Anonyymi

      Kannattaa varoa kyseistä palvelua eli tarjoukset.fi , rupeavat myöhemmin soittelemaan muista "soiteltiin teille viime syksynä ja tarkistettaisiin nämä tiedot uudestaan" puheluista. Yrittäjät, älkää KOSKAAN hyväksykö yhtään mitään kauppaa puhelimitse, vaatikaa aina sähköpostiin tarjous sopimuksesta. Epäkelvon toimijan tunnistaa siitä, että he eivät sellaista halua toimittaa vaan jankkaavat jankkaamistaan että nyt saisi tässä puhelimessa näin ja näin hyvän tarjouksen.

    • Anonyymi

      he ovat huijareita, en ymmärrä miksi poliisi ja kuluttajansuoja eivät ota heitä käsiinsä

    • Anonyymi

      PETOSMIEHET/HUIJARIT/PIKKUKONNAT

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe