Onnistuneet uusioperheet

Anonyymi

Tehdään tämä aloituskeskustelu meille onnistuneille uusioperheille. Onko meitä?
Olitpa mies tai nainen, kerro miten teidän uusioperhe on säilynyt ja kestänyt yli vaikeiden aikojen. Mitkä asiat oli hankalia, miten selvisitte ja teidän uusioperhe on pysynyt kasassa?

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiljasta on :)

      • Anonyymi

        Tosiaan hiljaista on. Johtuu varmaan siitä, että niin merkittävä osa uusioperheistä päätyy eroon, mikäli uudesta suhteesta on yhteisiä lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan hiljaista on. Johtuu varmaan siitä, että niin merkittävä osa uusioperheistä päätyy eroon, mikäli uudesta suhteesta on yhteisiä lapsia.

        Siis miten niin? Eikö uusioperheessä yleensä toivota yhteistäkin lasta - varsinkin, jos toinen vanhemmista on lapseton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin? Eikö uusioperheessä yleensä toivota yhteistäkin lasta - varsinkin, jos toinen vanhemmista on lapseton?

        No ei! Se perheenrikkoja naikkonen haluaa lapsen ei se mies jolla jo on. Naikkoselle tulee muhkeet elarit ym yh tuet kun mies hylkää, niinkuin on ennenkin tehnyt, jättää oman perheen kun joku tulee ja rikkoo hänen perheen. Ei siinä yhdesssä mitään lastea haluta se on ykspuolisesti se perheenrikkoja.

        Miksi mies tekisi uusia lapsia jon on pakotettu hylkäämään edellisetkin, ihan älytön juttu.

        Älkää rikkoko kenenkään pehreitä, ei niitä lapsia se mies enää halua, nainen haluaa ja tekee sen salaa mieheltä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei! Se perheenrikkoja naikkonen haluaa lapsen ei se mies jolla jo on. Naikkoselle tulee muhkeet elarit ym yh tuet kun mies hylkää, niinkuin on ennenkin tehnyt, jättää oman perheen kun joku tulee ja rikkoo hänen perheen. Ei siinä yhdesssä mitään lastea haluta se on ykspuolisesti se perheenrikkoja.

        Miksi mies tekisi uusia lapsia jon on pakotettu hylkäämään edellisetkin, ihan älytön juttu.

        Älkää rikkoko kenenkään pehreitä, ei niitä lapsia se mies enää halua, nainen haluaa ja tekee sen salaa mieheltä,

        No ei! Se perheenrikkoja miekkonen haluaa lapsen ei se nainen jolla jo on. Miekkoselle tulee tulee maksuun elarit ym yh tuet kun nainen hylkää, niinkuin on ennenkin tehnyt, jättää oman perheen kun joku tulee ja rikkoo hänen perheen. Ei siinä yhdesssä mitään lastea haluta se on ykspuolisesti se perheenrikkoja.

        Miksi nainen tekisi uusia lapsia jon on pakotettu hylkäämään edellisetkin, ihan älytön juttu.

        Älkää rikkoko kenenkään pehreitä, ei niitä lapsia se nainen enää halua, mies haluaa ja tekee sen salaa naiselta.


    • Anonyymi

      Minun elämäni parantui kertaheitolla , kun pääsin juoposta exästä eroon ja löysin rehellisen ihanan puolison.
      No, meillä kummallakin vain yksi lapsi, ja he oli jo melkeen aikuisia ,kun mentiin naimisiin, ei meillä ole koskaan ollut mitään ongelmia, tai vaikeita aikoja, no ehkä minun sairastumisen syöpään oli hiukan vaikeaa, mutta päihitin syövän , hän tuki minua koko ajan ,no, me ollaan molemmat hyvin suvaitsevaisia ja rehellisiä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Päihitit syövän? Lääketiede sen päihitti. Sytostaatit ja sädehoito tuhoaa syöpäsoluja, itse täytyy vain kestää ne hoidot. Näin olen syöpäsairaan vierellä nähnyt.


    • Anonyymi

      Vasta neljäs kerta onnistui ja sekin pitkälti sen ansiosta, ettei meillä ole yhteisiä lapsia. Eli minulla on lapsia neljän naisen kanssa. Tämän ohjeen voin siis antaa, että jos perustatte uusioperheen, niin älkää helvetissä tehkö siihen lisää lapsia. Ei tule onnistumaan.

      • Anonyymi

        sINULTA EI TAIDA ONNISTUA OIKEIN MIKÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sINULTA EI TAIDA ONNISTUA OIKEIN MIKÄÄN.

        Ei kyllä tämä on viimeinen liittoni ja olemme oikein onnellisia. Enkä tosiaankaan tee enää lapsia liitossa, enkä syrjähyppyinä. Siinä on onnistuneen uusioperheen salaisuus: ei uusia lapsia. Tehkää vaikka sterilisaatio, niin tulette onnistumaan.


      • Anonyymi

        Mitä ovat" laosit" ja "iten"?
        Minulla on vain yksi elossa oleva lapsi.


      • Anonyymi

        Mä oon kans ettiny miestä ja seukannu varmaan kahdeksan miehen kanssa ja kaikilla ollu tenavia. Aina olisi pitä y ryhtyä äitipuoleksi, mutta en oo jaksanu. Oon sanonu että voidaa olla yhes mutta en halua olla äitipuoli enkä muuttaa niiden lasten kanssa saman katon alle.
        Olisi kauheeta olla äiti toisen kersoille. Omat on ihania ja hyvin kasvatettuja mutta että alkaisin uudelleen äidiksi ja kasvattamaan niin en jaksa. Rahaa en kuitenkaan saa joten palkatta pitäs toisten kersoja hoitaa ja opettaa.
        Näin pääsen helpomalla kun ei tarvi opettaa eikä vahtia muita. Missä on lapsettomat miehet, niitä ei ole.


    • Anonyymi

      Tosi hauska ketju!!! nauraa saa, et tää on sitä hurttia huumoria varmaan. Ei meinaa naurusta tulla loppu. Vain naiset kekkaa tämmöisiä vitsejä.

      Jeah...uusivuosi huumoria. Tip tap tipa tap.. pöydän alle naikkoset ne rientää naikkoset ne rientää... naiset sammuu koko väki nukkuu kuusen alla ,kunnes päivä koittaa taivahalla... tip tap...

    • Anonyymi

      Kyllä kovalla kurilla miehen lapset tekee mitä sanon. Täsmälliset tulo ja menoajat, kotia kello 18.00 ja nukkumaan 19.30- Näin rutiinit ja mistään ei luisteta.
      Puhelimen käyttö 30 min päivässä, äidille ei saa selitellä meidän elämää ja valittaa ei saa.
      Ruoka kelvattava mitä tarjotaan ja jäljet siivottava. Tiukkana niin kaikki onnistuu. Äitipuolena on rankkaa mutta kun tekee selväksi säännöt kaikki hoituu. Narinoita ei kuunnella e
      ja exä ei tule eikä soittele meille. Säännöt laadin minä ja sillä sipuli.

      Lapset tykkää kovasti minusta ja toivovatkin ettei tarvis mennä äidin luokse, mutta sillon pitäisi rahat tulla minulle.

      • Anonyymi

        Kyllä kovalla kurilla naisen lapset tekee mitä sanon. Täsmälliset tulo ja menoajat, kotia kello 18.00 ja nukkumaan 19.30- Näin rutiinit ja mistään ei luisteta.
        Puhelimen käyttö 30 min päivässä, isälle ei saa selitellä meidän elämää ja valittaa ei saa.
        Ruoka kelvattava mitä tarjotaan ja jäljet siivottava. Tiukkana niin kaikki onnistuu. Isäpuolena on rankkaa mutta kun tekee selväksi säännöt kaikki hoituu. Narinoita ei kuunnella e
        ja exä ei tule eikä soittele meille. Säännöt laadin minä ja sillä sipuli.

        Lapset tykkää kovasti minusta ja toivovatkin ettei tarvis mennä isän luokse, mutta sillon pitäisi rahat tulla minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kovalla kurilla naisen lapset tekee mitä sanon. Täsmälliset tulo ja menoajat, kotia kello 18.00 ja nukkumaan 19.30- Näin rutiinit ja mistään ei luisteta.
        Puhelimen käyttö 30 min päivässä, isälle ei saa selitellä meidän elämää ja valittaa ei saa.
        Ruoka kelvattava mitä tarjotaan ja jäljet siivottava. Tiukkana niin kaikki onnistuu. Isäpuolena on rankkaa mutta kun tekee selväksi säännöt kaikki hoituu. Narinoita ei kuunnella e
        ja exä ei tule eikä soittele meille. Säännöt laadin minä ja sillä sipuli.

        Lapset tykkää kovasti minusta ja toivovatkin ettei tarvis mennä isän luokse, mutta sillon pitäisi rahat tulla minulle.

        Hulluilla on aina hauskaa, hahaaa hahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluilla on aina hauskaa, hahaaa hahaa

        Hulluja noi miesten sutturat!! Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluja noi miesten sutturat!! Totta turiset.

        Täyshulluja nuo naisten panomiehet, niin totta , ottaa nyt löysä synnyttänyt akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyshulluja nuo naisten panomiehet, niin totta , ottaa nyt löysä synnyttänyt akka.

        Osuko ja upposi???? Huh huh sunkin elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuko ja upposi???? Huh huh sunkin elämää.

        Osuiko ja upposi ??? Huh, huh sunkin elämääsi buhaa haaa...


    • Anonyymi

      Täytyy todeta ettei yhtäkään onnistunutta uusperhettä ole tiedossa. Jos ei se ensimmäinenkään onnistu niin ei mikään vaikka sitä yritetään väkisin vääntää.

      Samat ongelmat ihmisillä mutta näyttämö vaan muuttuu. Yhtä teatteria ja lapset kärsivät joka suhteessa. Lapset ovat itsekkäiden ja lapsellisten muka aikuisten pelinappuloita joilla kiristetään ja rahastetaan.

      • Anonyymi

        Totta. Aikuset väittää että lastenehdoilla mennään mutta niin mennään aikuisten ehdoilla. lapsen on pakko sopeutua jos aikuinen niin sanoo. Aikunen kehtaav ielä sanoa että he ovat onnellisia, vaikk alapsi kuinka kräsii niin onnellisia ollaan!!!
        Lapsen paikka on koti, siellä missä asuu, ei ole muita koteja. Lapse ei tarvi isän sutturoita elämäänsä, lapsi tarvii vain sen isän ja äidin.
        Kuin moni aikuinen kulkee joka viikko reppu selässä talosta taloon??? Ei yksikään. Lapen on pakko. Miksi se aikuinen ei muuta, sen vikahan se risa koti ja kierot sutturat.
        Kunnon isä ei pakota lapsiaanm uuttelemaan ja nkemään sutturoita, jotka kiusaa ja haukkuu lasta ja tämän äitiä. Miten mies voi olla niin kauhea lapsiaan kohtaan????


      • Anonyymi

        Ei kaikki tee niinkuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aikuset väittää että lastenehdoilla mennään mutta niin mennään aikuisten ehdoilla. lapsen on pakko sopeutua jos aikuinen niin sanoo. Aikunen kehtaav ielä sanoa että he ovat onnellisia, vaikk alapsi kuinka kräsii niin onnellisia ollaan!!!
        Lapsen paikka on koti, siellä missä asuu, ei ole muita koteja. Lapse ei tarvi isän sutturoita elämäänsä, lapsi tarvii vain sen isän ja äidin.
        Kuin moni aikuinen kulkee joka viikko reppu selässä talosta taloon??? Ei yksikään. Lapen on pakko. Miksi se aikuinen ei muuta, sen vikahan se risa koti ja kierot sutturat.
        Kunnon isä ei pakota lapsiaanm uuttelemaan ja nkemään sutturoita, jotka kiusaa ja haukkuu lasta ja tämän äitiä. Miten mies voi olla niin kauhea lapsiaan kohtaan????

        Totta. Aikuset väittää että lastenehdoilla mennään mutta niin mennään aikuisten ehdoilla. lapsen on pakko sopeutua jos aikuinen niin sanoo. Aikunen "kehtaav" ielä "sanoa että he ovat onnellisia," vaikk alapsi "kuinka" kräsii "niin onnellisia ollaan!!!
        Lapsen paikka on koti, siellä missä asuu, ei ole muita koteja. Lapse ei tarvi äidin miekkosia elämäänsä, lapsi tarvii vain sen isän ja äidin.
        Kuin moni aikuinen kulkee joka viikko reppu selässä talosta taloon??? Ei yksikään." Lapen "on pakko. Miksi se aikuinen ei muuta, sen vikahan se risa koti ja kierot miekkoset
        Kunnon äiti ei pakota" lapsiaanm uuttelemaan "ja nkemään "panomiehiä , jotka kiusaa ja haukkuu lasta ja tämän isää Miten nainen voi olla niin kauhea lapsiaan kohtaan????


      • Anonyymi

        Minulla on myös onnistunut uusperhe, jäin leskeksi, ja löysin toisen lesken Nuoret lesket ryhmästä.


      • Anonyymi

        "Täytyy todeta ettei yhtäkään onnistunutta uusperhettä ole tiedossa. "

        Minun tiedossani on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täytyy todeta ettei yhtäkään onnistunutta uusperhettä ole tiedossa. "

        Minun tiedossani on.

        montako vuotta tuota onnistumista on takana ja onko yhteisiä lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös onnistunut uusperhe, jäin leskeksi, ja löysin toisen lesken Nuoret lesket ryhmästä.

        Kahden lesken uusi perhe ei ole perusuusioperhe, kun ei ole niitä exiä elossa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös onnistunut uusperhe, jäin leskeksi, ja löysin toisen lesken Nuoret lesket ryhmästä.

        Mullakii on, mies heitti ex akan ulos kun läysi mut. Nyt ollan onnellisia miehen lasten kanssa okllaan perhe ja he sanovat mua äidiksi onneksi. Mies on onnellinen nyt kun sai kauniin vaimon. Lapset kasvatan minä, ja ex vaimoa ei näy ei kuulu, meille on tulo kielto.
        Mies sanookin että ollaan parempi perhe kuin hänen entinen. Lapsetkin ovat onnellisia, ei olla kysytty mutta on ne, ei tarvi kysyykkään kun nähdään että heillä on kivaa meilla.
        Meidän tutu kaikki on vaihtaneet muijaa ja nyt ovat onnellisia.
        On kiva olla äiti kun ei oo omia keroja niin voi määrätä toisten kersoja ja tehdä niistä ongelmattomia. Vtii tosi paljon hermoja mutta tiukkana vaan niin asiat hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        montako vuotta tuota onnistumista on takana ja onko yhteisiä lapsia?

        Vain pivä, sillo kun näin penskat ekana kertana niin huomasin heti ettei ole musta kivoja. Kiukkuaa jatkuvasti ja haluu mut pois tästä perheestä, mutta en lähde, lapset tarvii mun apua. Ongelmia on ja paljon, tiedä mitä heistä tulee aikuisena kun nytkin on onnettomia kun eivät osaamitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain pivä, sillo kun näin penskat ekana kertana niin huomasin heti ettei ole musta kivoja. Kiukkuaa jatkuvasti ja haluu mut pois tästä perheestä, mutta en lähde, lapset tarvii mun apua. Ongelmia on ja paljon, tiedä mitä heistä tulee aikuisena kun nytkin on onnettomia kun eivät osaamitään.

        En kysynyt sinulta. Mutta nyt kysyn sinulta mitä pahaa vanhempasi ovat tehneet sinulle lapsena, kun sinusta kasvoi tuollainen aikuinen? Olivatko he alkoholisteja, tunteettomia, hakkasivatko sinua tai toisiaan? Olen pahoillani puolestasi, ettet ole saanut hyvää lapsuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden lesken uusi perhe ei ole perusuusioperhe, kun ei ole niitä exiä elossa. :D

        Onhan ne , exät vaan ovat mullan alla. Ei exien tartte olla elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakii on, mies heitti ex akan ulos kun läysi mut. Nyt ollan onnellisia miehen lasten kanssa okllaan perhe ja he sanovat mua äidiksi onneksi. Mies on onnellinen nyt kun sai kauniin vaimon. Lapset kasvatan minä, ja ex vaimoa ei näy ei kuulu, meille on tulo kielto.
        Mies sanookin että ollaan parempi perhe kuin hänen entinen. Lapsetkin ovat onnellisia, ei olla kysytty mutta on ne, ei tarvi kysyykkään kun nähdään että heillä on kivaa meilla.
        Meidän tutu kaikki on vaihtaneet muijaa ja nyt ovat onnellisia.
        On kiva olla äiti kun ei oo omia keroja niin voi määrätä toisten kersoja ja tehdä niistä ongelmattomia. Vtii tosi paljon hermoja mutta tiukkana vaan niin asiat hoituu.

        Ei sulla ole edes sitä ydinperhettä koskaan ollu, ei tuolaista työtöntä juoppoa ole kukaan huolinut.
        Juo sinä vaan sitä viinaa ja jätä keskustelut niille jotka jotain uusperheistä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain pivä, sillo kun näin penskat ekana kertana niin huomasin heti ettei ole musta kivoja. Kiukkuaa jatkuvasti ja haluu mut pois tästä perheestä, mutta en lähde, lapset tarvii mun apua. Ongelmia on ja paljon, tiedä mitä heistä tulee aikuisena kun nytkin on onnettomia kun eivät osaamitään.

        Sulla on ongelmia ainakin tuon viinan kanssa ja toinen on mielenterveys , hoida nyt ittes ensin kuntoon ja sitte vasta alat huolehtii muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        montako vuotta tuota onnistumista on takana ja onko yhteisiä lapsia?

        45 vuotta ja vttuako se sulle kuuluu, elämäm-koululainen


      • Anonyymi

        En ole puhunut sun vanhemmistani mitään, et osaa edes lukea,saatikka kirjoittaa, vai onko viina sumentanut aivosi.
        Et osaa edes kirjoittaa rakastamiesi sutturien ja naikkosten nimiä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakii on, mies heitti ex akan ulos kun läysi mut. Nyt ollan onnellisia miehen lasten kanssa okllaan perhe ja he sanovat mua äidiksi onneksi. Mies on onnellinen nyt kun sai kauniin vaimon. Lapset kasvatan minä, ja ex vaimoa ei näy ei kuulu, meille on tulo kielto.
        Mies sanookin että ollaan parempi perhe kuin hänen entinen. Lapsetkin ovat onnellisia, ei olla kysytty mutta on ne, ei tarvi kysyykkään kun nähdään että heillä on kivaa meilla.
        Meidän tutu kaikki on vaihtaneet muijaa ja nyt ovat onnellisia.
        On kiva olla äiti kun ei oo omia keroja niin voi määrätä toisten kersoja ja tehdä niistä ongelmattomia. Vtii tosi paljon hermoja mutta tiukkana vaan niin asiat hoituu.

        Lisssuuuuu vanha tussuuuuuuu=)


    • Anonyymi

      Kaikki onnistuneet uudet liitot, jotka tiedän ovat sellaisia, joissa ei ole yhteisiä lapsia. Jos joku väittää että muitakin on ja onnistuu, vaikka on yhteinenkin lapsi, niin kerron että he eivät ole VIELÄ eronneet. :)

      • Anonyymi

        ... sanoo katkera juoppo ex-äiti


      • Anonyymi

        Kuules juoppo sinkku, meillä on erittäin onnistunut uusperhe ja kaksi lasta liitosta, entisestä liitosta ei kummalakaan ollut lapsia. Teimme lapset vasta toiseen liittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules juoppo sinkku, meillä on erittäin onnistunut uusperhe ja kaksi lasta liitosta, entisestä liitosta ei kummalakaan ollut lapsia. Teimme lapset vasta toiseen liittoon.

        Meillä uusio perhe toimii kun lapset kasvatetaan samoilla tavoin kuin omatkin ja yhteiset. Miehen lapsilla on ollut pahoja ongelmia joka taholla, mutta onneksi vain heillä, mun lapset ovat olleet apuna ja esimerkkinä miehen lapsille, ja toivotaan että auttaa.

        Äitipuoli on avainasemazza joka laatii säännöt ja vahtii joka hetki.
        On se rankkaa kun kiitosta ei saa, mutta eihän sitä voi odottakkaan semmoisilta joilla ei ole mitään osaamista millään taholla.
        Pitää olla van tomera ja tiukka, jos mienaa että perhe onistuu. Yleensä ne ongelmat on miesten lapsissa, joten tiukka vaan niin ei sen kummempaa.
        Perhee pyörittäminen on hankalaa jos miehen exäkin kiukkuaa kuin pieni lapsi. Minä jäin töistä pois jotta saan kasvattaa miehen laåsista normaaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules juoppo sinkku, meillä on erittäin onnistunut uusperhe ja kaksi lasta liitosta, entisestä liitosta ei kummalakaan ollut lapsia. Teimme lapset vasta toiseen liittoon.

        Heheee... uusio perhe???? Mikä uusiperhe se on jossa ei ole entisiä lapisa???? Sehän on sillon ydinperhe. Aika juoppo hörhö olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä uusio perhe toimii kun lapset kasvatetaan samoilla tavoin kuin omatkin ja yhteiset. Miehen lapsilla on ollut pahoja ongelmia joka taholla, mutta onneksi vain heillä, mun lapset ovat olleet apuna ja esimerkkinä miehen lapsille, ja toivotaan että auttaa.

        Äitipuoli on avainasemazza joka laatii säännöt ja vahtii joka hetki.
        On se rankkaa kun kiitosta ei saa, mutta eihän sitä voi odottakkaan semmoisilta joilla ei ole mitään osaamista millään taholla.
        Pitää olla van tomera ja tiukka, jos mienaa että perhe onistuu. Yleensä ne ongelmat on miesten lapsissa, joten tiukka vaan niin ei sen kummempaa.
        Perhee pyörittäminen on hankalaa jos miehen exäkin kiukkuaa kuin pieni lapsi. Minä jäin töistä pois jotta saan kasvattaa miehen laåsista normaaleita.

        Montako trinksua olet jo juonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heheee... uusio perhe???? Mikä uusiperhe se on jossa ei ole entisiä lapisa???? Sehän on sillon ydinperhe. Aika juoppo hörhö olet.

        Sinä se juoppo olet ,etkö osaa lukea, kerroin, että ollaan oltu molemmat ennen naimisissa , mutta ei tehty lapsia entisiin liittoihin ymmärrätkö?
        Mitä ovat lapisat?


      • Anonyymi

        Alkoholin suurkuluttajat aina selittelee juomistaan , kaikki lähtee siitä ,että tunnustaa olevansa alkoholisti, eikä kieltää sitä.
        Ota vastuu juomisestasi, älä siitä syytä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholin suurkuluttajat aina selittelee juomistaan , kaikki lähtee siitä ,että tunnustaa olevansa alkoholisti, eikä kieltää sitä.
        Ota vastuu juomisestasi, älä siitä syytä muita.

        Jos sä olet kaikista tota mieltä niin ole, kukaan ei voi vaikuttaa toisten mielipiteisiin. Sinä olet päättänyt että koko suomi on juoppo, niin sitten se on sun mielestä.

        Ainakin olet keksinyt konstin joka uskottelee sulle itsellesi että kaikki on samanlaisia kuin sä, niin ei tarvi hävetä sun itseäsi. Se on ihan sun asia mitä sä muista luulet. Ystävän neuvo, mene hoitoon. Uskon että kotikunnassasi on mielenterveys ja päihde kuntoutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä olet kaikista tota mieltä niin ole, kukaan ei voi vaikuttaa toisten mielipiteisiin. Sinä olet päättänyt että koko suomi on juoppo, niin sitten se on sun mielestä.

        Ainakin olet keksinyt konstin joka uskottelee sulle itsellesi että kaikki on samanlaisia kuin sä, niin ei tarvi hävetä sun itseäsi. Se on ihan sun asia mitä sä muista luulet. Ystävän neuvo, mene hoitoon. Uskon että kotikunnassasi on mielenterveys ja päihde kuntoutusta.

        En kaikista, vain ja ainoastaan sinusta , sinä olet alkoholisti Trolli , hae apua ongelmiisi.
        Enkä minä mitään luule ,tekstisi on ihan, kun juopon kirjoitusta.


    • Hyvin meillä on toiminut kohta 10 vuotta ja yhteisiäkin lapsia on 2 kpl. Omat vaikeudet on olleet tässäkin porukassa mutta sellaista perhettä tuskin on ettei yhtään kukaan ärhetäisi tai hölmöilisi se on elämää. Mies ojentaa isompia mukuloita jos ei muuten puhe mene perille, keinoja löytyy aina.
      Olemme myös hyvissä väleissä miehen ex-vaimon kanssa ja hän useinmiten viettää myös joulua kanssamme. Asia on kaikille osapuolille ok eikä hän puutu elämäämme. Molemmissa kodeissa mennään sen kodin säännöillä missä milloinkin ollaan ja kaikki tekevät osuutensa kotihommista. Jos tuntuu että liikaa kaatuu yhden niskaan niin sitten järkätään hommia uusiksi. Asioista saa ja pitää sanoa muttei ränkytetä turhanpäiten niin asiat sujuu ainakin meillä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, ei kukaan perheenrikkoja voi sanoa että rikottu perhe toimii, puhua aina voi mutta totuus on toinen. Kuin moni mies ja lapset tykkä siitä että suttura tulee ja sotkee kaiken? Se on sutturan omia jutuja, kuviteellista ja riidanhalua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kukaan perheenrikkoja voi sanoa että rikottu perhe toimii, puhua aina voi mutta totuus on toinen. Kuin moni mies ja lapset tykkä siitä että suttura tulee ja sotkee kaiken? Se on sutturan omia jutuja, kuviteellista ja riidanhalua.

        Ei tämä perhe ole rikki, eikä tässä perheessä ole mitään perheenrikkojia, eikä tässä perheessä ole mitään "sutturoita" tykkä"mitä lienevät? Eikä kukaan mitään sotke, eikä mitään "jutuja" eikä meillä mitään kuvitella eikä tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä perhe ole rikki, eikä tässä perheessä ole mitään perheenrikkojia, eikä tässä perheessä ole mitään "sutturoita" tykkä"mitä lienevät? Eikä kukaan mitään sotke, eikä mitään "jutuja" eikä meillä mitään kuvitella eikä tapella.

        Eihän kukaan tuollasta kerro ellei se perhe ole rikottu!!! Miksi siellä majailee uusi suttura ja haukkuu ja kiusaa toisten lapsia? Jos ei perhettä ole rikottu niin ei siellä sutturat leuhki miten on uusi mies ja sen kakarat ja exä missä lie??????? Heheee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan tuollasta kerro ellei se perhe ole rikottu!!! Miksi siellä majailee uusi suttura ja haukkuu ja kiusaa toisten lapsia? Jos ei perhettä ole rikottu niin ei siellä sutturat leuhki miten on uusi mies ja sen kakarat ja exä missä lie??????? Heheee....

        Etkö sinä saa...na osaa lukea , ei tää perhe ole rikki ääliö, eikä täällä mitään "uusia sutturoita, tyhmä, eikä kukaan muu hauku, kun koira ja sekin harvoin, eikä kukaan mitään leuhki , Koita nyt lukea niin , että ymmärrät. Heheee ittelles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kukaan perheenrikkoja voi sanoa että rikottu perhe toimii, puhua aina voi mutta totuus on toinen. Kuin moni mies ja lapset tykkä siitä että suttura tulee ja sotkee kaiken? Se on sutturan omia jutuja, kuviteellista ja riidanhalua.

        Pitääkö sitä aina olla joko kännissä ,tai kauhia kankkunen, kun tänne kirjoitat.


    • Anonyymi

      Huh, aika hirveä ketju, jonka pohjalta voisi sanoa, että uusperheissä, joissa on lapsia aiemmista liitoista sekä yhteisiä lapsia, on paljon ongelmia ja onnistumisen mahdollisuudet pienet, muttei mahdottomat.

      1. Parhaiten uusperhe näyttä toimivan, kun exät ovat kuolleet eli kyseessä on leskien liitto.

      2. Kun aiemmista liitoista ei ole lapsia eli kyse ei ole uusperheestä vaan kahden lapsettoman uudesta liitosta.

      3. Kun uusperheeseen ei synny yhteisiä lapsia.

      • Anonyymi

        Uusio perhe toimii kun kummallakaan ei ole omia lapsia eikä olleet koskaan naimissa kenenkään kanssa, ja kun uusi suhde löytyy ei tehdä yhteisiä lapsia, eletään vaan kaksitaan vailla rasitteita. Kaksi vanhaa ihmistä keskenään on toimivaa uusioperhe. Molemmat voi leiikkiä vaimopuolta ja miespuolta ja vaikka pitä puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusio perhe toimii kun kummallakaan ei ole omia lapsia eikä olleet koskaan naimissa kenenkään kanssa, ja kun uusi suhde löytyy ei tehdä yhteisiä lapsia, eletään vaan kaksitaan vailla rasitteita. Kaksi vanhaa ihmistä keskenään on toimivaa uusioperhe. Molemmat voi leiikkiä vaimopuolta ja miespuolta ja vaikka pitä puolta.

        No voihan sen noinkin sanoa, mutta nuo kolme laittamaani vaihtoehtoa oli kooste tästä keskustelusta. Sinun tekstisi on jotain piripäissään kirjoitettua jo pelkästään kirjoitusvirheiden vuoksi, ei pelkästään päättömän sisällön takia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusio perhe toimii kun kummallakaan ei ole omia lapsia eikä olleet koskaan naimissa kenenkään kanssa, ja kun uusi suhde löytyy ei tehdä yhteisiä lapsia, eletään vaan kaksitaan vailla rasitteita. Kaksi vanhaa ihmistä keskenään on toimivaa uusioperhe. Molemmat voi leiikkiä vaimopuolta ja miespuolta ja vaikka pitä puolta.

        "Uusio perhe" kirjoitetaan yhteen, kun sanan eteen tulee pilkku, naimissa? mitä tarkoittaa?
        Uusi suhde ,kaksitaan , leiikkiä, pitä puolta?????
        Opettele hyvä ihminen kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan sen noinkin sanoa, mutta nuo kolme laittamaani vaihtoehtoa oli kooste tästä keskustelusta. Sinun tekstisi on jotain piripäissään kirjoitettua jo pelkästään kirjoitusvirheiden vuoksi, ei pelkästään päättömän sisällön takia. :D

        Mikä on piripää? Ei sullakaan tuo oikeinkirjoitus näytä sujuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on piripää? Ei sullakaan tuo oikeinkirjoitus näytä sujuvan.

        Piri on sama, kun Amfetamiini, kyllä sää tiedät , mutta esität tyhmää, piripää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piri on sama, kun Amfetamiini, kyllä sää tiedät , mutta esität tyhmää, piripää.

        En tiedä, sinä ilmeisesti tiedät kun käytät kyseistä sanaa. En tiedä mikä on amtafiiminiikaan. Olet asiantuntija varmasti näistä asiista. Kerro meillekin jotka emme tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sinä ilmeisesti tiedät kun käytät kyseistä sanaa. En tiedä mikä on amtafiiminiikaan. Olet asiantuntija varmasti näistä asiista. Kerro meillekin jotka emme tiedä.

        Kaikki ihmiset nyt tietää Amfetamiinin, ja Pirin ,sinä olet ainoa , joka ei tiedä mistään muustakaan mitään , et lue lehtiä, etkä katso uutisia, tai milläs luet , kun et osaa kunnolla lukea kirjoittamisesta nyt puhumattakaan. Miten joku voi olla noin tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, sinä ilmeisesti tiedät kun käytät kyseistä sanaa. En tiedä mikä on amtafiiminiikaan. Olet asiantuntija varmasti näistä asiista. Kerro meillekin jotka emme tiedä.

        Ei kannata kirjoittaa, että "kerro meillekin...", sillä kyllä sinä ihan yksin olet se tynnyrissä kasvanut, niin että jollet ole piripää vaikutat piripäältä. :D
        Muut ovat käyneet sen verran koulua, että osaavat kirjoittaa sanan amfetamiini. Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että jos on tietoa erilaisista yhteiskunnan ilmiöistä pitäisi itse olla mukana kaikessa.
        Sinulla ei taida olla kiinnostusta mihinkään muuhun kuin sekoiluun suomi24ssä? Kaikilla muilla oikeinkirjoitus sujuu, mutta ei sinulla. Jos et ymmärrä jotain, niin ei kannata luulla että se on väärin kirjoitettu. Sinä ressukka, et vain ymmärrä lukemaasi.


    • Anonyymi

      Ei ne häntäveikkojen hommat oikein onnistu, kumpuavat ja poikivat aikansa ja uutta suoleen toisaalla, niinkun sanonta kun vanha kuolee.

    • Anonyymi

      Uusioperhe toimii kun äitipuoli ottaa ohjat niin lasten kuin miehenkin elämässä. Ilman rajoja ei toimi mikään. Lista oveen ja työt jaetaan, ruoktauko pidetään osvitusti, asiat puidaan läpikotaisin, mitään ei peitellä ja kaikki puhutaan, jopa eän asiat puidaan ja ongelmat korjataan.
      Niin toimii kaikki kun pelissä on pätevä johtaja joka tietään kaiken. Ongelmat poistuu kun äitipuoli saa yksin niitä ratkoa.
      Itse olen äitipuoli ja meillä kaikki asiat menee mun läpi, jos en jotain tiedä niin meille synty katastrofi. Minä päätän kaikesta ja lapset tyytykööt siihen. Miehen lapset on toi hankalia mutta eihän kaikki voi ostata siksi äitipuoli on heille tosi tärkeä joka komentaa ja ohjaa ja poistaa isot ongelmat ja käytöshäiriöt.

      • Anonyymi

        "Uusioperhe, ruoktauko, osvitusti, eän ,synty, toi hankalia, kaikki voi osata, "ym , piripää ja alkoholin suurkuluttaja kirjoittaa taas sontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uusioperhe, ruoktauko, osvitusti, eän ,synty, toi hankalia, kaikki voi osata, "ym , piripää ja alkoholin suurkuluttaja kirjoittaa taas sontaa.

        Miksi sinä sitten niin kirjoitat? Mene kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten niin kirjoitat? Mene kouluun.

        Nuo ovat sinun sanojasi, etkö ymmärrä mitä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ovat sinun sanojasi, etkö ymmärrä mitä kirjoitat.

        Sinä et ymmärrä mitä vastaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä vastaat.

        Anna olla , ei sun järkesi riitä Trolli.


    • Anonyymi

      Meidän tilanne näin 12 vuoden yhdessä olon jälkeen kohtalainen.
      Alku 10 vuotta meni hyvin (lapsia 4). Nyt ex-puolisolla on uusi mies ja ilmeisesti rahat tiukassa. Eli ollaan käräjien kautta menossa hoviin. Ex puoliso ei viitsi, jaksa, halua mennä töihin. Hän omistaa omakotitalon jota yritti myydä, ihan liian kalliilla. Muutti uuden puolison luo avoliittoon. Ja haluaa nyt elää ja matkustella. Lapset keskenään kotona kun aikuiset ovat reissussa. Töihin ei viitsi mennä.. kun on keksinyt että saa rahaa toista kautta.

      Ovat mukamas tehneet keskenäisen sopimuksen uuden puolison kanssa että lapset ja aikuinen maksavat 200€/kk asumiskuluja uudelle puolisolle. eli 1000€/kk. Ja tämä nostaa toki elatustarvetta. Todellisuudessa asuvat haja-asuin alueella, kaivosta vesi jne. Asumiskustannukset ovat ihan kohtuuttomat.
      Eli kiusa se pienikin kiusa on. Oikeudenkäynti riskitöntä kun valtio maksaa (lasten asia)

    • Anonyymi

      Meillä onnistui hyvin kun olen itse puikoissa, Kun saan määrätä ja tahtoni läpi ja kasvattaa kaikki lapset niin se onnistuu. Tiukkana ja kskyttää niin kaikki tottelee. En anna missään periksi, minä sanon mitä kukin saa tehdä ja mitä ei, On kotiintuloajat, ruoka ajat kaikki tekemiset on aikataulutettu, ja puhua saa kun annan luvan.
      Määrään kaikesta, oikein armeijan kuri niin kyllä onnistuu.

      En uskalla miettiäkkään mitä olisi jos minä en olisi tässä pomottamassa, olen tosi hyvä saamaan tahtoni läpi.'
      Tarrjoja saa kun on 20 kertaa tehnyt jotain tehtävää ja työtä. Tarroja ku on saanut sata, se lapsi saa vlita jonkun isomman tarran ihan itse.

      Kovalla pänttäämisellä, ja vaatimisella kaikki hoituu.

      Olen onnenkantamoinen heille, että ovat saaneet minut äitipuoleksi, nyt heillä tulee olemaan hyvä oma elämä aikanaan kun ovat oppinsa saaneet minulta, Mieskin on tosi kiitollinen ja sanookin että onneksi olen hänen viamonsa nyt. parempaa ei ole. Kannattaa siis vaatia ja painostaa ja tarroilla lahoja niin lapset tulevat sellaiseksi kuin sin haluat. Äitipuoli osaa-.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe