Varokaa Tarjoukset.fi palvelua!!!

Anonyymi

Varokaa käyttämästä tätä palvelua. Joudutte vielä huijatuksi omistajan toimesta ketä on aikaisemmin eri yrityksen nimellä huijannut yrityksiä laskuttamalla turhaan joista on kirjoitettu myös lehdissä ympäri suomea (katsokaa itse). Aikaisemmin sivustolla oli yrityksille "kysy palvelusta" ja melkein tulimme huijatuksi tämmöiseen yritystekisteriin!! Soittivat työntekijälle "tarkistamme tietojanne" ja mihin työntekijä sanoi, että pitää paikkansa mutta onneksi olin vieressä ja kuulin keskustelun. Ovat soittaneet 8 kertaa perään kun huomasimme huijauksen. Nyt sivustolla on "Liity heti" lomake eikä mitään ilmoitusta hinnoista yms. Ei kannata täyttää ellei halua tulla hujatuksi!

5

541

Vastaukset

• Lupaavat ja puhuvat paskaa!!

• Soittivat minulle myös, ja tarjosivat rakennusalan yritykselleni palvelujaan. Kun kyselin palvelusta tarkemmin, sain todella epämääräisiä vastauksia. Puhelun lopussa myyjä hoki vain kokoajan samaa, ”minun mielestä sun kannattaa ottaa nyt tämä puolen vuoden kokeilu hintaa 90€” Vaikka olin jo sanonut hänelle monta kertaa että ei vakuuta.

Mielestä tämmöset palvelut pilaavat rakennusalan.

• Jaahas, ko. palvelun tarjoaja on soittanut minulle 10x ja viimeksi varmaankin n. 2viikkoa sitten. Hallille oli asennettu postilaatikko vuodenalusta, niin kävin katsomassa eilen (yritys postit eivät tule siis käyntiosoitteeseen, kun ns. varastosta kyse) niin huomasin, että tarjoukset.fi on tullut paperilasku, joka on tammikuussa tullut ja 7pv. netolla. En olisi uskonut, että näin ala-arvoista toimintaa, kun meidän yritys ei käsittele paperilaskuja edes :(
      Kai pitää käyttää taas aikaa reklamaation tekemiseen.
      Mutta ihan oikeasti, joku roti tähän näitten kusettamiseen pitäisi saada!!! :( :( :(

• Tänään kävin hallilla ja perintätoimistosta oli tippunut kirje, jonka mukaan pitää maksaa 309e..
        Hienoa toimintaa!
        Soitin Intrumille niin he kertoivat että asiakkaalta ovat saaneet osoitteen 🤬

• Eikö tänne pitäisi laittaa alakohdaksi Rakennusliikkeet-PETOSMIEHET/HUIJARIT/PIKKUKONNAT

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      308
      11851
    2. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      335
      5803
    3. Ööö yksisuuntainen maski THL?

"Asiantuntijoiden" mukaan yleensä maskit etenkin itsetehdyt eivät estä koronavirusta muuten kuin että niiden käyttäjät ei tartuta muita jos pärskivät
      Maailman menoa
      76
      3658
    4. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      141
      2974
    5. Kuinka heikoksi maan taloustilanne

menee, ennenkuin tilalle astuvat taas Suomea kuntoon laittaneet PS, Kokoomus ja Keskusta?
      Maailman menoa
      182
      2618