Moi! Oon yhdeksättä vuosiluokkaa käyvä 16v tyttö,
Mä oon 166cm pitkä ja painan 58-60kg. Silti mun vaatekoko on S tai XS. Miten tää on mahdollista? Kun siis S ja XS on laihojen ihmisten vaatekokoja ja mä en todellakaan oo laiha. Mulla on valtavat reidet ja vatsa ja takapuoli ja allit.
Vaatekoko/paino
Anonyymi
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Emt
- Anonyymi
xs tai s ei itessään oo pienikokosten kokoja...se riippuu suurest sun kropan rakenteesta. vaik sul ois vatsaa ni hyvinhä se xs-s sulle menee. ite oon 14 koht 15v täyttävä tyttö ja mul menee easy 140 kokoset vaatteet ( ei en ole lauta) harrastan tanssia ja voimistelua joten lihastaki löytyy.. mut mun kroppa on sen muotonen et esim paidoista 140-160 kokoset menee..muut onki sitte jo liian isoja :) on mul jotai xs kokosiiki mut kaula aukko usein liia iso... housuist käytän yleensä 164 tai xs kokosii koska mullaki on reidet "lihaksiset".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673