Kovasti kiinnostaa jakelutyö kuorkilla pk-seudulla mut mut vielä on jäänyt miettimisen asteelle.
Puhutaan koko ajan kovaa duunia ja aikataulut tiukat.
Tietysti kokeilemalla se selviää.
Miten luokittelette onko kovaa duunia?
Mulla pätevyydet kunnossa mut alalta 4 v. Ollut pois.
Onko homma koventunu vuosien saatossa?
Vai onko duunarit enää rautaa?
Mikä olisi helpoin tapa palata hommiin elintarvike ajo ainakin helppo lastata ku rullakot vaa oikeesee järjestykseen.
Kappaletavarassa saa varmasti pähkäillä.
Helpompi varmasti alkuun ajaa pienempiä autoja mut totuus varmasti pienissä autoissa jättiksiä enemmän joten pitää olla hyvä tuntemus.
Oon myös miettiny betoni/sora yms hommia mut sosiaallinen luonne tykkään jutella ihmisten kanssa ni se kuullostaa yksinäiseltä.
Kiitti.
Jakelutyö pk-seudulla kovaa työtä.
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
On se niin kovaa työtä ettei sitä edes kannata harkita.Nimittäin Helsingin keskusta.Hermot on kireällä jatkuvasti
ja autolle ei löydy tilaa mistään. Aina on lappuliisa heti vieressä kun luulet löytäväsi hyvän paikan. Suurin osa tavaroista kannetaan asiakkaille kun ei ole asiallisia
kulkureittejä. Lisäksi lähes kaikki asiakkaat ovat töykeitä ja tylyttävät sinua mennen tullen. Jos haluat pitkän uran kuljetusalalla niin etsi sellainen työ jossa ajellaan Lohjalle,Inkooseen,Siuntioon,Nummelaan,Vihtiin,Karkkilaan ,Lopelle. Uskomatonta ,mutta totta myös Espoossa ,Kauniaisissa ja Vantaalla annetaan kuljettajalle paljon parempi kohtelu kuin Helsingissä. - Anonyymi
No ei kannata kauan miettiä ,kun kerta olet ammattipätevyyden hommannut.
Tuumasta toimeen ,sillä töitä on jos vain tekijämies/nainen löytyisi. - Anonyymi
Älä ruoki tätäkään trollia!!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä älä ruoki trollia. Trolli on sellainen laiska p...ainen joka ajankuluksi trollaa joka asiaa. Hänen kirjoituksensa kyllä jokainen ammattikuski erottaa heti asiallisesta kirjoituksesta. Pidetään kirjoittelu "puhtaana" ammattimaisena ja vain ammatilaisille suunnattuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966