Kaverit apua

Anonyymi

Olen kaveriporukassa. Kaverini eivät tykkää tyypistä joka on mun kaveri ja luokalla. Ne sanoivat päätä kumman kaan oot. Mitä teen ? ( olen 7 luokalla)

10

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

päätät kumman kaa oot:) sit vaan vietätä vaik vapaa ajal toisen kaa aikaa.. mä en kyl sanois sellast ihmist kaveriks joka ei anna olla muitten frendi

• Anonyymi

Nii mä vaan sillä ku meillä on pitkät ruokavälkät ja sillä mistä ne ei tykkää ei oo muita ja haluasin olla toisten kaa

• Anonyymi kirjoitti:

Nii mä vaan sillä ku meillä on pitkät ruokavälkät ja sillä mistä ne ei tykkää ei oo muita ja haluasin olla toisten kaa

Miksi nämä muut eivät tykkää siitä yhdestä?

Jos tarkoitit, että olet tämän hyljeksityn ainoa kaveri, niin olet ollut hieno ihminen tekemällä niin. En voi tuomita sinua edes siinä tapauksessa, että valitset sen kaveriporukan, koska tuo on sinun ikäiselle todella vaikea valinta ja harva haluaa tehdä sosiaalista itsemurhaa.

Tietenkin voisit kysyä näiltä muilta, että mitä se heitä haittaa, että olet sen heidän hyljeksimänsä tyypin kanssa ja kertoisit heille, että miksi olet hänen kanssaan ollut.

Kenenkään ei pitäisi jäädä yksin. Jos päätät valita sen kaveriporukan, niin ehkä voisit puhua sen toisen tilanteesta jollekin aikuiselle.

• Anonyymi

Sun ei tarvis valita kavereista, mut jos on pakko, niin mun mielestä ei oo kyllä kovin reiluja ne muut jotka pakottaa valitsee.

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

Miksi nämä muut eivät tykkää siitä yhdestä?

Jos tarkoitit, että olet tämän hyljeksityn ainoa kaveri, niin olet ollut hieno ihminen tekemällä niin. En voi tuomita sinua edes siinä tapauksessa, että valitset sen kaveriporukan, koska tuo on sinun ikäiselle todella vaikea valinta ja harva haluaa tehdä sosiaalista itsemurhaa.

Tietenkin voisit kysyä näiltä muilta, että mitä se heitä haittaa, että olet sen heidän hyljeksimänsä tyypin kanssa ja kertoisit heille, että miksi olet hänen kanssaan ollut.

Kenenkään ei pitäisi jäädä yksin. Jos päätät valita sen kaveriporukan, niin ehkä voisit puhua sen toisen tilanteesta jollekin aikuiselle.

Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun ei tarvis valita kavereista, mut jos on pakko, niin mun mielestä ei oo kyllä kovin reiluja ne muut jotka pakottaa valitsee.

Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks. Ja se pelaa koko ajan brawl staria

• Anonyymi kirjoitti:

Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks

No voisit koettaa vinkata tälle jääräpäälle, että aina ei kannattaisi olla niin jääräpää. Elämässä kun on todella vaikeaa pärjätä, jos ei osaa välillä joustaa ja antaa periksi.

Voit myös kertoa hänelle tilanteen suoraan,eli että haluaisit olla hänen kaverinsa, mutta hänen käytöksensä on saanut ne muut kaverisi hyljeksimään sinua.

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

No voisit koettaa vinkata tälle jääräpäälle, että aina ei kannattaisi olla niin jääräpää. Elämässä kun on todella vaikeaa pärjätä, jos ei osaa välillä joustaa ja antaa periksi.

Voit myös kertoa hänelle tilanteen suoraan,eli että haluaisit olla hänen kaverinsa, mutta hänen käytöksensä on saanut ne muut kaverisi hyljeksimään sinua.

Miten selittäisin sille sen jos sanoisin tuon mukaan.

• Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

Miten sanoi sin sen sille

• Anonyymi kirjoitti:

Miten selittäisin sille sen jos sanoisin tuon mukaan.

No jos vaikka sanoisit sen ihan noin suoraan, kun minä sen asian sinulle sanoin? Luuletko, että se onnistuisi ja hän ymmärtäisi?

Minun on tosi vaikeaa antaa mitään mahtavia neuvoja asiassa, kun en sen tarkemmin tunne tätä jääräpääkaveriasi, enkä tarkemmin tiedä, että millainen persoona hän on.

Onko sinulla mahdollisuutta kysyä neuvoa esim. joltain koulun aikuiselta, joka tuntisi tämän toisen pojan ja osaisi auttaa minua paremmin? Kuraattoria tai opettajaa, joka on sun mielestä hyvä tyyppi?

Mun mielestä on ihan mahtavaa, että yrität keksiä ratkaisua, joka auttais tuota sun jääräpääkaveriasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe