Minun Senegambia Beach Hotellin kokemuksia 10/2019

Anonyymi

Olkaapa erittäin tarkkoja rahojen ja arvoesineiden suhteen kun, majoitutte kyseiseen hotelliin. Minulta varastettiin puhdasta rahaa hottellihuoneesta.
Rahat olivat lompakossa ja turvalokerossa, joka sijaitsi vaatekaapin sisällä.
Ensimmäisenä päivänä huoneeni ilmastointi ei toiminut, eikä myöskään suihku, joten korjaajat kävivät useamman kerran huoneessani. Itse istuin osan aikaa huoneeni terassilla. Tänä aikana lomapakostani oli varastettu huomattava summa euroja .(koko matkakassani)
En siis ollut lukinnut turvakaappia kyseisenä ajankohtana, koska olin itse paikalla huoneesa ja terassilla. Rahoja en tietenkään koskaan saanut takaisin ja hotellin suhtautuminen asiaan oli todella aliarvoisen heikkoa. Kolme viikkoa he vetkuttelivat asian käsittelyä ja lupasivat, että kyllä minä saan rahani takaisin ja he selvittävät asian. No, niin ei tapahtunut.(no, ei tietenkään) Yksi turvamies sai potkut, tämän kertoi Tjäreborgin opas. Tjären oppaat eivät mielestäni myöskään toimineet riittävän napakasti asian hoitamisen suhteen. Koin että he olivat lopen kyllästyneitä minuun, kun patistelin heitä toimimaan asian etenenemisen hyväksi. Ehkäpä heillä ei ole riittävästi kokemusta miten Afrikkalaisten kanssa tulee toimia.
Älkää ottako huoneen avainta mukaanne kun lähdette altaalle tai rannalle. Ruotsalainen turisti kertoi minulle, että eräältä perheeltä oli varastettu rantakassista heidän huoneen avain, sama Senegambia Beach hotelli, jossa itse olin. (perhe oli rannalla syömässä ja tässä tilanteessa avain oli varastettu) Tänä aikana joku oli käynyt avaimella huoneessa ja varastanut sieltä rahaa ja arvoesineitä.
Älä siis luota edes hotellin henkilökuntaan/työntekijöihin!!!!!
Köyhyys keksii monenlaisia keinoja, jotta toimeentulo olisi turvattu.
Ps. Kiitos, ei tarvitse kommentoida "miksi jätit turvakaapin auki yms" halusin jakaa tämän tiedoksi, että kannaatta olla todella tarkkana.

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mihinkäs se avain pitää laittaa? Sinne respaan sen saman epäluotettavan henkilökunnan valvontaan, tietävät vielä, koska olet poissa, etkä pääse yllättäen palaamaan!
      Omaa huolimattomuutta, jos pitää turvalaatikon avoimena muulloin kuin sieltä rahaa hakiessa! Muutenkin, itse saatiin toistakymmentä talvea paikalla viettäneeltä pariskunnalta ohje, että kaikki käteiset aina mukana, mihinkään niitä ei jätetä. Itse kulkivat monta tonnia rahaa vanhassa nahkalaukussa mukana.
      Gambia ja sen hymyilevät asukkaat, hymyilevät viedessään rahasi.

    • Anonyymi

      Samassa hotellissa on veloitettu altaalla tehtyjä ostoksia kahteen kertaan. 2019 vuoden lopulla.

    • Anonyymi

      Ja tässä hotellissa on altaasta tullut viiltohaavoja jalkoihin ja käsiin. Jotain teräviä kohtia jossakin altaassa, joten ei paras uintipaikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe