Kaverit apua

Anonyymi

Olen kaveriporukassa. Kaverini eivät tykkää tyypistä joka on mun kaveri ja luokalla. Ne sanoivat päätä kumman kaan oot. Mitä teen ? ( olen 7 luokalla)

10

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      päätät kumman kaa oot:) sit vaan vietätä vaik vapaa ajal toisen kaa aikaa.. mä en kyl sanois sellast ihmist kaveriks joka ei anna olla muitten frendi

      • Anonyymi

        Nii mä vaan sillä ku meillä on pitkät ruokavälkät ja sillä mistä ne ei tykkää ei oo muita ja haluasin olla toisten kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii mä vaan sillä ku meillä on pitkät ruokavälkät ja sillä mistä ne ei tykkää ei oo muita ja haluasin olla toisten kaa

        Miksi nämä muut eivät tykkää siitä yhdestä?

        Jos tarkoitit, että olet tämän hyljeksityn ainoa kaveri, niin olet ollut hieno ihminen tekemällä niin. En voi tuomita sinua edes siinä tapauksessa, että valitset sen kaveriporukan, koska tuo on sinun ikäiselle todella vaikea valinta ja harva haluaa tehdä sosiaalista itsemurhaa.

        Tietenkin voisit kysyä näiltä muilta, että mitä se heitä haittaa, että olet sen heidän hyljeksimänsä tyypin kanssa ja kertoisit heille, että miksi olet hänen kanssaan ollut.

        Kenenkään ei pitäisi jäädä yksin. Jos päätät valita sen kaveriporukan, niin ehkä voisit puhua sen toisen tilanteesta jollekin aikuiselle.


      • Anonyymi

        Sun ei tarvis valita kavereista, mut jos on pakko, niin mun mielestä ei oo kyllä kovin reiluja ne muut jotka pakottaa valitsee.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Miksi nämä muut eivät tykkää siitä yhdestä?

        Jos tarkoitit, että olet tämän hyljeksityn ainoa kaveri, niin olet ollut hieno ihminen tekemällä niin. En voi tuomita sinua edes siinä tapauksessa, että valitset sen kaveriporukan, koska tuo on sinun ikäiselle todella vaikea valinta ja harva haluaa tehdä sosiaalista itsemurhaa.

        Tietenkin voisit kysyä näiltä muilta, että mitä se heitä haittaa, että olet sen heidän hyljeksimänsä tyypin kanssa ja kertoisit heille, että miksi olet hänen kanssaan ollut.

        Kenenkään ei pitäisi jäädä yksin. Jos päätät valita sen kaveriporukan, niin ehkä voisit puhua sen toisen tilanteesta jollekin aikuiselle.

        Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvis valita kavereista, mut jos on pakko, niin mun mielestä ei oo kyllä kovin reiluja ne muut jotka pakottaa valitsee.

        Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks. Ja se pelaa koko ajan brawl staria


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei tykkää toisesta koska se on jääräpää eli ei luovuta kun sano. Laitoin sille että olisin ruokavälkät porukassa. Ja sit kun ei oo ruokkista olisin sin senkaa ja vastais oli ei miks

        No voisit koettaa vinkata tälle jääräpäälle, että aina ei kannattaisi olla niin jääräpää. Elämässä kun on todella vaikeaa pärjätä, jos ei osaa välillä joustaa ja antaa periksi.

        Voit myös kertoa hänelle tilanteen suoraan,eli että haluaisit olla hänen kaverinsa, mutta hänen käytöksensä on saanut ne muut kaverisi hyljeksimään sinua.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        No voisit koettaa vinkata tälle jääräpäälle, että aina ei kannattaisi olla niin jääräpää. Elämässä kun on todella vaikeaa pärjätä, jos ei osaa välillä joustaa ja antaa periksi.

        Voit myös kertoa hänelle tilanteen suoraan,eli että haluaisit olla hänen kaverinsa, mutta hänen käytöksensä on saanut ne muut kaverisi hyljeksimään sinua.

        Miten selittäisin sille sen jos sanoisin tuon mukaan.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        No voisit koettaa vinkata tälle jääräpäälle, että aina ei kannattaisi olla niin jääräpää. Elämässä kun on todella vaikeaa pärjätä, jos ei osaa välillä joustaa ja antaa periksi.

        Voit myös kertoa hänelle tilanteen suoraan,eli että haluaisit olla hänen kaverinsa, mutta hänen käytöksensä on saanut ne muut kaverisi hyljeksimään sinua.

        Miten sanoi sin sen sille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten selittäisin sille sen jos sanoisin tuon mukaan.

        No jos vaikka sanoisit sen ihan noin suoraan, kun minä sen asian sinulle sanoin? Luuletko, että se onnistuisi ja hän ymmärtäisi?

        Minun on tosi vaikeaa antaa mitään mahtavia neuvoja asiassa, kun en sen tarkemmin tunne tätä jääräpääkaveriasi, enkä tarkemmin tiedä, että millainen persoona hän on.

        Onko sinulla mahdollisuutta kysyä neuvoa esim. joltain koulun aikuiselta, joka tuntisi tämän toisen pojan ja osaisi auttaa minua paremmin? Kuraattoria tai opettajaa, joka on sun mielestä hyvä tyyppi?

        Mun mielestä on ihan mahtavaa, että yrität keksiä ratkaisua, joka auttais tuota sun jääräpääkaveriasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe