eli mitä mieltä olette kirjasta? minusta se on aika hyvä vaikka olen lukenut vasta jotain 150 sivuu...
se tom bombadil on aika hyvä!
tassä sen laulu:
iloinen tom bombadil on hauska vanha tuttu, hänellä keltasaappat on ja kirkkaan sininen nuttu. kukaan kkiinni häntä ei saa hän on herra maillaan, kukaan ei laula niin kuin hän, ei juokse hänen laillaan.
kirja
3
468
Vastaukset
- Ihmetyttö
hyvä on.. ;) Ja mä olenkin sen lukenut jo kahdesti... Enkä kyllästy koskaan! ;D
Niistä kirjoista paras on ehkä kaksi tornia tai sit Sormusten ritarit...Kolmonen on turhan synkkä ja vähän masentava mut kyl se pakko on lukee...
Mä luen nyt tuota Kuninkaan paluuta... Ja ei sitä kesken voi jättää mut lopussa mä(silloin kun luin eka kerran) pillitin ihan tosissaan...:D Se oli niin ihanaa kun(heh,heh ;D) Arwen ja Aragorn sai toisensa!
Lue ihmeessä ne kaikki kolme vaikka ne saattaa tuntua aika pitkiltä... :) - anzku xD
must se kirja oli huuuippu!!! luin koko kirjan kannesta kanteen. kaikki liitteetki.paras oli ehkäpä kaksi tornii.. juu.. mist sä oot muute kotosi??
- jutsa
minä pidän kovasti kirjasta.. olen lukenut sen kahdesti suomeksi ja olen lukemassa englanniksi tällä hetkellä.. kunhan jaksaisin, mutta kun aina alottelen samaan aikaan muitakin kirjoja... ja sitten olen niiden kanssa ihan pulassa.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595680Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2034667En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164112Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k623660- 513581
- 823348
- 113301
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah503154- 332840
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342451