Olen ollut viestinnässä matkatoimistoni kanssa. Odotellut lentolippujani sähköpostiin. Kaikki tämä viestintä on tapahtunut matkatoimiston viestien tullessa Hotmailin Saapuviin.
Lentoliput vain olivat hukassa. Toimistolta vihjaistiin, että entä jos ne onkin menneet Roskapostiin. Aivan! Jo lähes viikko sitten tulleet! Ja hermoillen olen niitä odotellut.
Nyt herää kysymys: MIKSI JUURI TÄMÄ kirje meni Roskapostiin? Lukeeko joku Hotmaililla viestejämme ja tekee tarkoituksellista ilkivaltaa? Jos kyseessä olisi automaatin tekemä virhe, silloinhan kaikki tuon firman viestit menisivät Roskapostiin. Tässä on epälogiikka, joka kertoo jonkun ihmisen lukevan ja valikoivan viestejä. Millä luvalla Hotmail valikoi viestejä, mitkä ovat "roskapostia"?
Hotmail itse on roskaposti-sähköposti, enkä suosittele sitä kenellekään. Sieltä ei esim. mobiililaitteella pääse kirjautumaan ulos, sähköposti jää auki, kenen tahansa luettavaksi. Tämä lienee tarkoituskin.
Ketä Iso Veljeä varten nuo avoimet sähköpostit, niiden lukeminen ja ominluvin lukemansa viestit roskiin heittäminen tapahtuu?
Älkää luottako Hotmailiin!
Hotmail heitti lentolippuni roskiin
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on myös hotmail-sähköposti. Käyn joka päivä läpi JOKAISEN kohdan eli myös roskapostin. Se ei kestä kauaa ja siten ei jää mitään postia lukematta.
Tällä en halua mitenkään puolustella hotmailin virheitä, vaan neuvon järkevää käytäntöä.- Anonyymi
Tuo on viisautta. Pitäisi muistaa / tajuta näin yksinkertainen periaate...
- Anonyymi
Kokeilin synkronointia voidakseni nähdä sähköpostit eri laitteilla. Kyllä näkyivätkin, mutta poiston kanssa oli vaikeuksia. Piti poistaa kiejautumalla erikseen!!
Aloitin synkronoinnin purkamisen ja se ei sopinut googlelle. Pyöritystä ja kyselyä riitti ja riitti.... Lopuksi ei uskottu minun olevan minä, googlen posti suljettiin minulta.
Vuoden kuluttua kertoivat mistä syystä posti suljettiin ja että nyt Eskon on havaittu Olevan Esko ja posti on käytettävissä - arvatkaa käytänkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623772Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883149Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin802378Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m681375- 891223
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401151Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972