Kosketteleva nainen, mitä hän tarkoittaa?

Anonyymi

Tämä on yllätys yllätys työpaikalla.... Yksi nainen joka työskentelee samalla työpaikalla kanssani on alkanut viime aikoina aika koskettelevaksi. Aina kun osumme yhteen jossakin hän koskee jonkun syyn varjolla ikäänkuin muuten vain. Ei lääpi tai hipelöi, koskee tavallisesti käsivarteen vaikka. En ole vastavuoroisesti ikinä häntä koskettanut. Mitään flirttiä ei ole ollut. Onko tämä neutraalia vai ehkä jotain enemmän? Emme tunne hyvin toisiamme.

62

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu hiukan, minkälainen työpaikka kyseessä?

      • Anonyymi

        Tämä on toimistoympäristö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on toimistoympäristö.

        Onko teidän työpisteet kuinka lähellä toisiaan, oletteko kuinka paljon tai usein tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teidän työpisteet kuinka lähellä toisiaan, oletteko kuinka paljon tai usein tekemisissä?

        Tässä toimistossa on omat huoneet, meidän on aika kaukana toisistaan. Olemme harvoin tekemisissä työn takia ja enemmän satutaan yhteen muuten työaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä toimistossa on omat huoneet, meidän on aika kaukana toisistaan. Olemme harvoin tekemisissä työn takia ja enemmän satutaan yhteen muuten työaikana.

        Haittaako jos kysyn, että minne päin tämä menee? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako jos kysyn, että minne päin tämä menee? 😅

        En taida paljastaa, tuskin tässä edes on mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida paljastaa, tuskin tässä edes on mitään.

        Ei sitä voi koskaan tietää, mutta jos yhtään savoon päin, niin sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi koskaan tietää, mutta jos yhtään savoon päin, niin sitten...

        Ei ole siellä päin.


    • Anonyymi

      Sanoisin ettei ole mitään ellei ole flirttiä mukana. Toisilla on tapana koskea kaverillisesti tarkoittamatta mitään. Aika yleistä naisten kesken työpaikoilla ja missä tahansa. Itse en menisi tekemään mitään johtopäätöksiä. Oletko kiinnostunut hänestä?

      • Anonyymi

        En osaa sanoa, nyt vasta häneen kiinnitin huomiota. Ja itsekin mietin ettei tästä ehkä voi mitään päätelmiä tehdä. Hämmentää kuitenkin.


    • Anonyymi

      Voiko joku olla kiinnostunut vaikka ei flirttaa?

      • Anonyymi

        Hän juttelee ja on ystävällinen. En tiedä tosiaan voiko olla kiinnostunut. Flirttiä ei ole kummankaan puolelta, tavallisesti keskustelemme.


      • Anonyymi

        Kyllä voi. Itselleni on tunnustettu ihastus joka tuli aivan puskista. Välillämme ei tosiaan ollut mitään flirttiä eikä hän muutenkaan osoittanut millään tavoin tykkäämistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Itselleni on tunnustettu ihastus joka tuli aivan puskista. Välillämme ei tosiaan ollut mitään flirttiä eikä hän muutenkaan osoittanut millään tavoin tykkäämistään.

        Toi on tosi hämmentävää kun joku kertoo ihastuksen tunteistaan puun takaa. En ymmärrä miksei voi ensin ilmaista tunteitaan jotenkin flirtillä ja käytöksellä. Miksi niitä tunteita pitää ensin pihdata ja sitten yhtäkkiä tokaista jotain kiusallista tai tehdä suora ehdotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Itselleni on tunnustettu ihastus joka tuli aivan puskista. Välillämme ei tosiaan ollut mitään flirttiä eikä hän muutenkaan osoittanut millään tavoin tykkäämistään.

        Saako kysyä että miten reagoit tunnustukseen? Tuliko teidän välille mitään?


    • Anonyymi

      Tänä aamuna taas. Olin kahvihuoneessa ja hän tuli viereeni juttelemaan ja kosketti kättäni ilman mitään aihetta. Muuten ei flirttaa, silmäpeliä tms. Tavanomaisia aina jutellaan, nyt puhuttiin joulusuunnitelmista. Hämmentävää.

      • Anonyymi

        Hmm. Voisiko olla ettei hän uskalla/kehtaa flirttailla työpaikalla ainakaan selvästi, vaan tyytyy tuollaiseen ohimenevään kosketukseen ja odottaa sinun reaktiotasi..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. Voisiko olla ettei hän uskalla/kehtaa flirttailla työpaikalla ainakaan selvästi, vaan tyytyy tuollaiseen ohimenevään kosketukseen ja odottaa sinun reaktiotasi..?

        Miksei, saattaisi olla noin. Toisaalta kehtaa koskettaa jatkuvasti vaikka itse en vastaa mitenkään. Miten tämän selvittäisi parhaiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei, saattaisi olla noin. Toisaalta kehtaa koskettaa jatkuvasti vaikka itse en vastaa mitenkään. Miten tämän selvittäisi parhaiten?

        Niin, vähän kummaa tuommoinen jatkuva kosketteleminen ja vielä ihan puun takaa. Minä en ainakaan ikinä tekisi noin, eikä moni muukaan kyllä tee. Kumminkin nyt joku semmoista tekee ja vielä työpaikalla. Minusta se on aika röyhkeää tai sitten se on ihan viatonta. Kosketa takaisin samaan tyylin ja katso mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vähän kummaa tuommoinen jatkuva kosketteleminen ja vielä ihan puun takaa. Minä en ainakaan ikinä tekisi noin, eikä moni muukaan kyllä tee. Kumminkin nyt joku semmoista tekee ja vielä työpaikalla. Minusta se on aika röyhkeää tai sitten se on ihan viatonta. Kosketa takaisin samaan tyylin ja katso mitä tapahtuu.

        Tämä koskettelu kiinnittää tosiaan huomiota. Hän koskee joka kerta kun osumme yhteen työpaikalla. Kosketus on yhtäkkistä, sitä ei edellä tietynlainen katse. Kaikki muu käytös on neutraalia. Kuulostaa varmasti oudolta, ei varsinaisesti ole röyhkeää. Kuvaisin lähinnä töksähtäväksi. Ehkä tosiaan pitäisi koskettaa takaisin, mutta siinäkin on ongelmansa. Voi tulla hänelle väärä viesti koska en nyt tiedä olenko edes kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koskettelu kiinnittää tosiaan huomiota. Hän koskee joka kerta kun osumme yhteen työpaikalla. Kosketus on yhtäkkistä, sitä ei edellä tietynlainen katse. Kaikki muu käytös on neutraalia. Kuulostaa varmasti oudolta, ei varsinaisesti ole röyhkeää. Kuvaisin lähinnä töksähtäväksi. Ehkä tosiaan pitäisi koskettaa takaisin, mutta siinäkin on ongelmansa. Voi tulla hänelle väärä viesti koska en nyt tiedä olenko edes kiinnostunut.

        Sanoisin tähän yhtenä näkökulmana, että kaikki eivät osaa flirttailla ja se voi aiheuttaa kömpelöä käytöstä. Mennään takapuoli edellä puuhun niin sanotusti. Omassa mielessä on ajatus ja tunne selvänä, mutta ei osaa välittää sitä toiselle joten koskettaminen tulee yllätyksenä. En tiedä onko tästä kyse, mutta saattaisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin tähän yhtenä näkökulmana, että kaikki eivät osaa flirttailla ja se voi aiheuttaa kömpelöä käytöstä. Mennään takapuoli edellä puuhun niin sanotusti. Omassa mielessä on ajatus ja tunne selvänä, mutta ei osaa välittää sitä toiselle joten koskettaminen tulee yllätyksenä. En tiedä onko tästä kyse, mutta saattaisi olla.

        Voi ehkä olla. Hänen käytöksensä on jollakin tavalla kömpelöä ja töksähtävää. Koskettaminen tulee aina yllättäen ja hätäisesti. Tämä on epätavallista, en ole vastaavaan ennen törmännyt.


    • Anonyymi

      Miten käyttäytyy muuten, onko mielin kielin, tarjoaako apuaan? Moni tekee noita mutta ei kaikki.

      • Anonyymi

        Sepä tässä onkin epätavallista ettei tämä nainen käyttäydy ihastuneesti. Ei mielistele, ei tarjoudu auttamaan, ei edes hakeudu seuraani, tee tikusta asiaa tmv. Kun osutaan yhteen hän koskettaa aina jotenkin. Muuten ei ole mitään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä tässä onkin epätavallista ettei tämä nainen käyttäydy ihastuneesti. Ei mielistele, ei tarjoudu auttamaan, ei edes hakeudu seuraani, tee tikusta asiaa tmv. Kun osutaan yhteen hän koskettaa aina jotenkin. Muuten ei ole mitään....

        Koskeeko tämä nainen muita vai sua pelkästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskeeko tämä nainen muita vai sua pelkästään?

        Ei tietääkseni koske muita.


    • Anonyymi

      Itse aloin työpaikalla "koskettelemaan" ihastustani. En tiedä oliko tietoista vai vaan etten malttanut olla koskematta jos oli tilaisuus. Toki ei tosiaan ollut mitään lääppimistä. En myöskään flirttaillut koska olisi ollut ehkä hieman sopimatonta mutta olin kyllä ystävällinen ja hakeuduin juttusilleen jos vain oli mahdollista. Muutoin en työpaikalla ketään koskettele.

      • Anonyymi

        Olisiko tässä sama, mitä reaktiota toivoit häneltä? Eikö koskettelu ole vakavampaa kuin flirtti työpaikalla? Itse en lähtisi työpaikalla koskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tässä sama, mitä reaktiota toivoit häneltä? Eikö koskettelu ole vakavampaa kuin flirtti työpaikalla? Itse en lähtisi työpaikalla koskemaan.

        Naisvaltaisella alalla on kyllä tottunut siihen että monet naisista vain ovat koskettelijoita, ihan heterot siis eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei ihmisen koskettamisessa ole mitään vakavaa tai hälyyttävää jos se ei ole sopimatonta tai flirttailevaa tai muuten mautonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvaltaisella alalla on kyllä tottunut siihen että monet naisista vain ovat koskettelijoita, ihan heterot siis eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Ei ihmisen koskettamisessa ole mitään vakavaa tai hälyyttävää jos se ei ole sopimatonta tai flirttailevaa tai muuten mautonta.

        Itse en koe luontevana lähteä koskettelemaan työympäristössä. Eikö joku voi lukea sen häirinnäksi? Itse en siis näin koe, mutta usein ensin lähdetään flirtistä. Etenkin jatkuva koskeminen hämmentää. Tämä nainen ei koske sopimattomasti mutta se on jatkuvaa.


    • Anonyymi

      Taas sama. Käytävällä aamulla osuttiin yhteen ja hän kosketti olkapäähän samalla kun vaihdettiin muutama sana säästä. Yritin katsoa silmiin kysyvästi mutta lähti siitä heti.

    • Anonyymi

      Vihjaileva koskeminen ei sovi työpaikalle. Osoittaa melkoista arvostelukyvyn puutetta.

      • Anonyymi

        Minkälaista on vihjaileva koskettelu?


      • Anonyymi

        Tämä ei ole vihjailevaa. Hän koskee tavallisesti olkapäähän, käsivarteen tai käteen. Ei mitään hipelöintiä tai sivelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista on vihjaileva koskettelu?

        Juurikin hivelyä, silittämistä, taputtelua tmv. Myös tarpeeton koskeminen, esimerkiksi tässä kuvatussa tapauksessa, yhtenään koskettaa ilman syytä. Satunnainen kaverinomainen koskeminen menettelee.


    • Anonyymi

      Onko koskettelijanainen vielä kosketellut? Oletko koskettanut takaisin? Jos et ole, niin minusta kannattaisi kokeilla miten hän reagoi, kun kerran on itse aloittanut.

      • Anonyymi

        Näyttää nyt lopettaneen. En tiedä mistä johtuu, en ole ollut tyly. On kyllä osuttu yhteen useamman kerran. Hyvä näin, taisi olla vain tavallista työkaverin ystävällisyyttä. Itse en ole koskenut häneen missään mielessä. Ei ole muutenkaan itselläni tapana työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää nyt lopettaneen. En tiedä mistä johtuu, en ole ollut tyly. On kyllä osuttu yhteen useamman kerran. Hyvä näin, taisi olla vain tavallista työkaverin ystävällisyyttä. Itse en ole koskenut häneen missään mielessä. Ei ole muutenkaan itselläni tapana työpaikalla.

        Yksi näkökulma tähän lisää. Työkaverisi saattoi lopettaa koskettelun siksikin, että totesi turhaksi kun et osoittanut kiinnostusta takaisin päin. Voi olla ettei hän ymmärtänyt olleensa epäselvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi näkökulma tähän lisää. Työkaverisi saattoi lopettaa koskettelun siksikin, että totesi turhaksi kun et osoittanut kiinnostusta takaisin päin. Voi olla ettei hän ymmärtänyt olleensa epäselvä.

        Itse uskon ettei siinä ollut mitään. Lopetti kuitenkin kuin seinään. Tämä nainen on hetero luultavasti, olkoon koko asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon ettei siinä ollut mitään. Lopetti kuitenkin kuin seinään. Tämä nainen on hetero luultavasti, olkoon koko asia.

        Aloittaja olisi voinut kokeilla samaa, kosketella samalla tavalla ja katsoa mitkä on reaktiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja olisi voinut kokeilla samaa, kosketella samalla tavalla ja katsoa mitkä on reaktiot.

        Minä olen samaa mieltä, ei tuommoisesta saa muuten selvää. Tietysti voi koskettaa, kun toinen kerran on itse aloittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä, ei tuommoisesta saa muuten selvää. Tietysti voi koskettaa, kun toinen kerran on itse aloittanut.

        Nykyään vaan työpaikoilla yms tiukka juttu tuo koskettelu, voi saada syytteen seksuaalisesta häirinnästä.
        Nykyään kun halaus ja varsinkin ystävällinen koskettaminen mielletään seksuaaliseksi vaikka se ei aina sitä ole.
        Se on vähän ärsyttävää nykyään kun jokaisen pitäisi olla tiukasti omassa luokassaan. Suomalaiset muutenkin niin juroja, minusta on tosi kiusallista olla kahdestaan esim. hississä kun ei edes tervehditä toisiaan. Vaikka kaukana erämaassa kaksi Suomalaista kohtaa niin harvat tervehtii jos vaan vähänkin tilaisuutta siitä ohi livahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään vaan työpaikoilla yms tiukka juttu tuo koskettelu, voi saada syytteen seksuaalisesta häirinnästä.
        Nykyään kun halaus ja varsinkin ystävällinen koskettaminen mielletään seksuaaliseksi vaikka se ei aina sitä ole.
        Se on vähän ärsyttävää nykyään kun jokaisen pitäisi olla tiukasti omassa luokassaan. Suomalaiset muutenkin niin juroja, minusta on tosi kiusallista olla kahdestaan esim. hississä kun ei edes tervehditä toisiaan. Vaikka kaukana erämaassa kaksi Suomalaista kohtaa niin harvat tervehtii jos vaan vähänkin tilaisuutta siitä ohi livahtaa.

        Niin, siis silloinhan koskettelijanainen saisi syytteen, koska aloitti koskettelun. Minulle sinänsä ihan kuvitteellinen juttu, ei tulisi mieleenikään kosketella ketään vierasta tai puolituttua työpaikoilla eikä muullakaan. Totesin vain, että itse koskettamalla antaa toiselle luvan tehdä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis silloinhan koskettelijanainen saisi syytteen, koska aloitti koskettelun. Minulle sinänsä ihan kuvitteellinen juttu, ei tulisi mieleenikään kosketella ketään vierasta tai puolituttua työpaikoilla eikä muullakaan. Totesin vain, että itse koskettamalla antaa toiselle luvan tehdä samoin.

        Ja minä en muuten itsekään tykkää yhtään siitä, että joku vieras tulee lääppimään. Semmoinen on liian tunkeilevaa. Minusta pitää ensin tutustua muilla tavoilla.


    • Anonyymi

      Taas sama, aamupäivällä kahvihuoneessa tuli toivottamaan hyvää joulua ja halaamaan. Tämä oli ensimmäinen halaus vaikka muuten on kosketellut. Kahdestaan siinä oltiin. Nyt alkaa joululoma, katsotaan tammikuussa. Sen huomasin tänään, että tässä naisessa on jotain miellyttävää vaikka en tiedä onko ihan mun tyyppiäni.

      • Anonyymi

        Tämä jatkuu taas, heti aamulla tuli toivottamaan uudet vuodet. Halasi siinä yhteydessä, muuten ei flirttaa. Pitäisikö jo kysyä suoraan mitä tarkoittaa? Miellyttävä nainen tämä on, kemiaa ei ole kuitenkaan, ei ole ihan mun tyyppiäni. Voisi silti katsoa mihin tilanne kehittyy, vapaita ollaan molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jatkuu taas, heti aamulla tuli toivottamaan uudet vuodet. Halasi siinä yhteydessä, muuten ei flirttaa. Pitäisikö jo kysyä suoraan mitä tarkoittaa? Miellyttävä nainen tämä on, kemiaa ei ole kuitenkaan, ei ole ihan mun tyyppiäni. Voisi silti katsoa mihin tilanne kehittyy, vapaita ollaan molemmat.

        Mikset pyydä häntä kahviseuraksi vaikkapa kauppakeskukseen? Sanot meneväsi ostoksille ja pyydät ohimennen mukaan kahville.
        On helpompi jutustella kun ei ole muita korvia lähettyvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jatkuu taas, heti aamulla tuli toivottamaan uudet vuodet. Halasi siinä yhteydessä, muuten ei flirttaa. Pitäisikö jo kysyä suoraan mitä tarkoittaa? Miellyttävä nainen tämä on, kemiaa ei ole kuitenkaan, ei ole ihan mun tyyppiäni. Voisi silti katsoa mihin tilanne kehittyy, vapaita ollaan molemmat.

        Ehkä ei kannata liikaa miettiä onko kemiaa. Harvan kanssa sitä on ja jos alkaa kemiaa odottamaan, niin yksin saa varautua olemaan kauan. Nykyään ylikorostetaan seksuaalisuutta, tälläkin palstalla puhutaan jatkuvasti kemiasta. Voi hyvin keskittyä muihinkin puoliin toisessa ja valinta kumppaninsa niiden perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset pyydä häntä kahviseuraksi vaikkapa kauppakeskukseen? Sanot meneväsi ostoksille ja pyydät ohimennen mukaan kahville.
        On helpompi jutustella kun ei ole muita korvia lähettyvillä.

        Tämä on varmaan parempi toimintatapa. Ensi viikolla ehdotan kahvittelua. Mitäpä tässä aikailemaan, asia voi selvitä itsestään kahvilla. Tämä innokas työkaveri voi tehdä siellä selkeämmän aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kannata liikaa miettiä onko kemiaa. Harvan kanssa sitä on ja jos alkaa kemiaa odottamaan, niin yksin saa varautua olemaan kauan. Nykyään ylikorostetaan seksuaalisuutta, tälläkin palstalla puhutaan jatkuvasti kemiasta. Voi hyvin keskittyä muihinkin puoliin toisessa ja valinta kumppaninsa niiden perusteella.

        Samaa itsekin tässä viime aikoina miettinyt. Ei ole kipinöitä sinkoillut kenenkään kanssa vuosikausiin ja alkaa jo tympiä tämä yksinolo. Kai sitä voisi vähempäänkin tyytyä jos on muuten miellyttävä nainen.


    • Anonyymi

      Kuis kävi tämän kanssa?

      • Anonyymi

        Minäkin jäin miettimään, että miten tuommoinen koskettelujuttu oikein mahtaa päättyä. Tämän palstan kirjoittajilla on monia kiinnostavia kuvioita.


      • Anonyymi

        Tämä taisi jäädä tähän. Kahvilla käytiin parikin kertaa, mutta meni neutraaleissa merkeissä. No tulipa kokeiltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä taisi jäädä tähän. Kahvilla käytiin parikin kertaa, mutta meni neutraaleissa merkeissä. No tulipa kokeiltua.

        No kosketteliko sinua sen takia että tykkäsi/oli kiinnostunut sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kosketteliko sinua sen takia että tykkäsi/oli kiinnostunut sinusta?

        Ei näköjään, kun ei osoittanut muuta kiinnostusta. No itsekin arvelin jo alunperin kaverilliseksi tätä koskettelua. Ei tässä mitään ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään, kun ei osoittanut muuta kiinnostusta. No itsekin arvelin jo alunperin kaverilliseksi tätä koskettelua. Ei tässä mitään ollut.

        Kiva tietää miten tarina päättyi! On niin monta ketjua joiden loppua voi vain arvailla. Jos koskettelu jatkuu niin tämä tarina ei tietenkään päättynyt ja ehkä kirjoitat siitä täällä ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään, kun ei osoittanut muuta kiinnostusta. No itsekin arvelin jo alunperin kaverilliseksi tätä koskettelua. Ei tässä mitään ollut.

        Osoititko itse kiinnostusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään, kun ei osoittanut muuta kiinnostusta. No itsekin arvelin jo alunperin kaverilliseksi tätä koskettelua. Ei tässä mitään ollut.

        Menisin väittämään, että fyysinen koskeminen on aina kaverillista ellei minkäänlaista flirttiä ole. Romanttisen/eroottisen kiinnostuksen huomaa juurikin flirtistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisin väittämään, että fyysinen koskeminen on aina kaverillista ellei minkäänlaista flirttiä ole. Romanttisen/eroottisen kiinnostuksen huomaa juurikin flirtistä.

        Minä olen samaa mieltä, koskettaminen ei ole yksinään mitään, minä en ainakaan ikinä tajuaisi, että joku on minusta kiinnostunut, jos hän ei flirttailisi minulle.


    • Tästä tuli mieleen eräs oma vastaavanlainen tapaus. Työpaikalla eräs nainen tuli usein luokseni ja halasi tai kosketti minua, ikään kuin olisi ollut jossain halipulassa ja minä olisin ollut kaikista luontevin kohde. Ja hän oli siis yleensä itsetietoinen ja vähän kopeakin, ei mikään hempeilijä. Ajattelin kuitenkin, että ei hän sillä varmaan mitään tarkoittanut, vaikutti hyvin heterolta.

      Eräänä päivänä jäimme pitkäksi aikaa kahdestaan ylitöihin, ja kun tuli aika lähteä kotiin sanoin olevani nälkäinen ja meneväni syömään jonnekin lähipaikkaan. Kysyin, haluaisiko hänkin tulla. Hän selvästi hätkähti ja töksäytti "Ai että me kahdestaan vai? No en kyllä taida."

      Olin sillä hetkellä vähän loukkaantunut ja hämmentynyt tästä kommentista, ehdotus oli minusta kuitenkin luonteva ja olimme ihan mukavasti jutelleet siihen asti. Nyt myöhemmin olen tajunnut tuon reaktion perusteella, että hän taisi ehkä tosiaan olla vähän pihkassa minuun....

      • Anonyymi

        Minusta tuommoiset huonokäytöksiset oikuttelijanaiset on hermoja kuluttavia, enkä muutenkaan tajua, miksi ihmiset eivät voi ilmaista itseään verbaalisesti.


      • Anonyymi

        Siis silkkaa huonoa käytöstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe