Mitä hyötyä jos laitan Elisa Freedome VPN Nokia 3 puhelimeen
VPN Nokia 3 puhelimeen
14
76
Vastaukset
- Anonyymi
tarviiko sinun usein esittää, että ip osoitteesi on toisessa maassa kuin todellisuudessa?
- Anonyymi
Ei välttämättä , eikö kuitenkin blokkkaa mainoksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä , eikö kuitenkin blokkkaa mainoksia?
mainosestoa kutsutaan ad blockeriksi
- Anonyymi
Ei ole muuta hyötyä kuin se että voit katsoa muutamia ulkomaalaisia videopalveluita suomessa. Muutoin turhake joka kuluttaa akkua.
- Anonyymi
VPN:stä ei ole käytännössä hyötyä kuin avoimissa wlan-verkoissa. Matkapuhelinverkossa kulkevaa dataa ei tavalliset räkänokat pysty "salakuuntelemaan".
- Anonyymi
VPN yhteys luo ikäänkuin salatun tunnelin koneesta VPN-palvelimeen. Näin ollen operaattorisi ei tiedä millä sivuilla käyt, eikä voi tallentaa selaushistoriaa. Lisäksi VPN yhteydestä on hyötyä kun käyttää avointa WLAN yhteyttä. Sitten on vielä se, että voit valita VPN tunnelin palvelimeksi jonkun maan VPN palvelimen esim. Saksan, jolloin sivut joilla käyt luulevat että tulet saksasta. Pitää kuitenkin muistaa, että se VPN palvelun tarjoaja voi pitää lokia sivuista joilla käyt eli näin ollen et ole täysin anonyymi. On olemassa myös VPN palvelun tarjoajia, jotka oman tiedotteen mukaisesti ei pidä lokia.
- Anonyymi
Minulla on puhelimessa Brave selain niin voinko laittaa VPN ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on puhelimessa Brave selain niin voinko laittaa VPN ?
Tietääkseni toimii... Brave selaimessa ei pitäisi olla mitään mikä olisi ristiriidassa vpn:än kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni toimii... Brave selaimessa ei pitäisi olla mitään mikä olisi ristiriidassa vpn:än kanssa.
Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman laitan selainsevellukseksi, Elisa tietoturvan vai Brave selaimen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman laitan selainsevellukseksi, Elisa tietoturvan vai Brave selaimen??
Laita Duckduckgo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita Duckduckgo.
Duckduckgo on hakukone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duckduckgo on hakukone
Onhan se toki selaimen lisäksi hakukonekin.
- Anonyymi
Varoitus Android-käyttäjille: Nämä 10 sovellusta tulisi poistaa heti
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/abbfb0b9-9641-4fbe-ac7c-1602d06ee7f9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039