Minulla on n. Puolitoista vuotta minua vanhempi isoveli ja hän on välillä väkivaltainen ja hän suuttuu helposti. Esim. Hän kiusaa minua ja kun ärsyynnyn ja teen jotain hänelle hän "raivostuu" ja olen kyllästynyt siihen. Hän usein viikonloppuisin juo minun limuni vaikka hänelle olisi vain 2 pulloa hän juo 3 ja minulle jää vain 1 hän ei ajattele miltä muista tuntuu. Tänäänkin hän söi pitsani.. Kun suutuin hänelle syntyi tappelu ja hän laittoi minut maahan niin että käteni jäi asentoon jossa se sattui. Nämä tapahtumat tapahtuu aina silloin kun äitini tai isäni ei ole paikalla. Hän on ihan kiva muuten paitsi välillä tällästä tapahtuu.. Mitä teen. Oon siis 13v poika kohta 14.
Veljeni on väkivaltainen.
Anonyymi
2
227
Vastaukset
Sano että hanki elämä
Jos veljesi vie limun tai pitsan se on näpistys. Ei ole merkitystä viekö sen kaupasta vai henkilöltä, niin se on sama tuomio. Jos väkivallasta ei löydy fyysisiä vammoja on tietenkin vaikea todistaa. Jos on yli 15 vuotias on rikosoikeudellisesti vastuussa. Korvaus vastuu on kuitenkin vaikka ei 15 vuotta ole vielä täyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708