Olkaapa erittäin tarkkoja rahojen ja arvoesineiden suhteen kun, majoitutte kyseiseen hotelliin. Minulta varastettiin puhdasta rahaa hottellihuoneesta.
Rahat olivat lompakossa ja turvalokerossa, joka sijaitsi vaatekaapin sisällä.
Ensimmäisenä päivänä huoneeni ilmastointi ei toiminut, eikä myöskään suihku, joten korjaajat kävivät useamman kerran huoneessani. Itse istuin osan aikaa huoneeni terassilla. Tänä aikana lomapakostani oli varastettu huomattava summa euroja .(koko matkakassani)
En siis ollut lukinnut turvakaappia kyseisenä ajankohtana, koska olin itse paikalla huoneesa ja terassilla. Rahoja en tietenkään koskaan saanut takaisin ja hotellin suhtautuminen asiaan oli todella aliarvoisen heikkoa. Kolme viikkoa he vetkuttelivat asian käsittelyä ja lupasivat, että kyllä minä saan rahani takaisin ja he selvittävät asian. No, niin ei tapahtunut.(no, ei tietenkään) Yksi turvamies sai potkut, tämän kertoi Tjäreborgin opas. Tjären oppaat eivät mielestäni myöskään toimineet riittävän napakasti asian hoitamisen suhteen. Koin että he olivat lopen kyllästyneitä minuun, kun patistelin heitä toimimaan asian etenenemisen hyväksi. Ehkäpä heillä ei ole riittävästi kokemusta miten Afrikkalaisten kanssa tulee toimia.
Älkää ottako huoneen avainta mukaanne kun lähdette altaalle tai rannalle. Ruotsalainen turisti kertoi minulle, että eräältä perheeltä oli varastettu rantakassista heidän huoneen avain, sama Senegambia Beach hotelli, jossa itse olin. (perhe oli rannalla syömässä ja tässä tilanteessa avain oli varastettu) Tänä aikana joku oli käynyt avaimella huoneessa ja varastanut sieltä rahaa ja arvoesineitä.
Älä siis luota edes hotellin henkilökuntaan/työntekijöihin!!!!!
Köyhyys keksii monenlaisia keinoja, jotta toimeentulo olisi turvattu.
Ps. Kiitos, ei tarvitse kommentoida "miksi jätit turvakaapin auki yms" halusin jakaa tämän tiedoksi, että kannaatta olla todella tarkkana.
Minun Senegambia Beach Hotellin kokemuksia 10/2019
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
No mihinkäs se avain pitää laittaa? Sinne respaan sen saman epäluotettavan henkilökunnan valvontaan, tietävät vielä, koska olet poissa, etkä pääse yllättäen palaamaan!
Omaa huolimattomuutta, jos pitää turvalaatikon avoimena muulloin kuin sieltä rahaa hakiessa! Muutenkin, itse saatiin toistakymmentä talvea paikalla viettäneeltä pariskunnalta ohje, että kaikki käteiset aina mukana, mihinkään niitä ei jätetä. Itse kulkivat monta tonnia rahaa vanhassa nahkalaukussa mukana.
Gambia ja sen hymyilevät asukkaat, hymyilevät viedessään rahasi. - Anonyymi
Samassa hotellissa on veloitettu altaalla tehtyjä ostoksia kahteen kertaan. 2019 vuoden lopulla.
- Anonyymi
Ja tässä hotellissa on altaasta tullut viiltohaavoja jalkoihin ja käsiin. Jotain teräviä kohtia jossakin altaassa, joten ei paras uintipaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä165561Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1764283Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk174088Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst261593Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461437- 941279
- 701257
- 1171195
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111152Satu Rämön suosituista Hildur-kirjoista TV-sarja - Jaksobudjetti hurjat miljoona euroa!
Hildur on suosittu ja palkittu dekkarisarja Suomessa ja kansainvälisesti. Nyt kirjoista tehdään megaluokan tv-sarja. On51076