Janne Ahonen

beataBarbara

Janne Ahonen veti tasamaalle ja loukkaantui, olisi varmaan hypännyt pitemmälle, mutta veti hypyn alas tasaselle ”jo” 240 m:n kohdalla. Keskitason hyppääjätkin pääsivät 230:n korville.

Mikä meitä ihmisiä vaivaa?
Vaadimme komeita hyppyjä ja järjestäjät antavat hypätä ennätysloikkia hyppääjien terveyden kustannuksella.

Janne on huikean ylivoimainen, onneksi ei kuitenkaan pahemmin loukkaantunut, koska nilkutti palkintokorokkeelle.

Kiitos Janne, olet upea urheilija!

4

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyppylavan pitaisi olla niin alhaalla, etta tusinahyppaajat paasisivat vain n. 200 m:riin (tassa tapauksessa) ja huiput yltaiivat huippupituuksiin.

• Maalaismies*

Upea päivä urheilullemme tämä päivä oli. Janne melkein tappoi itsensä, Kimiltä meni rengas mutta Suomen naiset veivät voiton Falunissa.

En tiedä, ovatko nämä tärkeitä asioita. Eivät nämä ainakaan pahoja asioita ole. Se että tapellaan olemassaolosta...

• On urheilu parhaimmillaan hyvää viihdettä ja kaunista katsottavaa esim. taitoluistelu. Kauneudesta ei voi puhua silloin kun kilpailija hiihtää räkä poskella tai maratoonari oksentaa maalisuoralla.

Urheilijalle itselleen se on totisinta totta, työtä, hikeä ja harjoittelua. Menestymisen vaatimukset lisäävät paineita.
        Miksi emme vaan katsoisi hyviä suorituksia ja iloitsisi menestyksestä oli hän minkämaalainen hyvänsä?

Olen aina ihmetellyt japanilaisten mäkihyppääjien uhkarohkeutta, kun he kamikazen lailla heittäytyvät liikkumattomiksi PATSAIKSI syvälle suksien väliin.
        Helsingin kisoissa taas kauan sitten ihailtiin päinvastaista, kun täydellisen sopusuhtaiset, kauniit ihmiset kuin antiikin PATSAAT lähtivätkin yhtäkkiä liikkeelle pinkomaan satasta salaman nopeudella. Yksi heistä oli Carl Lewis. Nykyisin kuulemma näyttelijä ja laulaja.

• tuire

Hello, Janne on äärettömän mielenkiintoinen urheilija ja ihminen. Olen joskus tavannut hänet ja jutellut pitkät jutut. Oikea härkä. Hienoa, että olet fiksu. Etkä ole linjalla Nykänen. Luojan kiitos. Olemme ylpeitä saavutuksistasi. Saat kaiken tukemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe