Meidän tietojen mukaan hän teki parannuksen.
Hyvää taivasmatkaa.
Maarit Feldt- Ranta kuollut
22
53
Vastaukset
Parannuksen mistä?
- Anonyymi
Lestadiolaisuudesta Jeesuksen seuraajaksi.
- Anonyymi
En nyt aloita revittelemään sillä, sehän on ihana asia. Mutta raamatullinen parannus tehdään epäuskosta, se on kaikkien syntien äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt aloita revittelemään sillä, sehän on ihana asia. Mutta raamatullinen parannus tehdään epäuskosta, se on kaikkien syntien äiti.
Mihin se tehdään????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se tehdään????
Elävään uskoon tapauskosta tai ateismista. Uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön ja saamalla synnit anteeksi synninpäästössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävään uskoon tapauskosta tai ateismista. Uskomalla Jeesuksen sovitustyöhön ja saamalla synnit anteeksi synninpäästössä.
Eikö Jeesukseen, ainoastaan sovitustyöhön?
On teillä puurota ja vellit sekaiskin. Sovitustyöhön ei Raamattu kehoita, jos näin laita kohta missä se on?
Raamattu sitävastoin sanoo; - Uskokaa Jeesukseen.
Eli ensin oli pahennus ja sitten parannus?
Mikä oli pahennus?- Anonyymi
Hyi vitun hyeenat! Toivottavasti menette nopeasti perässä.
- Anonyymi
Joopa joo. Yhtä luotettava tietoa kuin teidän lähdeteos raamattukin.
Tuskin edes demari sekoaisi enää tuolla ikää noin pahasti. - Anonyymi
Sylvi Kekkonenkin teki kuulemma kuolinvuoteellaan parannuksen....
Kova tarve näillä vanhoillislestadiolaisilla pönkittää omaa lahkolaisuuttaan.- Anonyymi
Teki Urho Kekkonenkin, jos sairaudeltaan käsitti. Ja myös Mauno Koivisto, Tellervokin on uskovainen.
- Anonyymi
Turhia on änkyttämiset koulon korinoissa, kaik on turhaa aurinkoon alla!☠️☠️☠️
- Anonyymi
Risto Ryti?Ni tekikö parannuksen?Jotaki olisin kuullut,Pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Niin teki, mutta ei lestadiolaisuuteen, vaan otti vastaan Jeesuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teki, mutta ei lestadiolaisuuteen, vaan otti vastaan Jeesuksen.
Kuvailetko , miten otti Jeesuksen vastaan? Jeesushan on Taivaassa.
Jeesus itse kertoo näin:
Matt. 10:40
"Joka ottaa vastaan teidät, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt. [Mark. 9:37; Luuk. 9:48, Luuk. 10:16; Joh. 13:20;
Joh. 13:20
Totisesti, totisesti: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt." [Matt. 10:40; Luuk. 10:16]
- Anonyymi
Suomi säästi kivasti rahaa Ois muutoin jouduttu maksaan vuositolkulla sopeutumis rahaa tuonkin loisen ylläpidosta.
- Anonyymi
Suomi menetti paljon Mannerheimin ja Rytin tekemän virheen takia talvisodan jälkeen.
- Anonyymi
3-vuotta, mutta yhä maksetaan 200 tollolle siittä et kusessa ollaan.
- Anonyymi
Minkä virheen he tekivät?
- Anonyymi
Onneksi Jeesus on tie, totuus ja elämä ja HÄN on ovi taivaaseen.
- Anonyymi
Luotettavat lähteet kertovat että Josif Vissarionovits Stalinkin teki kuolinvuoteellaan parannuksen.
- Anonyymi
Mistä mihin, ja miten, Hänethän tapettiin?
Lopettakaa jo tuo "parannuksen armon" saaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453