ilmaista tanssinopetusta

Pitääkö kukaan tanssiopiskelija vaikka ilmaista tanssinopetusta.
Tai esim 1 e tai 2 e saa maksaa. Tahdon oppia tanssiaskelia.
Charlestone yms missä ei siveettömiä liikkeita.
discotanssia show tanssia mitä vaan.

Hkin seutu. Kipinän tiloissa Kirkkonummella voisi varmaan saada tilaa opetukseen
mutt matka Kirk nummelle maksaa sen verran mitä pystyy maksamaan eikä sitäkään pystyisi.
Olen aika toivoton oppilas mutta sehän on haaste sitten saada minut oppimaan askeleet. J atuottaa suurta iloa ja onnea kun opin ja osaan 70 ja 80 vuotiaana ja 90 niinkuin Aira samulin

pidämme siis terveenä 100 vuotiaana tanssitaan, 120, 150 vuotiaana.

4

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Youtubesta löytyy hyviä videoita opetteluun kun tietää mitä haluaa, ei siihen opettajaa tarvita

    • Anonyymi

      Hämmästyttävällä otsa lampulla voit lähettää askel sarjan eli koreokrahvian tanssi harjoitus tlanteen lattiaan reaali etu ajassa ilmaiseksi. Minkä jälkeen voit astua niitä musiikin rytmissä. Sinun tarvitsee ainoastaan ostaa hämmästyttävä otsa lamppu ja huippu nopea internetti hämmästyttävään otsa lamppuusi sekä koreokrahvioitten lisenssit.

    • Anonyymi

      Helsingin Viikissä on kerran kuussa ilmaiset levytanssi ja ilmaista tanssinopetusta oikeilta tanssinopettajilta, joita pystyy googlettaa. Mutta niihin "opettajiin" en suosittele luottaa, joiden tanssinopettajan tietoa ei löydy googlettamalla. Ainakin yksi semmoinen on mainostellut opettavansa ilmaiseksi. Kumminkin tämä "opettaja" on käynyt toisten opettajien kursseilla, josta on lentänyt pihalle, kun kieltäytyi parinvaihdossa tanssimasta sellaisen naisen kanssa, josta ei pidä ja vielä päätänsäkin aukoili tämä "opettaja" toisten opettajien kursseilla. Niin eikös oikean tanssinopettajan pidä tanssia kaikkien kanssa, jos muiden kursseillakin käy, kun ei osaa opettaakaan ihan kaikkea? Niin että sellainen ilmaiseksi (ehkä rahallisesti, mutta mistään muusta en ois varma) opettava "tanssiopettaja", jonka tanssiopetusta ei löydy googlettamalla. Ainakin suosittelen pyytämään lisätietoa googlettamalla, jos itseään mainostaa.

      • Anonyymi

        Ihan kuin olisin nähnyt tuon jutun aikaisemminkin. Sen verran traumaattista tekstiä, että kirjoittaja taitaa olla henkilö, joka ei päässyt tanssimaan kyseisen toisen henkiön kanssa. Mutta ehkä kyseinen henkilö vain tajusi, että hänen edessään on nyt selvästi tapaus, joka tulee lavoilla pääsemään pakkitilaston kärkisijoille, niin ihan vain hänen omaksi parhaakseen olisi parasta aloittaa siedätysharjoitukset nyt ja saman tien.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe