Liikennevalot Forssassa

Anonyymi

Olen jo aikaa lopettanut asioimiset Forssassa. Liikennevalot säädetty väärin. Helsingissä asuneena en voi sietää, että valot säädetty väärin. Jos Forssaan menisi kauppareissulle, aikaa kuluisi valoissa koko päivä. Onneksi mulla Loimaa, melkein yhtä lähellä kuin Forssa. Ja siellä ei valoja turhaan.

20

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No teeppä niin kuin sinulla hyvin on. Erinomaisen hyvää jatkoa.

      • Anonyymi

        Mukavaa matkaa Loimaalle! On se kumma, että ei jaksa odottaa liikennevaloissa, mutta jaksaa ajaa Loimaalle ostoksille. Entäs jos Loimaalla on kassajonoa, kilahtaako silloin?
        No, entinen helsinkiläinen ei varmasn ole tottunut liikennevaloihin...
        Forssan kokoisessa kylässä ei kovin kauan tarvitse jonotella. Pienestä ne ihmiset vetää herneet nenään. Että erinomaisen hyvää jalkoa täältäkin!


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa kuulua siihen ryhmään joilla on heikko etäisyysnäkö. Vaikka näkee valon muuttuvan keltaiseksi ja punaiseksi, silti pitää kiiruhtaa punaisiin valoihin odottelmaan.
      Meikäläisen isommassa autossa ennakoimaton ajo kaupungissa merkitsee helpolla 3-4 l itran lisäkulutusta sadalla. Lopputulos tietysti tasoittuu kun ajaa maantieajoa.

      • Anonyymi

        saako siitä jonkun osakilpailuvoiton jos ehtii ekana punaisiin valoihin.
        ainakin mulle kun ajoin kuorma-autokortin kehoitettiin ajamaan niin että koskaan ei tarvitsisi lainkaan pysähtyä ja ainakin on hommia riittänyt niillä opeilla.


    • Anonyymi

      Minä olen ajanut 30 vuotta Forssan läpi töhin. Vaikka liikennevaloja on matkan varrella tullut muutama lisää, olen aina ehtinyt töhin ja ajoissa kotiin. Ei ole mennyt koko päivää valoissa.
      Mitä Helsingissä asuneen ärtymykseen tulee, siellä taisi olla pidemmät kauppamatkat, isommat ruuhkat ja aikaa kului. Ja käydäänkö sitä joka päivä kaupassa Forssassa (oletan, että närkästynyt mies asuu Ypäjällä tai Humppilassa?
      Ei ksi aloittaja vaan ole jäänyt liikenneympyrään pyörimään koko päiväksi?
      Älä hyvä mies kilahda noin pienistä!

    • Anonyymi

      Olen katsellut fiksuja nuoria kun ajelevat suuntaa ja toiseen, eli menevät Linikkalan kouluu ja Kuhalan kouluun.

      Ohittelevat minut pari kertaa ja ehtivät aina varmasti punaisiin valoihin. Itse tyydyn ajamaan heidän perässään ja useimmiten ei tarvi jarruttaa eikä ainakaan pysähtyä , kun jo parin kerran jälkeen oppii liikennevalojen rytmin arkisin.

      Kuinka vaikeaa heillä on opiskelu, kun liikennevalojen rytmin opppiminenkin on niin vaikeaa.
      Matku - Viksperi väliä ajava

    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja, tule Forssaan 18.12. katsomaan Coca-Cola joulurekkaa! Sekin on ihan punaisena ja valoja täysi! Cittarin parkkipaikalla tavataan!

      • Anonyymi

        T
        Täältä Katuvaloista Kukkapäästä liikenne sujuu aika hyvin sinne keskustaan, ei valittamista. Lestoäijä touhusi siellä pääkallonpaikalla jotain hallituksenkanssa.


    • Anonyymi

      Forssassa toteutetaan näitä ilmastotalkoita seisottamalla autoja/autoa liikennevaloissa pyhäaamuna jolloin muutaliikennettä ei ole,saadaa tarpeeksi pakokaasuja ilmakehään.Forssassa ei tarvittaisi liikennevaloja ollenkaa,on senverran vähän liikennettä.

    • ajoin juuri tänään halki koko kaupungin , Koijärveltä Yhtiönkatua Lidiin, yhtään kertaa ei valot pysäyttäneet, jos ekaa pysähdystä Hämeentielle tullessa ei lasketa.
      Ja takaisin tullessa prisman kautta Koijärvelle, oli parempi tuuri, 0 pysähdystä.

      Mulla on kyllä ollu kortti jo yli viisvuotta joten on kehittynyt taitoja.

      • Anonyymi

        Ajoitko Kukkapäänkatuvalojen kautta?


      • Anonyymi

        Ajoitko Kukkapäänkatuvalojen kautta?


    • Anonyymi

      Oho ,Ompas kamala ongelma,kun ei siellä autossaan voi odottaa ,milloin punainen vaihtuu vihreäksi ja voi mennä.päinvastoin liikennevalot risteyksissä tosi hyvät,voi jopa täällä Forssassa jalankulkijakin
      Voi liikennevaloissa ylittää melkein turvallisesti kadun .Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy.

      • Anonyymi

        "Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy."

        Olen samaa mieltä. Siinä Orelin kohdalla  pelottaa mennä tien yli, se tarvitsisi ainakin heti jykevän keskikorokkeen.
        Sitä myös ihmettelen, täyttääkö se Turuntie puiston kohdalla 4-kaistaisen tien mitat. Olisi kiva nähdä kun joka kaistalla ajaisi rekka-autot yhtä aikaa.

        Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy."

        Olen samaa mieltä. Siinä Orelin kohdalla  pelottaa mennä tien yli, se tarvitsisi ainakin heti jykevän keskikorokkeen.
        Sitä myös ihmettelen, täyttääkö se Turuntie puiston kohdalla 4-kaistaisen tien mitat. Olisi kiva nähdä kun joka kaistalla ajaisi rekka-autot yhtä aikaa.

        Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä.

        Meillä Kukkapäässä on vain kaista suuntaansa, vaikka on nuo katuvalot, liikenne nopeutuisi Matkuun kun saataisi nelikaistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Kukkapäässä on vain kaista suuntaansa, vaikka on nuo katuvalot, liikenne nopeutuisi Matkuun kun saataisi nelikaistaiseksi.

        Kunhan matkulaiset siivoisi ensin pihansa nurkkansa. Kyllä ne kaksi kaistaa riittää, toki tekisi mieli laittaa silmät kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainakin Turuntien ja Murronkadun risteyksessä olisi hyvä olla liikennevalot siinä Turuntiellä ajellaan kun viimeistä päivää,eikä edes niitä Peltipoliisejakaan näy."

        Olen samaa mieltä. Siinä Orelin kohdalla  pelottaa mennä tien yli, se tarvitsisi ainakin heti jykevän keskikorokkeen.
        Sitä myös ihmettelen, täyttääkö se Turuntie puiston kohdalla 4-kaistaisen tien mitat. Olisi kiva nähdä kun joka kaistalla ajaisi rekka-autot yhtä aikaa.

        Kaksikaistaisella ja keskikorokkeilla olisi paljon turvallisempi. Harmi kun ei ole kunnanvaltuustossa yhtään jalajkulkijan asioita hoitavaa, Janne VUKE Vuorenmaa hoitaa vain pyöräteitä.

        Noin v. 1971-1973 Siinä teki eräs Kari L. lyseosta ennätyksen japsimoottoripyörällään 155 km/h ellen väärin muista. FYL tuli käytyä alusta loppuun.

        FYL-YO-1975


    • Anonyymi

      Liikennevaloihin kannattaa aina kiiruhtaa varsinkin auringonpaisteella jotta auto lämpiää edes kesällä. Olin tänään joka lähdössä eka.

      • Anonyymi

        Ei ole katuvalojenkautta enään asiaa Matkuun, Baari on ollut suljettuna jo vuosia, aika meininkiä silloin aikanaan siellä.


    • Anonyymi

      minäkään en tykkää nuorgamissa asueena näistä liikennevaloista,kyllä revontulet ovat paljon nätinpiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe