Ajattelin ensin jatkaa edellistä ketjua, mutta muutin mieleni.
Jouduin hypnoosin uhriksi tahtomattani ja sitä kesti pitkään. Tietämättäni.
Se aiheutti paljon pahaa.
Etsin paljon myöhemmin käsiini psykiatrin, jonka kanssa selvitin tapahtunutta. Hän totesi näin: hypnoosia voi oppia kuka tahansa. Teidän tapauksessanne tämä henkilö on opetellut kirjansa äärettömän hyvin.
Hän on taitava.
Ja taitava hypnotisoija voi saada uhrinsa jopa näkemään tai kuulemaan mitä ihmeellisimpiä asioita.
Olkaa varovaisia.
Se on äärettömän vaarallista
Anonyymi
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Juu..minä olen hypnotisoinut monia ihmisiä ja antananut vahingollisia suggestioita... ihna vain kokeeksi, että toimiiko ne ja ne TOIMII.
T. Gliininen Suggestioterapeutti - Anonyymi
KUTTI, KUTTI!! Opitko vieläkään, että ei kannata ottaa puoskareiden hoitoja tai mömmöjä. KUTTI, KUTTI, HÖLMÖ!!!!
- Anonyymi
Tulihan se sieltä, arvelinkin ettei tämä palsta ole asiallinen.
Harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159