Maarit Feldt- Ranta kuollut

Anonyymi

Meidän tietojen mukaan hän teki parannuksen.

Hyvää taivasmatkaa.

22

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parannuksen mistä?

      • Anonyymi

        Lestadiolaisuudesta Jeesuksen seuraajaksi.


      • Anonyymi

        En nyt aloita revittelemään sillä, sehän on ihana asia. Mutta raamatullinen parannus tehdään epäuskosta, se on kaikkien syntien äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt aloita revittelemään sillä, sehän on ihana asia. Mutta raamatullinen parannus tehdään epäuskosta, se on kaikkien syntien äiti.

        Mihin se tehdään????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se tehdään????

        Elävään uskoon tapauskosta tai ateismista. Uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön ja saamalla synnit anteeksi synninpäästössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elävään uskoon tapauskosta tai ateismista. Uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön ja saamalla synnit anteeksi synninpäästössä.

        Eikö Jeesukseen, ainoastaan sovitustyöhön?
        On teillä puurota ja vellit sekaiskin. Sovitustyöhön ei Raamattu kehoita, jos näin laita kohta missä se on?
        Raamattu sitävastoin sanoo; - Uskokaa Jeesukseen.


    • Eli ensin oli pahennus ja sitten parannus?

      Mikä oli pahennus?

    • Anonyymi

      Hyi vitun hyeenat! Toivottavasti menette nopeasti perässä.

    • Anonyymi

      Joopa joo. Yhtä luotettava tietoa kuin teidän lähdeteos raamattukin.
      Tuskin edes demari sekoaisi enää tuolla ikää noin pahasti.

    • Anonyymi

      Sylvi Kekkonenkin teki kuulemma kuolinvuoteellaan parannuksen....
      Kova tarve näillä vanhoillislestadiolaisilla pönkittää omaa lahkolaisuuttaan.

      • Anonyymi

        Teki Urho Kekkonenkin, jos sairaudeltaan käsitti. Ja myös Mauno Koivisto, Tellervokin on uskovainen.


      • Anonyymi

        Turhia on änkyttämiset koulon korinoissa, kaik on turhaa aurinkoon alla!☠️☠️☠️


      • Anonyymi

        Risto Ryti?Ni tekikö parannuksen?Jotaki olisin kuullut,Pitääkö paikkansa?


      • Anonyymi

        Niin teki, mutta ei lestadiolaisuuteen, vaan otti vastaan Jeesuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teki, mutta ei lestadiolaisuuteen, vaan otti vastaan Jeesuksen.

        Kuvailetko , miten otti Jeesuksen vastaan? Jeesushan on Taivaassa.
        Jeesus itse kertoo näin:
        Matt. 10:40
        "Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt. [Mark. 9:37; Luuk. 9:48, Luuk. 10:16; Joh. 13:20;
        Joh. 13:20
        Totisesti, totisesti: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt." [Matt. 10:40; Luuk. 10:16]


    • Anonyymi

      Suomi säästi kivasti rahaa Ois muutoin jouduttu maksaan vuositolkulla sopeutumis rahaa tuonkin loisen ylläpidosta.

      • Anonyymi

        Suomi menetti paljon Mannerheimin ja Rytin tekemän virheen takia talvisodan jälkeen.


      • Anonyymi

        3-vuotta, mutta yhä maksetaan 200 tollolle siittä et kusessa ollaan.


    • Anonyymi

      Minkä virheen he tekivät?

    • Anonyymi

      Onneksi Jeesus on tie, totuus ja elämä ja HÄN on ovi taivaaseen.

    • Anonyymi

      Luotettavat lähteet kertovat että Josif Vissarionovits Stalinkin teki kuolinvuoteellaan parannuksen.

      • Anonyymi

        Mistä mihin, ja miten, Hänethän tapettiin?
        Lopettakaa jo tuo "parannuksen armon" saaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe