Minulla on n. Puolitoista vuotta minua vanhempi isoveli ja hän on välillä väkivaltainen ja hän suuttuu helposti. Esim. Hän kiusaa minua ja kun ärsyynnyn ja teen jotain hänelle hän "raivostuu" ja olen kyllästynyt siihen. Hän usein viikonloppuisin juo minun limuni vaikka hänelle olisi vain 2 pulloa hän juo 3 ja minulle jää vain 1 hän ei ajattele miltä muista tuntuu. Tänäänkin hän söi pitsani.. Kun suutuin hänelle syntyi tappelu ja hän laittoi minut maahan niin että käteni jäi asentoon jossa se sattui. Nämä tapahtumat tapahtuu aina silloin kun äitini tai isäni ei ole paikalla. Hän on ihan kiva muuten paitsi välillä tällästä tapahtuu.. Mitä teen. Oon siis 13v poika kohta 14.
Veljeni on väkivaltainen.
Anonyymi
2
208
Vastaukset
Sano että hanki elämä
Jos veljesi vie limun tai pitsan se on näpistys. Ei ole merkitystä viekö sen kaupasta vai henkilöltä, niin se on sama tuomio. Jos väkivallasta ei löydy fyysisiä vammoja on tietenkin vaikea todistaa. Jos on yli 15 vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa. Korvaus vastuu on kuitenkin vaikka ei 15 vuotta ole vielä täyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376210- 875490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514507- 834033
- 544006
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33636SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933559Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1253293Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713261- 432319