Muistikortista kysymys

Anonyymi

Olen tallentanut muistikortille pelin siltä varalta, että puhelin rikkoutuu.
Nyt näin kävi, mutta kortilta en saa peliä näkyviin.
Tulee teksti, ettei puhelimella ole sellaista sovellusta, että saisin auki kyseisen jutun..siis muistikortin kohdalta tuon pelin. Asennettiin sellainen sovellus, joka olisi pitänyt auttaa. ( Klikatessa ohjasi playkauppaan). Miten siis saan tuon pelin käyttöön???
Jo toinen kerta, kun tuo kortti pettää, en jaksaisi koko ajan aloittaa peliä uudestaan!

Olin myös tallentanut pelin edistymisen s-postisysteemillä, mutta en saanut sitä toimimaan, kun kaikki salasanat olivat muka vääriä:(

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä noille korteille kannata enää mitään tallentaa koska vanhanaikaista tekniikkaa luureissa. Pelit sun muut saa ladattua uudelleen Google Playsta..

• Anonyymi

Joo, kyllä saa ladattua, mutta jos on pelissä tuhansilla tasoilla, niin ei ole mukavaa aloittaa koko ajan alusta.
        Ensin vanha puhelin sekosi ja pelit katosi. Aloitin alusta ja puhelin rikki. Taas pitäisi aloittaa alusta:(
        Kuvat kyllä löytyy muistikortilta, mutta ei pelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä saa ladattua, mutta jos on pelissä tuhansilla tasoilla, niin ei ole mukavaa aloittaa koko ajan alusta.
        Ensin vanha puhelin sekosi ja pelit katosi. Aloitin alusta ja puhelin rikki. Taas pitäisi aloittaa alusta:(
        Kuvat kyllä löytyy muistikortilta, mutta ei pelit.

Jos peli ei itsessään tarjoa varmuuskopiointia niin antaisin olla koska ennenpitkään noi muistikortillesiirto ei kuitenkaan toimi kun järjestelmät muuttuu ja pelikin voi päivittyä. Moneen nykypeliin pitää nimittäin tehdä tili ja se tallentaa sinne saavutukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe