Juttu on nyt niin, että olen itsellinen mies ja haluaisin alkaa tekemään lapsia itsellisten naisten kanssa. En tiedä miksi, mutta näin se vaan on. Ehkä mies on tarkoitettu alunperin jakamaan siementään ja se on jokin alitajunnasta kumpuava tarve levittää geeniperimäänsä. En koe juurikaan mielenkiintoa harrastaa enää ns. tarkoituksetonta kahdenvälistä seksiä. Nyt 39vuotiaana koen, että seksillä pitäisi olla suurempikin tarkoitus, että viitsii vaivautua ketään ihmisiä tapaamaan näissä merkeissä.
Ja ei, en halua lapsia itselleni, mutta jos itselliset neidit haluaa lapsia itselleen ja itse hoitaa elatuksenkin, niin kyllä tämä järjestely minulle itselleni sopisi..
Jos laitatte sähköpostia tähän ketjuun, niin minä voin kirjoittaa teille.
Itsellisyys.
13
119
Vastaukset
- Anonyymi
Aiempi kommenttini näköjään poistettiin ilmeisesti sääntöjenvastaisena kun laitoin sähköpostini sinulle...
Mitä kautta voisin ottaa sinuun yhteyttä?- Anonyymi
Kannattaa luoda tänne tunnukset. Kuulemma sitä kautta onnistuu meilit sekä yhteydenpito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa luoda tänne tunnukset. Kuulemma sitä kautta onnistuu meilit sekä yhteydenpito.
Joo onnistuu yhteydenpito tohon toiseen äijään
- Anonyymi
Ilta yheksältä tulee pyörähdettyä tällä palstalla, että kannattaa ajottaa se meilin tarjoaminen siihen ajankohtaan, tai sitten tosiaan luoda tunnukset suomi24:ään ja aktivoida siihen sähköposti, tai sitten laittaa yhteystieto sinne profiilin teksti kenttään.
Minä en muuten ymmärrä, että mitä se ylöspidolta on pois, jos ihmiset haluavat tutustua ja vaihtaa sähköpostia. Melkoista outoilua tämä suomi24:n meininki nykyään.
T.ap
- Anonyymi
Olet jo hippasen liian vanha, joten ei tosiaan enää sukusolut parasta aa-luokkaa, joten no no no.
- Anonyymi
Kukaan ei halua lasta elättääkseen sen itse vaan siihen tarvitaan miehen rahatkin tai ainakin veronmaksajien elarit.
- Anonyymi
Eikö. Kyllä tässä maassa vaan aikas paljonkin on ns. isättömiä lapsia, joista iso osa on kaiketi laitettu alulle klinikoiden kautta. Veronmaksajathan ne kelalta haetut elarit maksaa, mutta voit ajatella sen niin, että syntyvät lapset ovat potentiaalisia veronmaksajia tulevaisuudessa, joten valtio saa varmasti tuon summan takaisin ja te kansalaiset uusia eläkkeenne maksajia tulevaisuuteen.
Suosittelen kuitenkin ihmisiä harkitsemaan tarkoin onko varaa elättää lasta yksinään.
Persaukisten ihmisten ei varmaan kannata lähteä yksin yrittämään, mutta kyllä tässä maassa varmaan on niitäkin kehellä siihen on varaa ja pärjäävät yksinään lapsen kanssa myöskin taloudellisessa mielessä.. He voivat kirjoittaa minulle.
Lähden fb-suhteeseen siihen saakka kunnes tärppää. Tämä on ainoastaan terveille itsellisille Suomalaisille taloudellisesti hyvin toimeentuleville naisille.
T. Ap - Anonyymi
Elarit ei ole verorahaa, vaan ex maksaa ne. Ota selvää asioista ennenkuin alat paasata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elarit ei ole verorahaa, vaan ex maksaa ne. Ota selvää asioista ennenkuin alat paasata
Kuka maksaa ja kuka ei. Suurin osa eksistä ei maksa niitä niin ota selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka maksaa ja kuka ei. Suurin osa eksistä ei maksa niitä niin ota selvää.
Kela ei silti maksa niitä
- Anonyymi
Jokos joulun jälkeen aletaan painaa lapsia maailmaan?
Aika hiljasta tällä palstalla on ollut. Pelot, ennakkoluulot etc. Mikä lie.
Tiedän, että Suomessa on paljon lapsettomuudesta kärsiviä naisia.
T. Ap- Anonyymi
Mukeilijoita löytyy varmasti. Onko sulla jo tunnukset? Helpottaisi yhteydenottamista mikäli s-posti sensuroidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukeilijoita löytyy varmasti. Onko sulla jo tunnukset? Helpottaisi yhteydenottamista mikäli s-posti sensuroidaan.
Varmaan lapsen haluava nainen on valmis sen verran näkemään vaivaa, että luo tunnuksen.
Lapsien tekeminen "mukeilemalla" on jo sen sortin vitsi ja perinteiden häpäisemistä, että lähdenkö siihen? - Ei..En lähde siihen. Lapsien kuuluu saada alkunsa yhdynnässä luonnon tarkoittamalla tavalla.
T.Ap
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985