SOTURIKISSAT

Anonyymi

Moi! Täällä yks 10 - vuotias tyttö joka on lukenut paljon sk:ta. Olen lukenut ensimmäiset kuusi osaa. Olen lukenut nyt toiset viisi osaa ja nyt luen auringonlaskua. Myös kaksi erikoisseikkailua on tullut lukaistua. Toivon ettei tässä keskustelussa kiroilla tai höpötetä ja haluan kuulla lempihahmojanne. Kiitos!

32

1268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helloooh! Olen lukenut kuusi ekan sarjan ja olen kolmikon mahdin sarjassa... TOSIN JOS KIRJASTOSTA LÖYTYS SE OSA NIIN OIS KIVA! Ja oon lukenu uuden profetianki ja niistä kahesta sarjasta mun lempi hahmot on Tulitähti/Tulisydän ja Leijonamieli. Uudesta profetiasta lempi hahmoni ovat Lehtitassu/Lehtilampi ja Oravatassu/Oravaliito

      • Anonyymi

        Mainiota, olet eka kirjoittaja. Lisää juttua vaan.tänne saa kirjottaa vaikka faktoja, nimiehdotuksia tai tietoa... IHAN KAIKKEA JOKA LIITTYY SK:HON


      • Anonyymi

        Ai että itselläkin oli aikanaan Leijonamieli lemppari ja kyllä vierähti pari kyyneltä kun se menehtyi;( Olen itse lukenut kaksi ekaa sarjaa ja kolme erikoisseikkailua!! Oma lemppari on aina ollut Sinitähti ja vahva kakkonen on Tuhkamarja<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että itselläkin oli aikanaan Leijonamieli lemppari ja kyllä vierähti pari kyyneltä kun se menehtyi;( Olen itse lukenut kaksi ekaa sarjaa ja kolme erikoisseikkailua!! Oma lemppari on aina ollut Sinitähti ja vahva kakkonen on Tuhkamarja<3

        Kiitos että kirjoitit tänne<<3 eikö sinitähti kuollut kirjassa vaarallinen polku jos väärin muistan niin sorry😂❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainiota, olet eka kirjoittaja. Lisää juttua vaan.tänne saa kirjottaa vaikka faktoja, nimiehdotuksia tai tietoa... IHAN KAIKKEA JOKA LIITTYY SK:HON

        Harmaa raita-is the best


    • Anonyymi

      Olen keskustelun luoja ja nykyään olen jo piiiiiiiiiiiiittkkkäääällää mukavia lukuhetkiä

    • Anonyymi

      Oon lukenu ennustusten alku saagan, uuden proferia saagan, Kolmikon mahdista ekan kirjan, kaikki suomennetut erikoisseikkailut ja klaanien synty saagan. Lisäksi kerron faktan. Oravaliito on perinyt valkoisen tassunsa Ruoskalta. Toinen fakta. Osa kissoista on todellisia kissoja. Tai siis ideat niihin on saatu oikeista kissoista, jotka ovat olemassa. Lempi hahmoja ovat Harmaaraita, Leoparditähti, pitkä varjo ja Perhon Lento.

    • Anonyymi

      Mulla lempi hahmot on Lehtilampi ja kyyhkysiipi murattilampi leijonaroihu närhisulka ovat ihaniiii!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mun lemppari klaani on tuuli klaani ja mun lemppari kissa tuuliista on kanerva häntä


    • Anonyymi

      Ja unohdin ihan Varissulan ja tiikerisydämen ja liekkihännän

    • Anonyymi

      Moi oon innokas sk:sarjan fani. Ärsyttää ku Korppitassu kuoli maksasyöpään. Mun lempi hahmot on melkein kaikki Myrskyklaanista ja ne on Tulitähti Harmaaraita Sinitähti Hiekkamyrsky Liljasydän Vatukkatähti ja Kyyhkysiipi. Heippa : D

    • Anonyymi

      Mun yksi lempi hahmo nyt elossa olevista on tulitähti.

    • Anonyymi

      Oon lukenu villiin luontoon-tähtiyö.luen nyt iltahämärää.

    • Anonyymi

      Mä rakastan soturikissoja.lempi klaanini on tuuliklaani ja myrskyklaani.oon iltahämärässä jollain 200 sivulla.Oon lukenu jo aika paljon.tykkään muutenkin kissoista ihan sikana.ihana kirjasarja.Suosittenlen.mutta joo.
      ;)

    • Anonyymi

      Sk on BEST ja mun lempparihamot on Vaahteravarjo, Närhisulka ja Ruoska. Surullisin kuolema on Miikan kuolema. Oisin kans toivonut että harmaaraidasta ois tullu Tulitähden jälkeinen päällikkö eikä Vatukkakynnestä. Sori jos tuli paljastuksia. Ja inhokki hahmot on EHDOTTOMASTI Tiiketitähti ja Vatukkatähti. Nii ja oravaliidon ois pitäny saada saarniturkki. Ja kaikki suomennetut luettu paitsi mangat.

    • Anonyymi

      Siis SK on 5/5, oon just lukenu kaikki suomennetutu kirjat mitä lähikirjastosta löytyy, omia lempihahmoja on ehkää... Sinitähti, Tuhkamarja ja Vatukkatähti. (Nyt kukaan ei kysy MIKSI) Yks lemppareista on myös Tiikeritähti, tai no, haluisin vaan lukee enemmän Tiikeritähdestä, ei se ehkä kuitenkaan lempihahmo oo.. joo sori melko lyhyt viesti, mutta en just ny ehi kirjottaa pidempää

    • Anonyymi

      Mun lempi hahmot on Tulitähti Sinitähti Paatsamalehti Kyyhkysiipi ja Tuhkamarja💖

    • Anonyymi

      Oon varmaan outo koska mie vihaan Tulitähtee!!!!!!!!! Lempparihahmoja on Sade (koska miks ei),Keltahammas,Pitkätähti,Pöllötähti,Perhonlento,Kilpikonnankarva,Murattilampi,Paatsamalehti,Lehtitähti,Haukkahalla.

      Lemppariklaani on tuuliklaani tai varjoklaani.
      mieluiten kuitenkin kulkukissa🐱

      ps.Oon nyt uusimmassa kirjassa eli varjojen aika saagan neljännessä kirjassa

    • Anonyymi

      Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras

    • Anonyymi

      No siis. Lempparihahmoja mulla on tulitähti ja oravaliito💜

    • Anonyymi

      Lempi hahmot usvatähti harmaaraira perhon lento hiekkamyrsky. Oon lukenut kaikki siis ihan kaikki klaanien kirjat erikoisseikkkailut mangat kaikki saagat siis kaiken ja, odotan innolla klaanien kissoja ja rikottua lakia

    • Anonyymi

      Oon lukenut Tulijokeen asti, ja lempihahmoni on Tulitähti❤

    • Anonyymi

      Itseasiassa (tämä ri oo tarkotetti pahalla vaa huomautuksena) suhteutettuna kaikkiin soturikissoihin lukemasi on vähän mutta ei se mitään

    • Anonyymi

      Mun lempi hahmoja on Kyyhkysiipi, Tiikerisydän, Varpuoksa, Evähyppy, ja öh no Leppäsydän :3 Oon lukenu kaikki soturikissa kirjat ja odotan innolla jatkoa. AINIIN ja myös Neulashäntä on yksi mun lemppareista!

    • Anonyymi

      Närhisulka, Mustatähti, Hiiriturkki, Tulitähti, Vatukkatähti, Haukkahalla, Perhon Lento, Tuhkamarja, Keltahammas, Oravaliito, Sulkahäntä, Yöpilvi, Kuukka, Valkosilmä, Aurinkotähti, Hanhisulka, Pitkätähti, Puro, Kotkankynsi, Kivistänäkijä, Myrskyturkki, Unikkohalla, Kaunokainen, Pilvihäntä, Varpuloiste, Kyyhkysiipi, Tiikerisydän, Leijonamieli,Harmaaläiskä, Pajutuuli, Raetähti, Simpukkasydän, Vatukkamarja ja Väärätähti. Ja Korppitassu. Siinä pari lempikissaa näin alkuun. :-D:-D

      • Anonyymi

        Ja Vaahteravarjo unohtui tuosta listauksestani, vaikka se on yksi suurimmista suosikeista.


    • Anonyymi

      Lemppari hahmoni on Haukkahalla ja Usvatähti, ja tykkään kaikista Synkän Metsän kisuista(:

      • Anonyymi

        Muotoilit hassusti synkän metsän KISUISTA😅


    • Anonyymi

      Kyyneleitä tuli ainaki itellä vähä ku perhon lennon näkyä luki nii ku Tuulen juoksia vähä rages perhon lennolle

    • Anonyymi

      Tykkään kaikist hahmoist

    • Anonyymi

      Olen keksinyt itse hahmoja: (en tiedä onko näitä nimiä esim. 6 tai 7 saagassa koska no olen 6 saagan ekassa kirjassa)

      Kaikukuiske

      Minttuhalla

      Seljasydän

      Kaakaokorva

    • Anonyymi

      Mun lempi klaani on myrskyklaani ja mun lempi kissa myrskyklaanista on ruusukukka .mun toka lemppari klaani on jokiklaani ja mun lempi kissa joki klaanista on pehmopentu ja järvisydän

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe