Mitä ootte mieltä tästä. Miehen kans erottu puol vuotta sitten. Mies niin katkera erosta ettei aio olla koskaan missään tekemisissä. Joudun hoitamaan kaikki lapsen hoitojen sopimiset jne hänen äisin kautta. Mies itse ei vastaa mihinkään. Lapsi vasta 2v ja yhteishuoltajuus jossa laaja tapaamisoikeus sovittu lastenvalvojalla. Mies oli halukas silloin olemaan tekemisissä lapsen asioissa kunnes kuuli uudesta puolisostani. Näinkö tämä voi mennä?! Käsittääkseni yhteishuoltajuudessa jossa toteutetaan tavallaan vuoroviikko asumista tulisi olla TOIMIVA keskusteluyhteys. Mitä helvettiä minä teen?
Mummo yksinhuoltajana!
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ootte mieltä tästä. Miehen kans erottu puol vuotta sitten.
Olen niin katkera erosta, etten aio olla koskaan missään tekemisissä. Mies joutuu hoitamaan itsenäisesti kaikki lapsia koskevat asiat. En itse vastaa mihinkään. Lapsi vasta 2v ja yhteishuoltajuus jossa laaja tapaamisoikeus sovittu. Olen halukas silloin tällöin olemaan tekemisissä lapsen asioissa, kunnes kuulin uudesta puolisostani. Näinkö tämä voi mennä?! Käsittääkseni yhteishuoltajuus, jossa toteutetaan tavallaan vuoroviikko asumista tulisi olla kanssanii TOIMIVA keskusteluyhteys. Mitä helvettiä minä teen- en ainakaan mene lastenvalvojalle, jolla ei ole edes oikeutta päättää vanhempien keskinäisistä, vapaaehtoisista yhteisiä lapsia koskevista sopimus asioista- Raision lastenvalvojan lausuman mukaisena Suomessa ei käytetä yhteishuoltoa- ja vuoroviikkoasumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899