Mitä tehdä?

vähän.vaihtelua

Mies istuu ja tuijottaa päivät pitkät televisiota, kuuntelee radiota ja selaa lehteä. Mitään hän ei tee oma-aloitteisesti, kaikki pitää sanoa ja vääntää rautalangasta. Itse haluaisin tehdä muutakin, kuin istua sohvalla ja tuntea kiukkua koko kutaletta kohtaan.

43

2196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maare

Mahtaako mies tuntea kiukkua sinun tuijottaessa tietokonetta.:o)

• Takila

Tänään on upea päivä viedä sohva parvekkeelle tuulentumaan

ja telkkarin sähköjohdon voisit viedä huoltoon

osta koitan talutin
      ukolle panta kaulaan ja kävelylle

PARI KIERROSTA KYLILLÄ PANNASSA
      ja seuraavalla kerralla tulee vapaaehtoisesti

ja voithan pukea sen siistimmän mekon päälles
      ja ne uude pitsisukkikset ja saapikkaat
      ja poiketa vaikka sunnuntailounaalla

ties mitä mausteita siellä on
      ja on siellä semmosia TAKE AWAY annoksiakin

Pilke silmäkulmassa tätä sanailen sinulle

Yks keino vielä
      --ateria reppuun ja se tarjoillaan
      kaislikon reunassa

muista laittaa kahvi termariin

• n52

Onks sinul Takila yhtää harmaata ohimoil?

• Takila
        n52 kirjoitti:

Onks sinul Takila yhtää harmaata ohimoil?

Vain ohimoillako - kaljun reunat harmaat
        selkäkarvat ruskeat rintakarvat punaiset

Onks sillä väliä millaset karvat päässä
        tärkeintä että aivot ei ole kipsissä

• n52
        Takila kirjoitti:

Vain ohimoillako - kaljun reunat harmaat
        selkäkarvat ruskeat rintakarvat punaiset

Onks sillä väliä millaset karvat päässä
        tärkeintä että aivot ei ole kipsissä

mie annan pisteit kipsittömist aivoist iha jokaisel kipsittömäl aivol.

Moi!

• sinih52

jos sinä olisit muutaman päivän pois,olisko sinulla mahdollisuutta kokeilla.
      ystävätär jonka luokse menisit ja lomaa matkustaisit sanomatta mitään jonnekin huomaisko.
      ota uimavahkeet reppuun ja mene vaikka uimahalliin kunhan menet sieltä kotoa pois tuulettumaan kyllä ukkok
      kulta huomaa kun nälkä tulee vai mitä luulet????

• vaille 54

Valitettavasti kokemus minulla on ei edes huomaa, lue huomaavinaan poissa oloani. Siksipä olen = mme keskustelleet ulkoruokinta jutuista. Näin se maailma on muuttuvainen "eskoseni".

• n52

sinul siin mukan mitää uimavehkeit.Lainaa mulle vaikka sitä märkää pyyhettä.
        Minä viskaan tuonne sinun yläpuolel olevan miehen niskaan sen märän rätin.

Perkule hää oo mikää herrasmies.

Minä oon odottannu,että tervehtis takas.
        Saakuri olispa lähempänä niin vetäisin märällä päin,sanonko.
        Kiitos kyl nyt vähä helpotti!

Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin myö nähää huommenis ja sit myö taas nauretaa!

huomisii =)

• vaille 54
        n52 kirjoitti:

Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin myö nähää huommenis ja sit myö taas nauretaa!

huomisii =)

kyllä me taas huomenia toivotellaan.. Hän, eikö se kirjoitetakin isolla? niin siis Hän ottaa itseensä tämän "lelun" näpelöinnistä, jes minä löysin yhden alueen mikä pännii, todella muuten minua ei olekaan, herrasmiehen elämässäps. mukavaa, kai viskaat toisenkin "märänrätin?"

• sinih52
        n52 kirjoitti:

huomisii =)

tää pyyhe on ehtint jo kuivuu mut oikein kun tiirailin hää on nyt siul vastant...
        noh hyvä ku helpotti kun paperille pränttäsit.pittää näit pyyhkelöit märempän alkaa pitää...)))))

• n52
        sinih52 kirjoitti:

tää pyyhe on ehtint jo kuivuu mut oikein kun tiirailin hää on nyt siul vastant...
        noh hyvä ku helpotti kun paperille pränttäsit.pittää näit pyyhkelöit märempän alkaa pitää...)))))

palauttiks se kipsitön sateenkaari sun pyyhkees kuivana vai oliks se kuiva pyyhe miulle?

Märät rätit kehiin!!!

Miul oli mukava yö =)

• sinih52
        n52 kirjoitti:

palauttiks se kipsitön sateenkaari sun pyyhkees kuivana vai oliks se kuiva pyyhe miulle?

Märät rätit kehiin!!!

Miul oli mukava yö =)

kyl mieut siulle märkii pyyhkeit löytyy... älähää sie nyt noin ärhäkkä ole par päivää män ku hää mietti mitä pitää vastata... äl oo moksiskaa.. laita pyyhkeet kuivumaan ...)))
        miul ol rauhaisa yö. en nukkunt samal taval kun yläpuolella oleva mihin viittaat....))))

• n52
        sinih52 kirjoitti:

kyl mieut siulle märkii pyyhkeit löytyy... älähää sie nyt noin ärhäkkä ole par päivää män ku hää mietti mitä pitää vastata... äl oo moksiskaa.. laita pyyhkeet kuivumaan ...)))
        miul ol rauhaisa yö. en nukkunt samal taval kun yläpuolella oleva mihin viittaat....))))

mie sit,ku miul ol ja "rauhaisaa".

Rauhallinen mie oon ja kiltti,mukavan söpö,älykäs,sopivan lyhyt,sopivan sopeutuva,sopiva suhteellisuuden taju.
        SIPERIAN SUDET!!!
        Olen oikei sopiva solmimaan suhteen.

Jos meikäläinenkin laittaisi jonkun ilmoituksen jonnee palstalle.

Sopiva etsii sopivaa suhdetta!!!!
        Siinä SE!!!!

Sie annat minulle tosi hyvii ohjeit.
        Tost ilmotukset kyl pitää neuvoteella sen toise tahin kans.Se kun vähän kammoaa näit minun julkisii juttui ja se ei oikeen harrasta julkaisui ja se ei osaa päättää viel sit harrikan värii!
        Se ei varmaan tänään mulle paljon virnuile ku mie olin siel uimareissullakii niin kauan,mutku siel ne kroolaajat.Kyl sie tajuut.

Niit märkii rättii tuun sit tarvittaes hakee =)

• sinih52
        n52 kirjoitti:

Rauhallinen mie oon ja kiltti,mukavan söpö,älykäs,sopivan lyhyt,sopivan sopeutuva,sopiva suhteellisuuden taju.
        SIPERIAN SUDET!!!

Siinä SE!!!!

Tost ilmotukset kyl pitää neuvoteella sen toise tahin kans.Se kun vähän kammoaa näit minun julkisii juttui ja se ei oikeen harrasta julkaisui ja se ei osaa päättää viel sit harrikan värii!
        Se ei varmaan tänään mulle paljon virnuile ku mie olin siel uimareissullakii niin kauan,mutku siel ne kroolaajat.Kyl sie tajuut.

tuu hakeee ku tarviit pitää männä tänäänkii uimahalliin niit taivuttelijoit katseloo....

• hennaliisa1
        n52 kirjoitti:

SIPERIAN SUDET!!!

Siinä SE!!!!

sanosin....omastain nimittäin, et kylhä sekkii saattaa sohval maata ja laiskotella, mut hänel on miu mielestäi siihe oikeuskii.
        Virallisest eläkeukko.
        Myö ollaa oltu nii kauva naimisis, et mie oon häne kaikkii metkuloiheesa(laiskottelluukii) tottunt.
        Onha hää miule kahvit ain keittänt ko mie tulen töist.
        Hää soittaa kännykkää, et joks hää pannoo kahvi tippumaa, oot sie jo tulos?
        Ulkoiluttaaha hää koirankii ja tekköö monelaista.
        Mite miust tuntuu, et mie en ilkijäis ommaa ukkojai käyvä kenelekkää haukkumaa.
        Vaik ei hää täyvelline oo, niiko en oo miekää.

Mäniks tää vähä asia vierest ko mie en iha jokkaista puhheevuoroo kerent lukkii?

• n52
        hennaliisa1 kirjoitti:

sanosin....omastain nimittäin, et kylhä sekkii saattaa sohval maata ja laiskotella, mut hänel on miu mielestäi siihe oikeuskii.
        Virallisest eläkeukko.
        Myö ollaa oltu nii kauva naimisis, et mie oon häne kaikkii metkuloiheesa(laiskottelluukii) tottunt.
        Onha hää miule kahvit ain keittänt ko mie tulen töist.
        Hää soittaa kännykkää, et joks hää pannoo kahvi tippumaa, oot sie jo tulos?
        Ulkoiluttaaha hää koirankii ja tekköö monelaista.
        Mite miust tuntuu, et mie en ilkijäis ommaa ukkojai käyvä kenelekkää haukkumaa.
        Vaik ei hää täyvelline oo, niiko en oo miekää.

Mäniks tää vähä asia vierest ko mie en iha jokkaista puhheevuoroo kerent lukkii?

sinä olet oikeassa ja minä samaa mieltä.

Ei asian vierestä.Ei tällä palstalla asian vierest juttuu olekkaa.

Kuule ku minä saan sen mukavan kakslahkeisen kiinni(se piru ku juoksee tuol jossaa,enkä minä ole sitä saannu hipastuu edes takkinliepeest)niin minä kehuu retestelen sitä minut pysyttänyttä joka ilta kello 20.30. ja tää on lupaus,jost ei sit julkisest huuella =)

• Kakku

Minä sinuna varmaan jo potkisin perseelle. Ja kunnon latauksen antaisinkin. On ällöä katsella ihmistä, joka ei tee muuta kuin on. Ensimmäinen ukkoni oli just tuollainen. Siinä ei auta muu kuin mennä ja tehdä yksin tai kavereiden kanssa. Jos ihminen on perusluonteeltaan passiivinen, ei hän miksikään siitä muutu.

• UnelmaAnelma

Tää on vähä kaamee juttu, mut tosi: Yks ukko oli kuolt kotonnaa ja emännält tivattii, jot mite mies on ollu kuolleen keinutuolis jo kolme päivää, ni emäntä totes vaa, jot mist mie häntä tiesi kuolleeks. Tuolviisiihä se ain on istunt haastelematta ja liikkumatta.

• Jos arvon rouvien niksit eivät jostain syystä
      tehoa, ota ystävätär ruudun äären kompikseksi.
      Silloin tällöin tirskautatte ja "pidättyvästi"
      mouruatte, niin eiköhän lehden lukeminen ala
      tuntua väkinäiseltä...

Tietenkin täytyy olla viaton saitti alla tur-
      vallisuussyistä.

• vaille 54

on ja arvata saatte?.. Kylläpä sulla on mukavan oloinen kaveri mistä, miten kauanko niin? olet tuntenut? Kas kun et aiemmin oo kylään pyytänyt? Todella iloinen ja pirtsakka ihminen, jo.o. ja meikä oli se ulospäin suuntautuvampi tytteli.

• vähän.vaihtelua
        vaille 54 kirjoitti:

on ja arvata saatte?.. Kylläpä sulla on mukavan oloinen kaveri mistä, miten kauanko niin? olet tuntenut? Kas kun et aiemmin oo kylään pyytänyt? Todella iloinen ja pirtsakka ihminen, jo.o. ja meikä oli se ulospäin suuntautuvampi tytteli.

Minä olen tuntenut tämän ukon 20 vuotta. Sen pelkkä näkeminen saa minut jo kiukkuiseksi. Puoli päivää sen näkemistä on todella riittävästi.

• vaille 54 kirjoitti:

Näinköhän suhde yski henkitoreissaan...?

Olit ehkä liian nätti tilaisuuteen... :)

Ehkä olisi syytä maskeerata ystävä "rumemmaksi"?

• vaille 54
        Pojongg kirjoitti:

Näinköhän suhde yski henkitoreissaan...?

Olit ehkä liian nätti tilaisuuteen... :)

Ehkä olisi syytä maskeerata ystävä "rumemmaksi"?

ihan todella, voipi mies olla "raadollinen" Onnekseni minut on höystetty hurtilla huumorilla ja se saa kohdistua myös itseeni, mutta ihan totta joskus yön tunteina töissä tulee mieleen laulun sanat "annoin sydämen,annoin nuoruuden" ja itku tulee ei voi mitään,(tämän tunnustan vain meidän kesken).

• vähän.vaihtelua kirjoitti:

Minä olen tuntenut tämän ukon 20 vuotta. Sen pelkkä näkeminen saa minut jo kiukkuiseksi. Puoli päivää sen näkemistä on todella riittävästi.

varmaan löytyy, mutta jos keräät pahaa mieltä itsellesi, ne hyvät ominaisuudet voivat kokonaan unohtua mielestä ja hävitä miehestäkin. Molemmissa kasvaa tyytymättömyys.

Mitäpä, jos lähtisit itse liikkeelle omiin harrastuksiisi, matkoille yms. Ajan mittaan hän joko kiinnostuu itsekin ainakin osasta harrastuksiasi ja haluaa lähteä mukaasi tai sitten hän jatkaa elämäänsä sohvaperunana. Ainakin sinun elämäsi saa lisää positiivista sisältöä ja ehkä jaksat taas paremmin ottaa häntäkin huomioon.

Jos puolisot haluavat eri asioita, mielestäni viimeistään tässä iässä on aika opetella pitämään puoliaan sekä ajattelemaan ja toimimaan myös itsenäisesti, vaikka ottaisi toisenkin huomioon. Älä heitä elämääsi hukkaan, vaan mieti mitä haluat ja toimi itse sen mukaan.

Minusta on surullista huomata, että jotkut vanhat ihmiset alkavat elää vasta puolisonsa kuoleman jälkeen. (Tunnen pari esimerkkiä, toinen on nainen ja toinen mies.)

• hyssykät

toimeksi vain ja tee !!!

• Nanni

SINÄ muuta tehdä, anna kutaleen istua siellä issekseen ja anna palaa. Kait se joskus huomaa
      että olet kadonnut "jonnekin".
      Se konsti on testattu ja hyväksi havaittu. Kyllä
      se alkaa lähtemään mukaan kun "katoat" tarpeeksi monta kertaa.

• äijä

Tai katoan huoriin silläaikaa jos alat katoamistemppuja tehä.

• estää
        äijä kirjoitti:

jos avauksen mies olisit ja huoriin jaksaisit nousta on se saavutus, jota kunnioitan! Vähän aikaa kun käyskentelet on makuuvaatteet eteisessä oottamassa. Kauniin kiitoksen kera ja mukavaa jatkoa toivotellen.

• vähän.vaihtelua
        äijä kirjoitti:

Minä todella toivon, että se lähtee sinne "huoriin". Näkisi, että se todella tekee jotain ja saa aikaiseksi vaikka sen.

• Ihmettelijä

Hanki omia harrastuksia ja ystäviä,ei avioliittolupaus sido sinua äijääsi kiinni vuorokaudet ympäriinsä,ehkä ukkosikin herää kun et aina sinäkin nyhjötä kotona,hän ehkää luulee että viihdyt?

• vähän.vaihtelua

Minä olen niin kyllästynyt tuohon kutaleeseen, että olen mahdollisimman paljon poissa kotoa, jo työnikin takia. Sen ajan, minkä olen ja katselen sen olemusta, vietän miettien, kuinka öllöttävä se on. Tämä asia on kuitenkin aika huvitta, mutta samalla raivostuttava. Itse tämä mies pitää itseään loisopakkauksena.Onneksi minulla on ystävätär, jolle voin puhua asiasta.

• vaille 54
        vähän.vaihtelua kirjoitti:

Minä olen niin kyllästynyt tuohon kutaleeseen, että olen mahdollisimman paljon poissa kotoa, jo työnikin takia. Sen ajan, minkä olen ja katselen sen olemusta, vietän miettien, kuinka öllöttävä se on. Tämä asia on kuitenkin aika huvitta, mutta samalla raivostuttava. Itse tämä mies pitää itseään loisopakkauksena.Onneksi minulla on ystävätär, jolle voin puhua asiasta.

ja miksi kerrot kaikki MINUN elämästäni??? siis on olemassa yhtä tyhmiä ihmisiä kuin itse olen. Nyt kysynkin sinulta miksi me teemme näin??

• Aukusti

mies nykymuodin mukaisesti solvaukset niskoilleen. Menehän itseesi hyvä rouva ja mieti miten on matkan varrella tullut miestä kohdeltua.
      Naisten lehdistä saatujen oppien mukaan olet tietenkin asettanut mitä kummalisimpia vaateita, jotka miehen tulisi täyttää. Tympiintyy siihen notkeampikin mies. Olet saanut sitä mitä olet tilannut joten pidä hyvänäsi ja lopeta ruikutus.

• Takila

Olet siis se Savon muikku

Seurusteluaikana lupaat tukea ja rakastaa
        auttaa ja vaalia
        ja kun olet saanut itsellesi vaimon
        pyörrät pyhät lupauksesi

En yhtään ihmettele että vaimollasi on JATKUVA PÄÄNSÄRKY

Kun olet miehisyyttä (keskikaljaa) täynnä leviät sohvalle
        odotat palvelua - lämmintä ruokaa - erotiikka - ja lisää pöhöttävää keppanaa

Nouse ylös jos meinaat akkas pitää
        päivälehdissäkin jo mainitaan eritoten teikäläisistä pöhölöhöistä

Varoitetaan vapaita naisia teikäläisiä ottamasta
        ja kehoitetaan järkeviä naisia teikäläisistä hankkiutumaan eroon.

Naiset arvostavat rehellisiä työteliäitä miehiä jotka
        kotonakin siivoavat, kokkaavat sekä osallistuvat kodinhoitoon.
        Vaipanvaihto ja pyykkäys on miehisyyden osoitus vailla vertaa.
        En ihmettele vaikka olisitkin saanut vaipasta vasten pläsiä, sinä
        Savonmaan muikku ihralöhöpösilö

• vaille 54
        Takila kirjoitti:

auttaa ja vaalia
        pyörrät pyhät lupauksesi

siis on OLEMASSA näin aattelevia MIEHIÄ????

• Takila
        vaille 54 kirjoitti:

siis on OLEMASSA näin aattelevia MIEHIÄ????

Tässä yksi mies
        Pohjalaasille on kunniaasia pitää sanansa

jos lupaa tykätä ja passata
        niin tykkäät ja passaat

eikä se oo passoota
        se on HEMMOTTELUA

väsyny akka on paskamainen kaveri

Nyt äijät harja käteen sa siivoamaan
        ja lopettakaa se kaljottelu

• Aukusti II
        Takila kirjoitti:

auttaa ja vaalia
        pyörrät pyhät lupauksesi

Kaikella tapaa sitä joutuu mies itsensä alentamaan luikerrellessaan naisten suosioon. Monenlaista feministiä täällä on ollut, mutta tämä oli pohjanoteeraus.

• Jermu
        Aukusti II kirjoitti:

Kaikella tapaa sitä joutuu mies itsensä alentamaan luikerrellessaan naisten suosioon. Monenlaista feministiä täällä on ollut, mutta tämä oli pohjanoteeraus.

Siinä pistit pahan pöydälle! Oikeat otteet sulla.

• Jermu
        Takila kirjoitti:

Tässä yksi mies
        Pohjalaasille on kunniaasia pitää sanansa

jos lupaa tykätä ja passata
        niin tykkäät ja passaat

eikä se oo passoota
        se on HEMMOTTELUA

väsyny akka on paskamainen kaveri

Nyt äijät harja käteen sa siivoamaan
        ja lopettakaa se kaljottelu

On pikkaisen eri asia, kuin pakottaa itsensä pitämään toisesta. Helkkaristako me tiedetään, miksi sen ukko rojottaa siinä sohvalla ja eukkoa ottaa pannuun. Se on niiden sisäinen asia.
        Mä teen oman osani kotitöistä ja teen ihan helvatasti töitä muutenkin.
        Jos mä avaan kaljan tai viinipullon, niin mä sen teen kysymättä keneltäkään yhtään mitään. Kyllä jämpti on näin.

• vähän.vaihtelua

No niin. Tultuun siihen tosiasiaan, että mitään en ole vaatinut. Olen vain odottanut, että hän tekee mitä mitä miehen pitää tehdä. Huolehtia vaikka itsestään. Mitään ei tapahdu ilman, että sanoo. Olen odottanut, mutta kun mitään ei tapahdu, on ollut pakko käskeä. Parturiinkaan ei pääse, ellei sano, että mene saakutti jo leikkuuttamaan tuo kuontalo. Sittenkin kehtaa näyttä siltä, kuin myrkkyä olisi saanut. Ilme on kuin loukatulla koiralla. Tämä ei tapahdu vain esimerkkitapauksessa.

• TAKILA
        vähän.vaihtelua kirjoitti:

No niin. Tultuun siihen tosiasiaan, että mitään en ole vaatinut. Olen vain odottanut, että hän tekee mitä mitä miehen pitää tehdä. Huolehtia vaikka itsestään. Mitään ei tapahdu ilman, että sanoo. Olen odottanut, mutta kun mitään ei tapahdu, on ollut pakko käskeä. Parturiinkaan ei pääse, ellei sano, että mene saakutti jo leikkuuttamaan tuo kuontalo. Sittenkin kehtaa näyttä siltä, kuin myrkkyä olisi saanut. Ilme on kuin loukatulla koiralla. Tämä ei tapahdu vain esimerkkitapauksessa.

Miten olis kyläily anoppilaan
        olet nyt tullut hajamieliseksi ja
        unohdat miehesi anopin hoiviin
        Mikä ihme että tuon unohdit ottaa mukaasi
        tavalölisesti se kylläseuraa sinua kun kuriton kakara
        Voit taas olla oma ittes sen jälkeen

• yopollo

sinua siinä pidättelee, sen kun teet.

Ei se muumio siitä sohvalta sillä välin mihinkään karkaa.

• yopollo

muistutan että perin harva mies kaipaa kotona mitään työnjohtajaa niskaansa, jotakin muuta yhteistä harrastusta on syytä miettiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      154
      14512
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      40
      8346
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      48
      6092
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      174
      5727
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4457
    6. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      73
      4355
    7. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      68
      4130
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      26
      3995
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3740
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      101
      1566
    Aihe