Isosuo suossa

Anonyymi

Isosuon on ollut pakko tietoinen Rimpelän esimiehenä Rimpelän kaksoisroolista seminaarigatessa. Näin hän on hyväksynyt Rimpelän selkeän esteellisyyden vuokratessaan tiloja kaupungille. Selvitetään tämä sotku nyt sitten oikeudessa tai muuten, Isosuo on samassa suossa Rimpelän kanssa.

Sitten on vielä tämä Kenakkalan hauska lausahdus: Täytyy jutella Markun kanssa. Onkohan Kenakkala jo jutellut Markun kanssa, ja jos on, niin mitä tässä juttelussa on tullut esiin? Veikkaukseni nyt on, että Markku saa nuhteet Kenakkalalta ja homma jatkuu niin kuin ennenkin.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No juuri näin. Virheitä sattuu eikä yhdyntä välimerkkiin auta asiaa. Omaa hyötyä tuskin haettiin ainakaan tietoisesti.

• Anonyymi

Jos minä perustaisin yhtiön tai firman niin kyllä minä, niin kuin varmasti jokainen muukin ollen itse yrittäjänä, hakisin yritykseni kautta tuota *omaa etua* ja kasvua niin itseni kuin oman yritykseni hyvinvoinnille!

Näin varmasti myös Rimpelä on yrittäjänä toiminut niinkuin varmasti jokainen muukin yrittäjä toimii yrityksensä edun mukaisesti.

Tuo jos joku, on yrittämisen peruskivi, tietoisesti hakea omaa ja yrityksensä hyvinvointia niin siltä osin kumoan edellisen kirjoittajan lausuman !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minä perustaisin yhtiön tai firman niin kyllä minä, niin kuin varmasti jokainen muukin ollen itse yrittäjänä, hakisin yritykseni kautta tuota *omaa etua* ja kasvua niin itseni kuin oman yritykseni hyvinvoinnille!

Näin varmasti myös Rimpelä on yrittäjänä toiminut niinkuin varmasti jokainen muukin yrittäjä toimii yrityksensä edun mukaisesti.

Tuo jos joku, on yrittämisen peruskivi, tietoisesti hakea omaa ja yrityksensä hyvinvointia niin siltä osin kumoan edellisen kirjoittajan lausuman !

Kun maaperä on oikein otollinen niin tämmöisiä rimpelöitä vaan ujuttautuu porukkaan. Ja Hämeenlinnassahan tämmöinen Sulle-Mulle otollinen maaperä on nyt parhaimmillaan.

• Anonyymi

Minä takia on säädetty lakeja? Minkä takia niitä pitäisi noudattaa? Miksi pitää valvoa niiden noudattamista?

No kun ihmiset ovat semmoisia kuin ovat.

• Anonyymi

Jos Sari Rautio ei saa ihan yksin tätä päättää, niin asia voi edetä oikeuteen, ja silloin käräjille joutuu myöskin Hellsten ja joukko silloisia päätöksen tekoon osallistuneita Hämeenlinnalais poliitikkoja, varmasti Vekka ja nykyisin oikeudessa muutenkin ramppaava kiemunkikin siellä nähdään. Oikeus voi olla myöskin ainut tie päästä eroon tästä kallista vuokrasopimuksesta. kaupungin etuhan tätä selvästi nyt vaatisi, mutta kokoomuspoliitikot voivat olla tässä jarrumiehinä.

• Anonyymi

Tulee siellä käräjillä oleen myös sopimusta tukeneet persut vaikka mitään eivät ole ymmärtäneet. Olisko käräjille lähdössä persujen tunnettu nerokaksikko jolla on ollut 10v. aikaa puuttua asiaan. Hml nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee siellä käräjillä oleen myös sopimusta tukeneet persut vaikka mitään eivät ole ymmärtäneet. Olisko käräjille lähdössä persujen tunnettu nerokaksikko jolla on ollut 10v. aikaa puuttua asiaan. Hml nauraa.

Ei tuota juttua nyt ainakaan Hämeen Käräjäoikeuteen kannata viedä, loppulauselmanhan voi kukin jo nyt itse päätellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee siellä käräjillä oleen myös sopimusta tukenut Kok/Sdp-Pölvästi vaikka mitään ei ole ymmärtänyt.
        Olisko käräjille lähdössä persujen tunnettu nerokaksikko todistajiksi jolla on ollut 10v. aikaa kerätä ainestoa Kok/sdp-aineistoa asiaan.
        Hml nauraa....Persut nauraa.....Kaikki nauraa Kok/Sdp-Hallinnon omalle pikku Juoksupojalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee siellä käräjillä oleen myös sopimusta tukenut Kok/Sdp-Pölvästi vaikka mitään ei ole ymmärtänyt.
        Olisko käräjille lähdössä persujen tunnettu nerokaksikko todistajiksi jolla on ollut 10v. aikaa kerätä ainestoa Kok/sdp-aineistoa asiaan.
        Hml nauraa....Persut nauraa.....Kaikki nauraa Kok/Sdp-Hallinnon omalle pikku Juoksupojalle!

Kaikki nauraa perziikille. Osui hyvin ja upposi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki nauraa perziikille. Osui hyvin ja upposi.

Ei nyt kaikki sentään, ite taas iloitsen Sdp:n onnettomuuksista ja mokailuista joita viime aikoina on riittänytkin ilahduttavan paljon, olen niin onnellinen siitä....ONNELLINEN, kuulitko sen Pdp-trolli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt kaikki sentään, ite taas iloitsen Sdp:n onnettomuuksista ja mokailuista joita viime aikoina on riittänytkin ilahduttavan paljon, olen niin onnellinen siitä....ONNELLINEN, kuulitko sen Pdp-trolli

Olen iloinen PersGaryn tuomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iloinen PersGaryn tuomiosta.

Se on hienoa kun on pieneen tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienoa kun on pieneen tyytyväinen.

Juu, sillä tuo KokDem-Trollokin on omiensa joukossa kun samanlaisia pieniaivoisia mänttejä ovat kaikki!

• Anonyymi

Voi kun Keskusta kaataisi tämän Rinteen hallituksen. Sen jälkeen uudet vaalit jossa persuille 25%. Kokoomus 18. Demareille 12%. Hienoa katsella kun nämä Hämeenlinnan Demarit jäävät rannalle ruikuttaan.

• Anonyymi

Perzuikki-Trollokin on omiensa joukossa kun samanlaisia pieniaivoisia mänttejä ovat kaikki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perzuikki-Trollokin on omiensa joukossa kun samanlaisia pieniaivoisia mänttejä ovat kaikki!

Tämä jatkuva plagiointi on hyvä osoitus kokdemtrollon henkisistä kyvyistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jatkuva plagiointi on hyvä osoitus kokdemtrollon henkisistä kyvyistä.

Aika ison montun on taas Juhis itselleen kaivanut tuossa Senaatti-casessa. Luottamushan mieheen on jo mennyt aikoja sitten, osaaminenkin on vähän siinä ja tässä. Kun Juhis nyt vaan pääsisi edes eläkkeelle ilman pahoja häpäisyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ison montun on taas Juhis itselleen kaivanut tuossa Senaatti-casessa. Luottamushan mieheen on jo mennyt aikoja sitten, osaaminenkin on vähän siinä ja tässä. Kun Juhis nyt vaan pääsisi edes eläkkeelle ilman pahoja häpäisyjä.

Tämä jatkuva plagiointi on hyvä osoitus perzuikkitrollon henkisistä kyvyistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tätä tarkoitin, pää on, mutta sisältä silkkoa tyhjyyttä. siellä solu kaveriaan ehtii, mutta turha on työnsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt osuikin oikein nasakasti ja upposikin näköjään saman tien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt osuikin oikein nasakasti ja upposikin näköjään saman tien

Persuun on helppo osu jotta turha kiitellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe