SOTURIKISSAT

Anonyymi

Moi! Täällä yks 10 - vuotias tyttö joka on lukenut paljon sk:ta. Olen lukenut ensimmäiset kuusi osaa. Olen lukenut nyt toiset viisi osaa ja nyt luen auringonlaskua. Myös kaksi erikoisseikkailua on tullut lukaistua. Toivon ettei tässä keskustelussa kiroilla tai höpötetä ja haluan kuulla lempihahmojanne. Kiitos!

34

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helloooh! Olen lukenut kuusi ekan sarjan ja olen kolmikon mahdin sarjassa... TOSIN JOS KIRJASTOSTA LÖYTYS SE OSA NIIN OIS KIVA! Ja oon lukenu uuden profetianki ja niistä kahesta sarjasta mun lempi hahmot on Tulitähti/Tulisydän ja Leijonamieli. Uudesta profetiasta lempi hahmoni ovat Lehtitassu/Lehtilampi ja Oravatassu/Oravaliito

• Anonyymi

Mainiota, olet eka kirjoittaja. Lisää juttua vaan.tänne saa kirjottaa vaikka faktoja, nimiehdotuksia tai tietoa... IHAN KAIKKEA JOKA LIITTYY SK:HON

• Anonyymi

Ai että itselläkin oli aikanaan Leijonamieli lemppari ja kyllä vierähti pari kyyneltä kun se menehtyi;( Olen itse lukenut kaksi ekaa sarjaa ja kolme erikoisseikkailua!! Oma lemppari on aina ollut Sinitähti ja vahva kakkonen on Tuhkamarja<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että itselläkin oli aikanaan Leijonamieli lemppari ja kyllä vierähti pari kyyneltä kun se menehtyi;( Olen itse lukenut kaksi ekaa sarjaa ja kolme erikoisseikkailua!! Oma lemppari on aina ollut Sinitähti ja vahva kakkonen on Tuhkamarja<3

Kiitos että kirjoitit tänne<<3 eikö sinitähti kuollut kirjassa vaarallinen polku jos väärin muistan niin sorry😂❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainiota, olet eka kirjoittaja. Lisää juttua vaan.tänne saa kirjottaa vaikka faktoja, nimiehdotuksia tai tietoa... IHAN KAIKKEA JOKA LIITTYY SK:HON

Harmaa raita-is the best

• Anonyymi

Olen keskustelun luoja ja nykyään olen jo piiiiiiiiiiiiittkkkäääällää mukavia lukuhetkiä

• Anonyymi

Oon lukenu ennustusten alku saagan, uuden proferia saagan, Kolmikon mahdista ekan kirjan, kaikki suomennetut erikoisseikkailut ja klaanien synty saagan. Lisäksi kerron faktan. Oravaliito on perinyt valkoisen tassunsa Ruoskalta. Toinen fakta. Osa kissoista on todellisia kissoja. Tai siis ideat niihin on saatu oikeista kissoista, jotka ovat olemassa. Lempi hahmoja ovat Harmaaraita, Leoparditähti, pitkä varjo ja Perhon Lento.

• Anonyymi

Mulla lempi hahmot on Lehtilampi ja kyyhkysiipi murattilampi leijonaroihu närhisulka ovat ihaniiii!!!!!!!

• Anonyymi

Mun lemppari klaani on tuuli klaani ja mun lemppari kissa tuuliista on kanerva häntä

• Anonyymi

Ja unohdin ihan Varissulan ja tiikerisydämen ja liekkihännän

• Anonyymi

Moi oon innokas sk:sarjan fani. Ärsyttää ku Korppitassu kuoli maksasyöpään. Mun lempi hahmot on melkein kaikki Myrskyklaanista ja ne on Tulitähti Harmaaraita Sinitähti Hiekkamyrsky Liljasydän Vatukkatähti ja Kyyhkysiipi. Heippa : D

• Anonyymi

Mun yksi lempi hahmo nyt elossa olevista on tulitähti.

• Anonyymi

Oon lukenu villiin luontoon-tähtiyö.luen nyt iltahämärää.

• Anonyymi

Mä rakastan soturikissoja.lempi klaanini on tuuliklaani ja myrskyklaani.oon iltahämärässä jollain 200 sivulla.Oon lukenu jo aika paljon.tykkään muutenkin kissoista ihan sikana.ihana kirjasarja.Suosittenlen.mutta joo.
      ;)

• Anonyymi

Sk on BEST ja mun lempparihamot on Vaahteravarjo, Närhisulka ja Ruoska. Surullisin kuolema on Miikan kuolema. Oisin kans toivonut että harmaaraidasta ois tullu Tulitähden jälkeinen päällikkö eikä Vatukkakynnestä. Sori jos tuli paljastuksia. Ja inhokki hahmot on EHDOTTOMASTI Tiiketitähti ja Vatukkatähti. Nii ja oravaliidon ois pitäny saada saarniturkki. Ja kaikki suomennetut luettu paitsi mangat.

• Anonyymi

Siis SK on 5/5, oon just lukenu kaikki suomennetutu kirjat mitä lähikirjastosta löytyy, omia lempihahmoja on ehkää... Sinitähti, Tuhkamarja ja Vatukkatähti. (Nyt kukaan ei kysy MIKSI) Yks lemppareista on myös Tiikeritähti, tai no, haluisin vaan lukee enemmän Tiikeritähdestä, ei se ehkä kuitenkaan lempihahmo oo.. joo sori melko lyhyt viesti, mutta en just ny ehi kirjottaa pidempää

• Anonyymi

Mun lempi hahmot on Tulitähti Sinitähti Paatsamalehti Kyyhkysiipi ja Tuhkamarja💖

• Anonyymi

Oon varmaan outo koska mie vihaan Tulitähtee!!!!!!!!! Lempparihahmoja on Sade (koska miks ei),Keltahammas,Pitkätähti,Pöllötähti,Perhonlento,Kilpikonnankarva,Murattilampi,Paatsamalehti,Lehtitähti,Haukkahalla.

Lemppariklaani on tuuliklaani tai varjoklaani.
      mieluiten kuitenkin kulkukissa🐱

ps.Oon nyt uusimmassa kirjassa eli varjojen aika saagan neljännessä kirjassa

• Anonyymi

Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras Keltahammas on paras

• Anonyymi

No siis. Lempparihahmoja mulla on tulitähti ja oravaliito💜

• Anonyymi

Lempi hahmot usvatähti harmaaraira perhon lento hiekkamyrsky. Oon lukenut kaikki siis ihan kaikki klaanien kirjat erikoisseikkkailut mangat kaikki saagat siis kaiken ja, odotan innolla klaanien kissoja ja rikottua lakia

• Anonyymi

Oon lukenut Tulijokeen asti, ja lempihahmoni on Tulitähti❤

• Anonyymi

Itseasiassa (tämä ri oo tarkotetti pahalla vaa huomautuksena) suhteutettuna kaikkiin soturikissoihin lukemasi on vähän mutta ei se mitään

• Anonyymi

Mun lempi hahmoja on Kyyhkysiipi, Tiikerisydän, Varpuoksa, Evähyppy, ja öh no Leppäsydän :3 Oon lukenu kaikki soturikissa kirjat ja odotan innolla jatkoa. AINIIN ja myös Neulashäntä on yksi mun lemppareista!

• Anonyymi

Närhisulka, Mustatähti, Hiiriturkki, Tulitähti, Vatukkatähti, Haukkahalla, Perhon Lento, Tuhkamarja, Keltahammas, Oravaliito, Sulkahäntä, Yöpilvi, Kuukka, Valkosilmä, Aurinkotähti, Hanhisulka, Pitkätähti, Puro, Kotkankynsi, Kivistänäkijä, Myrskyturkki, Unikkohalla, Kaunokainen, Pilvihäntä, Varpuloiste, Kyyhkysiipi, Tiikerisydän, Leijonamieli,Harmaaläiskä, Pajutuuli, Raetähti, Simpukkasydän, Vatukkamarja ja Väärätähti. Ja Korppitassu. Siinä pari lempikissaa näin alkuun. :-D:-D

• Anonyymi

Ja Vaahteravarjo unohtui tuosta listauksestani, vaikka se on yksi suurimmista suosikeista.

• Anonyymi

Lemppari hahmoni on Haukkahalla ja Usvatähti, ja tykkään kaikista Synkän Metsän kisuista(:

• Anonyymi

Muotoilit hassusti synkän metsän KISUISTA😅

• Anonyymi

Kyyneleitä tuli ainaki itellä vähä ku perhon lennon näkyä luki nii ku Tuulen juoksia vähä rages perhon lennolle

• Anonyymi

Tykkään kaikist hahmoist

• Anonyymi

Olen keksinyt itse hahmoja: (en tiedä onko näitä nimiä esim. 6 tai 7 saagassa koska no olen 6 saagan ekassa kirjassa)

Kaikukuiske

Minttuhalla

Seljasydän

Kaakaokorva

• Anonyymi

Mun lempi klaani on myrskyklaani ja mun lempi kissa myrskyklaanista on ruusukukka .mun toka lemppari klaani on jokiklaani ja mun lempi kissa joki klaanista on pehmopentu ja järvisydän

• Anonyymi

oon nyt klaanien synnyn ekassa osassa, luen myös sinitähden tarinaa (muita erikoisseikkailuja en oo lukenu), on vähä noi erikoisseikkailujen lukemiset jääny :D
      lempikissoja öö leijonaroihu, närhisulka, murattilampi, kyyhkysiipi, tuhkasydän, lehtilampi... joo en jaksa luetella eiku hetkone miten saatoin unohtaa ratamohännän, ja saniaisturkin, harmaaraidan... EIKU MITÄ UNOHIN TUHKAMARJAN JA KELTAHAMPAAN JA SINITÄHDEN, LEIJONAMIELEN, PUNAHÄNNÄN JA KAIKKI NÄÄ
      öö hetkone unohin tulitähden
      klaanien synnyn ajasta öö kilpikonnan häntä, harmaa siipi, pitkä varjo, varjoisa sammal (ihan oikeestii miks se kuoli) ja on muitaki... hiljainen sade totta kai ja kirkas taivas.

sinitähden tarinan ajalta kivikarva, tammisydän, sinitähti tietty, lumiturkki, kuukukka... niitäkin on monta

inhokki kissoja saarniturkki, lukkikoipi, mustaraita, on muitaki

lempi kumppanit en tiiä miks mut ehdottomasti tuhkasydän ja leijonaroihu

• Anonyymi

ja eilen eli yks päivä tosta viestistä nii luin jo aurimgon polun loppuun nii oon nyt myrskyn ajassa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe