Minä olen aina pyrkinyt maassa käydessäni ainoastaan tutustumaan maan viehättävään kulttuuriin ja sen lukemattomiin ilmenemismuotoihin.
Useista käyntikerroistani huolimatta olen monasti joutunut turvautumaan oppaiden apuun. Se on toki hieman kiusallista sillä silloin tulee tunnustaneeksi vajavaisen tietämyksensä maasta.
Oppaat ovat kuitenkin hyvin edullisia sekä lyhyt- että pidempiaikaisissa vuokrauksissa.
Vaikka mitään seksuaalista tarkoitusta ei koskaan olisikaan niin jo kohta iltasella havahtuu että viehko opas istuukin naamani päällä.
Onhan se toki järkyttävää mutta samalla naurattaa.
Onkos pojilla käynyt joskus pimppeli mielessä Thaimaasen matkustaessaan?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ainakaan tällaisen nettideittailijan näkökulmasta ei ne baaritytöt poikkea niistä siviilithaimaalaisista. On kokemusta niistä ilmaisista naisista Thaimaasta myös. Ihan samaa ne hakee kaikki. Herrasmiehenä en ole niiden siviilien kanssa tehnyt seksuaalista aloitetta ensin, etten anna itsestäni kuvaa seksituristina. Joka ikinen kerta kuitenkin ekana iltana viimeistään yöllä nuohotaan jo punkassa ja sen huomaa otteista että tämäkään nainen ei ole ekaa kertaa asialla. Olen taipuvainen uskomaan että tummat naiset ovat aktiivisempia tuohon punkkahommaan kuin vaaleaveriset skandinaavit. Monet kerrat ollut sellaisia naisia jotka on vähän väliä tunnustelemassa että joko herra on valmis uuteen settiin. Sellaista harvemmin kotimaassa kohtaa. vapaaehtoisesti ja pyytämättä olen niille ilmaisillekin naisille antanut vähän rahaa kotiinvietäväksi ettei ainakaan siitä jää paha mieli että on hyväksikäytetty. Maksulliset suhteet on maailman rehellisimpiä suhteita. Rakkaudella kusettaminen on vihonviimeistä touhua.
cupidmanKiitoksia hra Cupidmanille asiantuntevasta kommentistaan!
Kaikki me Pattisveteraanit olemme kokeneet samat tunteet ja tunnelmat. Siksi siellä lomillamme käymme yhä uudelleen ja uudelleen.
Senssuämmeliinimme rummuttaa yhden suhteen toimivuutta kotoperäisen norsuksi muuttuneen puolisonsa kanssa. Kyllä tällaisen kanssa Kanarian saarillakin käyskentely miestä sitten syö... :)
- Anonyymi
Keskustelun otsikossa on kirjoitusvirhe eli m on siihen nazulta lipskahtanut.
Nazu on monasti nauttinut tulppaanista mukuloineen.- Anonyymi
hän, tuo nazu, nauttiskelee juurta myöten
- Anonyymi
Kysyin tyttöseltä paavin vierailun aikaan, kokeeko hän olevansa human trafficing uhri.
Vastaus: ou jees, save me, teik mii to yuu loom, seiv mii, mii have juu long tääm. - Anonyymi
Paskamahat hankkii panee lapsia, ja saavat kunnon kotiin tuliaiset seksitaudeista.
Rahalla ostetaan lapsia , tuodaan kotiin ja naidaan, käytetään köyhiä lapsia hyväksi, seksiturismilla.
Ukkomiehiä myös käyttämässä lapsia hyväkseen ja isit naimassa lapsia.
Siinä matkailukulttuuria kunnolla ja maailman pilu matkailua sekä menee ne pojatkin siinä samoilla panoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431061
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.271002Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585