Norwegian lopettaa Thaimaan lennot.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/076a39cb-2ad4-49b2-b85a-d38a0f5f42a4
Finskille lisää asiakkaita
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vertailin joskus noita kokonaishintoja, enkä havainnut mitään järkeä lennellä pomppulennoilla ensin väärään suuntaan ja sitten oikeaan, maksaa erikseen matkatavaroista ja sapuskoista. Hintaero jäi naurettavan pieneksi ja matka piteni tuntitolkulla verrattuna suoriin lentoihin. Finski on järkevin ja kotoisin valinta. Bisnekseenkin pääsee järkihintaan paitsi sesonkina.
Itse en myöskään ole Norwegianilla lentänyt Thaimaahan kuin kerran (jolloin kotiin paluu viivästyi teknisen ongelman takia yli 22h. suunnitellusta, mutta lopulta lähes 10kk. ”Tappelun” jälkeen Norwegian maksoi tuon 600€/hlö korvauksen, joka oli enemmän kuin mitä lennoista oli maksettu). Ainakin omilla lento-ajankohdalla Norwegianin hinta-ero suoraan Finnairin Bangkokin lentoon on ollut liian pieni, taikka Norwegian on monasti ollut jopa kalliimpi. Etenkin jos tarvitsee/haluaa jotain lisäpalveluita pelkän lentopaikan lisäksi (ruumaan menevä matkatavara, ruokailu yms.) niin harvoin olen laskenut Norwegianin olevan millään tavalla järkevä valinta.
Qatarilla olen nyt lentänyt H:ki - (doha) - BKK välin useaan otteeseen, siinä monasti olen löytänyt järkevän vaihtoehdon Finnairille, kun tarkastelee asiaa kokonaisuutena jossa vaikuttavat hinta/lento-aika/palvelu.santtu_1975X kirjoitti:
Itse en myöskään ole Norwegianilla lentänyt Thaimaahan kuin kerran (jolloin kotiin paluu viivästyi teknisen ongelman takia yli 22h. suunnitellusta, mutta lopulta lähes 10kk. ”Tappelun” jälkeen Norwegian maksoi tuon 600€/hlö korvauksen, joka oli enemmän kuin mitä lennoista oli maksettu). Ainakin omilla lento-ajankohdalla Norwegianin hinta-ero suoraan Finnairin Bangkokin lentoon on ollut liian pieni, taikka Norwegian on monasti ollut jopa kalliimpi. Etenkin jos tarvitsee/haluaa jotain lisäpalveluita pelkän lentopaikan lisäksi (ruumaan menevä matkatavara, ruokailu yms.) niin harvoin olen laskenut Norwegianin olevan millään tavalla järkevä valinta.
Qatarilla olen nyt lentänyt H:ki - (doha) - BKK välin useaan otteeseen, siinä monasti olen löytänyt järkevän vaihtoehdon Finnairille, kun tarkastelee asiaa kokonaisuutena jossa vaikuttavat hinta/lento-aika/palvelu.PS. Kirjoitan tätä viestiä juuri Norwegianin Kittilä-H:ki lennolla, joka oli selkeästi Finnairin vastaavaa edullisempi ja sopivampi, joten mitenkään ”Norwegian vastainen” en ole.
Aina kun tarvitsee lentää paikasta A paikkaan B, tarkistan mitkä lentoyhtiöt reittiä tarjoavat ja sitten valitsen niistä kokonaisuutena itselleni sopivimman, lentoyhtiöstä riippumatta.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
PS. Kirjoitan tätä viestiä juuri Norwegianin Kittilä-H:ki lennolla, joka oli selkeästi Finnairin vastaavaa edullisempi ja sopivampi, joten mitenkään ”Norwegian vastainen” en ole.
Aina kun tarvitsee lentää paikasta A paikkaan B, tarkistan mitkä lentoyhtiöt reittiä tarjoavat ja sitten valitsen niistä kokonaisuutena itselleni sopivimman, lentoyhtiöstä riippumatta.Etelä-Thaimaan kohteissa turskaloita on vähän. Maailman rikkaimalla kansalla ei ole mielestään enää varaa maksaa hintatasoa, joka on puolet Turskalasta.
Pattiksella heitä on normaalisti. Sinänsä, tuossahan sanotaan, että LENNOT SUOMESTA JA RUOTSISTA päättyvät, turskat lentää normaalisti. Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Thaimaan kohteissa turskaloita on vähän. Maailman rikkaimalla kansalla ei ole mielestään enää varaa maksaa hintatasoa, joka on puolet Turskalasta.
Pattiksella heitä on normaalisti. Sinänsä, tuossahan sanotaan, että LENNOT SUOMESTA JA RUOTSISTA päättyvät, turskat lentää normaalisti.Lennot ruotsista ja TANSKASTA loppuvat, Suomesta ei Norwegian ole tähänkään asti lentänyt Thaimaahan. Kaikki lennot ovat olleet vaihtolentoina Ruotsista, Tanskasta tai Norjasta.
Ja kyllä varmasti yhä Helsingistä voi Norwegianilla lentää Thaimaahan, mutta vaihtoehtona en jatkossa sitten enään vain tuo Oslon kautta lentäminen joka vähentää lentovaihtoehtojen määrään reilusti.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Lennot ruotsista ja TANSKASTA loppuvat, Suomesta ei Norwegian ole tähänkään asti lentänyt Thaimaahan. Kaikki lennot ovat olleet vaihtolentoina Ruotsista, Tanskasta tai Norjasta.
Ja kyllä varmasti yhä Helsingistä voi Norwegianilla lentää Thaimaahan, mutta vaihtoehtona en jatkossa sitten enään vain tuo Oslon kautta lentäminen joka vähentää lentovaihtoehtojen määrään reilusti.Turskat pääsee Oslosta edelleen Norwegianillakin suoraan Bankkariin. Suoraviivaisia miehiä. Suomea pienempi väkiluku mutta rahaa kuin roskaa ja kaksinkertainen määrä thaivaimoja verrattuna Suomeen. Ennen tuli enemmän pyörittyä baareissa pitkin Thaimaata ja juteltua tyttöjen ja muiden asiakkaiden kanssa. Samoin cupidissa on tullut juteltua paljon. Saanu sellasen käsityksen naimakauppojen suhteen että turska menee Thaimaahan lomalle kun työelämässä alkaa helpottaa ja tulee ero kotimaassa. Eli sama kuin monella suomalaisella. Vaimo ei ole laskenut sitä ennen yksin miestään Thaimaahan.
Mutta suomipojassa ja turskassa on se ero että suomalainen on varovaisempi kun turska, joka ihastuu heti ja käy ostamassa kihlat. Tekee hätäisiä päätöksiä. Voi olla että suomalainen (siinä mielessä liikkeellä oleva) joutuu miettimään myös talouspuolta. Suomalaisilla kun ei keskimäärin ole kolmannestakaan siitä rahasta mitä turskilla.
Tytöt hieman pelkää norjalaisia miehiä enemmän kuin suomalaisia. Eivät ole ehkä niin kilttejä ja vähän niinkuin luolamiesmäisiä. Norjaa ei kai feminismi ja sosialismi ole siinä määrin kyykyttänyt kuin Suomea.
Luin jutun jossa kerrottiin että norja-thai suhteet päättyy myös useammin. Mene ja tiedä mutta kulkuyhteydet pelaa. Joku aina vastaa kysyntään kun toinen lopettaa.
kipinkapincupid santtu_1975X kirjoitti:
PS. Kirjoitan tätä viestiä juuri Norwegianin Kittilä-H:ki lennolla, joka oli selkeästi Finnairin vastaavaa edullisempi ja sopivampi, joten mitenkään ”Norwegian vastainen” en ole.
Aina kun tarvitsee lentää paikasta A paikkaan B, tarkistan mitkä lentoyhtiöt reittiä tarjoavat ja sitten valitsen niistä kokonaisuutena itselleni sopivimman, lentoyhtiöstä riippumatta.Tuo on oikea tapa suhtautua asiaan, jokainen valitsee lentonsa omien prioriteettiensä mukaan. Itsellä se on matka-ajan ja hinnan yhdistelmä, sen jälkeen yhtiö/lentokalusto vasta.
- Anonyymi
Aeroflotilla pääsee yhä
- Anonyymi
Aeroflot on oiva valinta heille kenellä ei ole kiire ja jotka eivät tarvitse matkatavaroitaan. Aina myöhässä ja laukut on Kreikassa kun sinä olet Marbellassa. Pisin viivästys oli 29 tuntia Moskovan uudemmalla lentokentällä pomppulennolla. Yritin juoda kännit että olis saanut nukuttua. Ei sohvan sohvaa missään vaan tuoleja vain jossa isot käsinojat jotta vaakaan ei varmasti pääse. Sitten näin kaverin joka nukkui sikiöasennossa siinä kahvan ympärillä kahdella tuolilla. Siinä asennossa sitten sain varmaan tunnin nukuttua. Ei tarvinnut sitten Pattayalla hotellille päästyä ihan heti lähteä mihinkään. Miltei psykoosi siitä väsymyksestä kun valvomista oli takana yli 50 tuntia..
- Anonyymi
Omilla matka-ajankohdilla Finnair on ollut aina hintakilpailukykyinen, itse arvostan suoraa lentoa, niin helppoa.
Kerran olen kokeillut Qataria, mikä palvelultaan oli parempi, mutta matka-aika pomppuineen liian raskas.
Ainoa huono puoli palatessa Finskillä huhtikuussa, on lennon lähtöaika, 08:05, ei ihme. että myöhäisillan lento on myyty loppuun.Itselläni tuo Qatarin vaihtolennon hinta-etu pitää olla joku 100-150€/hlö suhteessa tuohon Finnairin suoraan H:ki-BKK-H:ki lentoon, että sen olisin valitsemassa ja silloinkin edellytyksenä että koneen vaihtoaika Dohassa ei ylitä ainakaan 4tuntia, mieluiten olisi se 2-3 tuntia.
santtu_1975X kirjoitti:
Itselläni tuo Qatarin vaihtolennon hinta-etu pitää olla joku 100-150€/hlö suhteessa tuohon Finnairin suoraan H:ki-BKK-H:ki lentoon, että sen olisin valitsemassa ja silloinkin edellytyksenä että koneen vaihtoaika Dohassa ei ylitä ainakaan 4tuntia, mieluiten olisi se 2-3 tuntia.
Toki Finskien suorat lennot ovat parhaita ja hinnoiltaan hyvin kilpailukykyisiä.
Joulusesonkilennot kannattaa varata ja maksaa jo keväällä varmistaakseen paikkansa.
Muistelen aikoja kun lensimme Aeroflotilla Bangkokiin.
Koneessa huomasin että paikallani istui tataarimummu kasseineen. Aussi- Make sanoi että täällä istutaan siihen missä on tilaa, eivät nuo mummelit länsinumeroista mitään ymmärrä.
Tekninen välilasku oli jossain arolla ja lennolla tarjottiin lämmintä vettä pahvimukeista talon piikkkin.
Silloin oli tapana viedä omat viinat koneeseen ja jo vain Maken kanssa laulettiin Rapu rapu ripulia rallaa- joululaulua kun kone pamahti Bangkokin kenttään.
Siitä sitten suuntasimmekin Nana- hotelliin....- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Toki Finskien suorat lennot ovat parhaita ja hinnoiltaan hyvin kilpailukykyisiä.
Joulusesonkilennot kannattaa varata ja maksaa jo keväällä varmistaakseen paikkansa.
Muistelen aikoja kun lensimme Aeroflotilla Bangkokiin.
Koneessa huomasin että paikallani istui tataarimummu kasseineen. Aussi- Make sanoi että täällä istutaan siihen missä on tilaa, eivät nuo mummelit länsinumeroista mitään ymmärrä.
Tekninen välilasku oli jossain arolla ja lennolla tarjottiin lämmintä vettä pahvimukeista talon piikkkin.
Silloin oli tapana viedä omat viinat koneeseen ja jo vain Maken kanssa laulettiin Rapu rapu ripulia rallaa- joululaulua kun kone pamahti Bangkokin kenttään.
Siitä sitten suuntasimmekin Nana- hotelliin....Moskovan kentällä odottelun aikana sattui telkkarista tulemaan Venäjän futiksen MM-karsintaottelu joku vuosi sitten. Taisi olla toissakisojen karsinnat. Hirmu mekkala ja viina virtasi. Venäjä taisi sen matsin voittaa niin venäläismiehet ostivat tax freestä viinapottuja koneeseenkin. Vieressäni istui norjalainen nuorimies jolla oli baari ja nainen Koh Changilla.
Taaksemme istui kolme isoa kovaäänistä humalaista venäläismiestä joilla oli vielä tapana ottaa ronskisti selkänojistamme kiinni korjatessaan asentoaan. Tuolimme oli kuin kiikkutuoli. Ramppasivat vessassa ja pitivät messua niin että lentoemokin kävi heitä kolmasti hiljentämässä. Ei tullut nukkumisesta mitään.
Lopulta he alkoiva väsähtää sammumispisteeseen. Norjalaiskundi sanoi että nyt kostetaan ja kaivoi käsimatkatavaroista viskipullon. Kitattiin se ensin naamariin ja minä kaivoin toisen. Meilläkin alkoi siinä tunnelma kohoamaan ja volyymi nousemaan. Takana olevat venäläismiehet tekivät SHHH ääniä ja kertoivat komealla aksentilla englanniksi yrittävänsä nukkua. Ei auttanut hyssyttelyt. Meluttiin vuorostamme seuraavat pari tuntia. Anonyymi kirjoitti:
Moskovan kentällä odottelun aikana sattui telkkarista tulemaan Venäjän futiksen MM-karsintaottelu joku vuosi sitten. Taisi olla toissakisojen karsinnat. Hirmu mekkala ja viina virtasi. Venäjä taisi sen matsin voittaa niin venäläismiehet ostivat tax freestä viinapottuja koneeseenkin. Vieressäni istui norjalainen nuorimies jolla oli baari ja nainen Koh Changilla.
Taaksemme istui kolme isoa kovaäänistä humalaista venäläismiestä joilla oli vielä tapana ottaa ronskisti selkänojistamme kiinni korjatessaan asentoaan. Tuolimme oli kuin kiikkutuoli. Ramppasivat vessassa ja pitivät messua niin että lentoemokin kävi heitä kolmasti hiljentämässä. Ei tullut nukkumisesta mitään.
Lopulta he alkoiva väsähtää sammumispisteeseen. Norjalaiskundi sanoi että nyt kostetaan ja kaivoi käsimatkatavaroista viskipullon. Kitattiin se ensin naamariin ja minä kaivoin toisen. Meilläkin alkoi siinä tunnelma kohoamaan ja volyymi nousemaan. Takana olevat venäläismiehet tekivät SHHH ääniä ja kertoivat komealla aksentilla englanniksi yrittävänsä nukkua. Ei auttanut hyssyttelyt. Meluttiin vuorostamme seuraavat pari tuntia.Kiitos hauskasta kertomuksesta.
Muistan erään matkan jossa vieressäni istui nuori mies matkalla Taipeihin tapaamaan siellä työskentelevää tyttöystäväänsä. Kysyin etteikö lähempää sitten löytynyt?
Kaivoin tapani mukaisesti viskipullon jota aloimme tyhjentää.
Kundilla pää piippasi ja alkoi huutelemaan kanssamatkustajille kaikkea tyhmää.
Minulle sanottiin että hiljennä tuo kaverisi johon totesin etten tunne koko miestä. Kielsin hänet kolmasti kuten Pietari...
Henkilökunta kävi monasti rauhoittelemassa mutta mitä vielä; möykkä jatkui. Sanoivat että pistävät sen nippusiteisiin. Vaihtoehtona esittivät että ottaisi unipillerin.
Ei tuo siihenkään ollut suostua.
Sain kuitenkin pillerin suuhunsa viskiryypyn avustamana.
Loppumatkan ukkeli nukkui kuin pikkulapsi ja herättyään laskun aikana oli säyseä kuin pikkulapsi.
Viina se ei sovi kaikille....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752