Miten raivokohtauksen saanutta liikuntavammaista hillitään ?
Apua ??????
3
278
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen liikuntavammainen mies ja vastaan vain omasta puolestani. En usko, että yksistään liikuntavamma on äkäisyyden syy. Itseä ainakin vituttaa se, että on syrjitty ja sitten kun sadan ihmisen joukossa on yksi joka saa oikein kunnolla maidon hellalle ja kukaan ei tule väliin. niin itsellä pannu kuivaa ja hermot on kireellä.
Sitten kun on näitä ns. kavereita.... kavereita alkaa olee liikaa.... ja sitten kun tulee se yksi niin sanottu aito oikea, niin ei pysty olemaan hänelle sellainen kuin hän haluaa. - Anonyymi
Asenteesi on ylettömän halveksiva ja esineellistävä.
Kyselet kuin ihminen jolla on joku liikkumisen rajoite ei olisi tavallinen ihminen vaan joku ufo-olento.
Miten "hillitset" muita ihmisiä? Miten hillitset itseäsi? Olet ilmeisesti sama henkisesti keskenkasvuinen tyyppi joka halveeraat täällä liikuntaesteisiä muutenkin.
Yleensä tasaveroinen keskustelu auttaa konfliktien hallinnassa, haluatko itseäsi "hillittävän" jotenkin kun saat raivokohtauksen?
Koitahan ymmärtää että ihminen on ihminen , ihan riippumatta onko hänellä joku vamma vai ei.
Tuskin sinäkään muuttuisit henkisesti joksikin ihan muuksi jos kehosi vaurioituisi jotenkin, ihminen kun ei ajattele kehollaan vaan aivoillaan ja sydämellään, ne asiat ovat liikuntavammaisilla ihan samanmoiset kuin muillakin.
Paitsi että ihminen joka joutuu kärsimään fyysisistä sairauksista, kasvaa usein vahvemmaksi ja empaattisemmaksi myös muita kohtaan. - Anonyymi
Ihan samalla lailla kuin ketä tahansa jolla on keittänyt ylitse. Miten liikuntavamma noin mielestäsi vaikuttaa siihen hitsaako ja kuinka kiinni....
Tai en itse ainakaan ole huomannut että ihmiset olisi psyykkeeltään niin erillaisia on niillä vamma tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511