Ongelmana naapurini nuorimies

Anonyymi

Teen kotona etätöitä erääseen suureen mediaan ja tästä joutuen olen paljon kotona, valitettavasti. No ongelmanani on naapurin nuoripari, erityisesti tämä nuorimies, joka on ilmeisesti ottanut asiakseen kytätä tekemisiäni.
Asunnossa on huonohko äänieristys ja varsinkin kylpyhuoneessa on moinen ongelma. Erittäin kuumottavaa kuulla kun tämä nuori mies, selostaa(!) kotiin saapuvalle neidille, kuinka en ole tänään poistunut asunnosta! Olisi muutakin mainittavaa tästä herrasta, mutta tuo mainitsemani asiaa kuumottaa eniten. Tätä on jatkunut varmasti jo pitkään, mutta ei ole tapana naapurien elämää seurailla.

Olen nyt pohtinut, mitä hemmetti tällaisessa tilanteessa voi tehdä kun muuttaminen ei valitettavasti ole vaihtoehtona nyt, ja pitäisikö sitten vaan tämän nuoren herran nauttia tästä elämäänsä tuottamastani "jännittävästä" sisällöstä ja olla välittämättä 😄

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No huh, kieltämättä ahdistava tilanne, mutta en osaa vinkkejä antaa tilanteen ratkaisuun..

• Anonyymi

Epäilen, että äänet kulkeutuvat hormiventtiilin kautta kylpyhuoneessa ja kovat seinät vahvistavat sitä.
      Kylpyhuoneessa ei tarvita jatkuvaa ilmanvaihtoa. Rakentaisin jonkin helpon jutun, jolla sulkea tai peittää ilmanvaihtoventtiili ja avata tarvittaessa ja yöksi.

- En ole ilmastointialan asiantuntija -

• Anonyymi

Minä mietin usein muuttoa,en vaan jaksa alkaa pakkaamaan. Täällä asuu paljon päihde/mt ongelmaisia. Mutta kai niitä vähän joka puolella. Äitini naapurissa kyttäävät pyykinpesutkin. Hehehe. Kerran epäilleet,että pesee aikuisten lastensa pyykit. Ok, äidillä oli jonkun verran lakana ym pyykkiä,mutta loksahti kyylillä suut auki,kun menin paperin(jossa kaikkien äitini aikuisten lasten nimet ja osoiteet) kanssa,että vanhin meistä asuu pääkaupunkiseudulla ja me muut 200km päässä,että aika kelmiä oltaisiin,että pyykit todettaisiin tänne😂😂 Kyseessä on siis omistusosaketalo ja siellä pesutupa on kovassa vartioinnissa vanhojen ihmisten toimesta. Heillä ei kai muuta virikettä ole eläkepäivinä.

• Anonyymi

Mitä se ylipäätään kuuluu kellekkään,vaikka olisit viikon kotona käymättä ulkona? Toki,jos miettivät onko elossa tai jotain. Mutta noin muuten. Minulta sekopää naapuri kyseli kerran kuka kävi kylässä,kun sattui olemaan ihan mies ja minä nainen😂😂😂😂 Juu,emme harrastaneet seksiä. Vaan oli ihan muita asioita kyseessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4447
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe