Päivitin sims 4 uusimman päivityksen tänään. Päivityksen jälkeen kävi ilmi ongelmia mm. Valitsin kävelytyylejä ja sims ei kävellyt, kroppaa ei voinut muuttaa, valitsin ääntä niin ei kuulunut mitään ja lopulta kun painoin siitä mistä peli siirtyy tontin valintaan peli jäi lagaamaan eikä mennyt perille. No sitten käynnistin pelin uudestaan ja painoin napista missä luki kai lataa peli. No siellä olikin kiva yllätys yli 1000 sen saman perheen peliä ja oli kiva niitä poistella yksitellen... No sitten yritin simin luontia uudestaan ja sama toistui. Menin originiin josta peli on siis ladattu ja painoin korjaa mutta ei muutosta.
JOS JOKU OSAA AUTTAA NIIN AUTTAKAA
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muokattua sisältöä? (siis pelaajien tekemää sisältöä peliin) Jos on, siirrä Mods-kansio turvalliseen paikkaan ja kokeile käynnistää peli ilman sitä.
https://suoturve.net/?page_id=65 musta tuolla on ihan hyviä vinkkejä, mitä muuta vois kokeilla. Kuulostaa, että vika on ite pelissä, niin en usko Originin cachejen puhdistuksen auttavan, mut muita voisit ehkä kokeilla.- Anonyymi
Kiitos avusta! Lataan juuri peliä uudelleen ja toivon ettei sama ongelma enään toistu, koska tuo pelin lataushan kestää useita tunteja.
- Anonyymi
Latasin pelin uudelleen ja sama vika edelleen en tiedä mitä pitää tehdä eikä lähtenyt edes uudelleen latauksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latasin pelin uudelleen ja sama vika edelleen en tiedä mitä pitää tehdä eikä lähtenyt edes uudelleen latauksen jälkeen.
No oliko sitä muokattua sisältöä vai ei - ja kokeilitko jotakin suoturve.netin vinkkejä? Jos, niin mitä?
// Kysyn tätä ensimmäisenä vastanneen Anonyymin puolesta, en siksi että kuvittelisin osaavani auttaa sanan varsinaisessa mielessä muutoin kuin kenties informaation kulun edistämisen kautta.
Vain aniharva tätäkin keskustelua lukeva kykenee yliaistilliseen havainnointiin. Siksi kysymyksillä ja etenkin niihin saaduilla vastauksilla, lyhyesti keskusteluyhteydellä, voi olla suurtakin merkitystä ongelmien ratkaisuissa. Yleensä vain aloittaja tietää käyttämänsä tietoteknisen kokonaisuuden piirteet. Muiden - niidenkin jotka kovasti haluaisivat auttaa - olisi tiedettävä jotakin aloittajan systeemistä ja siksi tehdään toisinaan kysymyksiä. Ei pelkästään uteliaisuudesta tai epäkohteliaisuudesta yms. //
-- OutoSim - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oliko sitä muokattua sisältöä vai ei - ja kokeilitko jotakin suoturve.netin vinkkejä? Jos, niin mitä?
// Kysyn tätä ensimmäisenä vastanneen Anonyymin puolesta, en siksi että kuvittelisin osaavani auttaa sanan varsinaisessa mielessä muutoin kuin kenties informaation kulun edistämisen kautta.
Vain aniharva tätäkin keskustelua lukeva kykenee yliaistilliseen havainnointiin. Siksi kysymyksillä ja etenkin niihin saaduilla vastauksilla, lyhyesti keskusteluyhteydellä, voi olla suurtakin merkitystä ongelmien ratkaisuissa. Yleensä vain aloittaja tietää käyttämänsä tietoteknisen kokonaisuuden piirteet. Muiden - niidenkin jotka kovasti haluaisivat auttaa - olisi tiedettävä jotakin aloittajan systeemistä ja siksi tehdään toisinaan kysymyksiä. Ei pelkästään uteliaisuudesta tai epäkohteliaisuudesta yms. //
-- OutoSimPelissä ei ole muokattua sisältöä. Sain pelin toimimaan poistamalla joitain tiedostoja simssiin liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelissä ei ole muokattua sisältöä. Sain pelin toimimaan poistamalla joitain tiedostoja simssiin liittyen.
Kiitos kun kerroit.
--OutoSim
- Anonyymi
Mulla tuntuu jokainen päivitys rikkovan pelin huoh..Niin kuin joku sanoi että jos modattua tai CCeetä pelissä,kansio pois ja kokeile uudestaan. Yleensä minulla pelin korjaaminen pariin kertaan auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559