Kovasti kiinnostaa jakelutyö kuorkilla pk-seudulla mut mut vielä on jäänyt miettimisen asteelle.
Puhutaan koko ajan kovaa duunia ja aikataulut tiukat.
Tietysti kokeilemalla se selviää.
Miten luokittelette onko kovaa duunia?
Mulla pätevyydet kunnossa mut alalta 4 v. Ollut pois.
Onko homma koventunu vuosien saatossa?
Vai onko duunarit enää rautaa?
Mikä olisi helpoin tapa palata hommiin elintarvike ajo ainakin helppo lastata ku rullakot vaa oikeesee järjestykseen.
Kappaletavarassa saa varmasti pähkäillä.
Helpompi varmasti alkuun ajaa pienempiä autoja mut totuus varmasti pienissä autoissa jättiksiä enemmän joten pitää olla hyvä tuntemus.
Oon myös miettiny betoni/sora yms hommia mut sosiaallinen luonne tykkään jutella ihmisten kanssa ni se kuullostaa yksinäiseltä.
Kiitti.
Jakelutyö pk-seudulla kovaa työtä.
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
On se niin kovaa työtä ettei sitä edes kannata harkita.Nimittäin Helsingin keskusta.Hermot on kireällä jatkuvasti
ja autolle ei löydy tilaa mistään. Aina on lappuliisa heti vieressä kun luulet löytäväsi hyvän paikan. Suurin osa tavaroista kannetaan asiakkaille kun ei ole asiallisia
kulkureittejä. Lisäksi lähes kaikki asiakkaat ovat töykeitä ja tylyttävät sinua mennen tullen. Jos haluat pitkän uran kuljetusalalla niin etsi sellainen työ jossa ajellaan Lohjalle,Inkooseen,Siuntioon,Nummelaan,Vihtiin,Karkkilaan ,Lopelle. Uskomatonta ,mutta totta myös Espoossa ,Kauniaisissa ja Vantaalla annetaan kuljettajalle paljon parempi kohtelu kuin Helsingissä. - Anonyymi
No ei kannata kauan miettiä ,kun kerta olet ammattipätevyyden hommannut.
Tuumasta toimeen ,sillä töitä on jos vain tekijämies/nainen löytyisi. - Anonyymi
Älä ruoki tätäkään trollia!!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä älä ruoki trollia. Trolli on sellainen laiska p...ainen joka ajankuluksi trollaa joka asiaa. Hänen kirjoituksensa kyllä jokainen ammattikuski erottaa heti asiallisesta kirjoituksesta. Pidetään kirjoittelu "puhtaana" ammattimaisena ja vain ammatilaisille suunnattuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289