Olen jo aikaa lopettanut asioimiset Forssassa. Liikennevalot säädetty väärin. Helsingissä asuneena en voi sietää, että valot säädetty väärin. Jos Forssaan menisi kauppareissulle, aikaa kuluisi valoissa koko päivä. Onneksi mulla Loimaa, melkein yhtä lähellä kuin Forssa. Ja siellä ei valoja turhaan.
Liikennevalot Forssassa
20
810
Vastaukset
- Anonyymi
No teeppä niin kuin sinulla hyvin on. Erinomaisen hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Mukavaa matkaa Loimaalle! On se kumma, että ei jaksa odottaa liikennevaloissa, mutta jaksaa ajaa Loimaalle ostoksille. Entäs jos Loimaalla on kassajonoa, kilahtaako silloin?
No, entinen helsinkiläinen ei varmasn ole tottunut liikennevaloihin...
Forssan kokoisessa kylässä ei kovin kauan tarvitse jonotella. Pienestä ne ihmiset vetää herneet nenään. Että erinomaisen hyvää jalkoa täältäkin!
- Anonyymi
Aloittaja taitaa kuulua siihen ryhmään joilla on heikko etäisyysnäkö. Vaikka näkee valon muuttuvan keltaiseksi ja punaiseksi, silti pitää kiiruhtaa punaisiin valoihin odottelmaan.
Meikäläisen isommassa autossa ennakoimaton ajo kaupungissa merkitsee helpolla 3-4 l itran lisäkulutusta sadalla. Lopputulos tietysti tasoittuu kun ajaa maantieajoa.- Anonyymi
saako siitä jonkun osakilpailuvoiton jos ehtii ekana punaisiin valoihin.
ainakin mulle kun ajoin kuorma-autokortin kehoitettiin ajamaan niin että koskaan ei tarvitsisi lainkaan pysähtyä ja ainakin on hommia riittänyt niillä opeilla.
- Anonyymi
Minä olen ajanut 30 vuotta Forssan läpi töhin. Vaikka liikennevaloja on matkan varrella tullut muutama lisää, olen aina ehtinyt töhin ja ajoissa kotiin. Ei ole mennyt koko päivää valoissa.
Mitä Helsingissä asuneen ärtymykseen tulee, siellä taisi olla pidemmät kauppamatkat, isommat ruuhkat ja aikaa kului. Ja käydäänkö sitä joka päivä kaupassa Forssassa (oletan, että närkästynyt mies asuu Ypäjällä tai Humppilassa?
Ei ksi aloittaja vaan ole jäänyt liikenneympyrään pyörimään koko päiväksi?
Älä hyvä mies kilahda noin pienistä! - Anonyymi
Olen katsellut fiksuja nuoria kun ajelevat suuntaa ja toiseen, eli menevät Linikkalan kouluu ja Kuhalan kouluun.
Ohittelevat minut pari kertaa ja ehtivät aina varmasti punaisiin valoihin. Itse tyydyn ajamaan heidän perässään ja useimmiten ei tarvi jarruttaa eikä ainakaan pysähtyä , kun jo parin kerran jälkeen oppii liikennevalojen rytmin arkisin.
Kuinka vaikeaa heillä on opiskelu, kun liikennevalojen rytmin opppiminenkin on niin vaikeaa.
Matku - Viksperi väliä ajava - Anonyymi
Ketjun aloittaja, tule Forssaan 18.12. katsomaan Coca-Cola joulurekkaa! Sekin on ihan punaisena ja valoja täysi! Cittarin parkkipaikalla tavataan!
- Anonyymi
T
Täältä Katuvaloista Kukkapäästä liikenne sujuu aika hyvin sinne keskustaan, ei valittamista. Lestoäijä touhusi siellä pääkallonpaikalla jotain hallituksenkanssa.
- Anonyymi
Forssassa toteutetaan näitä ilmastotalkoita seisottamalla autoja/autoa liikennevaloissa pyhäaamuna jolloin muutaliikennettä ei ole,saadaa tarpeeksi pakokaasuja ilmakehään.Forssassa ei tarvittaisi liikennevaloja ollenkaa,on senverran vähän liikennettä.
ajoin juuri tänään halki koko kaupungin , Koijärveltä Yhtiönkatua Lidiin, yhtään kertaa ei valot pysäyttäneet, jos ekaa pysähdystä Hämeentielle tullessa ei lasketa.
Ja takaisin tullessa prisman kautta Koijärvelle, oli parempi tuuri, 0 pysähdystä.
Mulla on kyllä ollu kortti jo yli viisvuotta joten on kehittynyt taitoja.- Anonyymi
Ajoitko Kukkapäänkatuvalojen kautta?
- Anonyymi
Ajoitko Kukkapäänkatuvalojen kautta?
- Anonyymi
Oho ,Ompas kamala ongelma,kun ei siellä autossaan voi odottaa ,milloin punainen vaihtuu vihreäksi ja voi mennä.päinvastoin liikennevalot risteyksissä tosi hyvät,voi jopa täällä Forssassa jalankulkijakin
Voi liikennevaloissa ylittää melkein turvallisesti kadun .Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy.- Anonyymi
"Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy."
Olen samaa mieltä. Siinä Orelin kohdalla pelottaa mennä tien yli, se tarvitsisi ainakin heti jykevän keskikorokkeen.
Sitä myös ihmettelen, täyttääkö se Turuntie puiston kohdalla 4-kaistaisen tien mitat. Olisi kiva nähdä kun joka kaistalla ajaisi rekka-autot yhtä aikaa.
Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy."
Olen samaa mieltä. Siinä Orelin kohdalla pelottaa mennä tien yli, se tarvitsisi ainakin heti jykevän keskikorokkeen.
Sitä myös ihmettelen, täyttääkö se Turuntie puiston kohdalla 4-kaistaisen tien mitat. Olisi kiva nähdä kun joka kaistalla ajaisi rekka-autot yhtä aikaa.
Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä.Meillä Kukkapäässä on vain kaista suuntaansa, vaikka on nuo katuvalot, liikenne nopeutuisi Matkuun kun saataisi nelikaistaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Kukkapäässä on vain kaista suuntaansa, vaikka on nuo katuvalot, liikenne nopeutuisi Matkuun kun saataisi nelikaistaiseksi.
Kunhan matkulaiset siivoisi ensin pihansa nurkkansa. Kyllä ne kaksi kaistaa riittää, toki tekisi mieli laittaa silmät kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä.Noin v. 1971-1973 Siinä teki eräs Kari L. lyseosta ennätyksen japsimoottoripyörällään 155 km/h ellen väärin muista. FYL tuli käytyä alusta loppuun.
FYL-YO-1975
- Anonyymi
Liikennevaloihin kannattaa aina kiiruhtaa varsinkin auringonpaisteella jotta auto lämpiää edes kesällä. Olin tänään joka lähdössä eka.
- Anonyymi
Ei ole katuvalojenkautta enään asiaa Matkuun, Baari on ollut suljettuna jo vuosia, aika meininkiä silloin aikanaan siellä.
- Anonyymi
minäkään en tykkää nuorgamissa asueena näistä liikennevaloista,kyllä revontulet ovat paljon nätinpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984